Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen chattiin tuli aikas kuuma viesti.

Vierailija
02.03.2010 |

Miehen työkone oli auki sen toimistossa (kotona) ja nimimerkillä "ladyred" tuli että "Hani, mitä sä meinaat tästä illasta?" sit parin minuutin päästä samalta nimimerkiltä "Heips X(miehen nimi)! Kokous peruttu. Soitellaan."

Mulla tuli mieleen, et joko joku duunikaveri pilailee tai sit joku nainen olisi oikeesti ollut sopinut illalla jotain ja laittanut tuon jälkimmäisen viestin tajuttuaa, et mies ei ollut siihen vastaamassa. Vai mitä helvettiä. Viitsiskö sanoo mitään tuosta? Mitä ite tekisitte? Mies on kyllä lähdössä illalla sählyyn, mutta sillä on se joka keskiviikko samaan aikaan.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siltä oli tullu taas et "laitanks mä sen veden?" laitoin et mitä muuta olis tarjolla niin laittoi et "no mä kyllä haluisin kylpyyn" laitoin "käy" se laitto et "ihanaa kun sä tuut taas, laitan jo valmiiks ne punaset puolikupit" laitoin "mmm" ja se laittoi SYDÄMEN

Siis mitä helvettiä. miks se laittoi sydämen. mä tapan sen ukon kun se tulee. voiks tää olla vielä jotain kaverien pilaa tai et mua vaan testataan. on ihan sairaan typerä olo.

Vierailija
102/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sanot, ettei sieltä mitään tarvi hakea, ehtii sitä toistekin tänään haluat vain halia. ;) Et päästä yksin mihinkään!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäiti

Vierailija
104/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko se on selvitetty? Tai onko vastattu?

Vierailija
105/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaisin sellaisen sodan kotona tollasen jälkeen että oksat pois! Nosta kissa pöydälle ja sanot suoraan, että kiinni jäin! Vihaksi pistää ap:n puolesta!

Vierailija
106/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua alkaa mietityttää että todellakin joku pilailee mun kustannuksella. tai sit mun miehen kustannuksella. siis täälläkin tuntuu et on provo, eli voiko oikeesti olla todellista. sillä ei tuo kuulosta sellaiselta kuin mun miehen maailmassa voisi käydä...

ap

Vierailija
107/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoo kuulla lisää!

Vierailija
108/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja chatin?

Vierailija
109/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko saada selvyys tohon hommaan.

Vierailija
110/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistokeino saada selville kuka se vosu on.

Vierailija
111/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartti menny jo?

Vierailija
112/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työkone on auki kotona?

Vierailija
113/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvitätte nyt asian juurta jaksaen. Ladyred voi odottaa niin kauan että kylpyvesi kylmenee. ;)

Vierailija
114/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ennakoiko se jo kirjoittajan mielikuvituksessa tarinan jatkoa?

Vierailija
115/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluun ainakin kuulla lisää!!

Vierailija
116/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua alkaa mietityttää että todellakin joku pilailee mun kustannuksella. tai sit mun miehen kustannuksella. siis täälläkin tuntuu et on provo, eli voiko oikeesti olla todellista. sillä ei tuo kuulosta sellaiselta kuin mun miehen maailmassa voisi käydä... ap

että HALUATKIN uskoa että kyseessä on pila/väärinkäsitys/vedätys tai ihan mikä tahansa muu kuin se tosiasia, että miehesi pettää.

Miksi te jotkut naiset mieluummin suljette silmänne ja elätte valheessa?

Petturimieheltä voit saada jopa HIVin.

Ei tuo miltään pilalta kuulosta, sorry vaan.

T: 44

Vierailija
117/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli kotiin, olen tässä koneella nyt aivan muina miehinä vaikka kädet tärisee. apua mitä mä sanon, kaikki unohtui, mitä mietin. en tiedä mikä chatti on, ite käytän vaan facebook. toi on ihan normaali ja tosi iloinen, ei yhtään vaivaantunut.

ap

Vierailija
118/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekö mies keskiviikkoisin yleensä sählyyn, miksi tänään? Harrastukset muistaa viikonpäivän nimen mukaan...

Vierailija
119/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä on se, joka pettää ja kaikista tyhmin se, joka ottaa työkaverilta suihin ja vielä vessassa. Missään parisuhteessa ei voi elää, niin, että koko ajan kyttää toisen tekemisiä. Tyhmää on pettää toisen luottamus, ei se, että luottaa. Jokainen saa vierasta, se ei ole mikään saavutus,vosu!

En väitä, että se olisikaan mikään saavutus.

Minulla on mennyt yhdessä vaiheessa lujaa, liiankin lujaa, ja on tullut kokeiltua kaikenlaista...

Tarkoitus oli selventää, että olen kuullut paljon skeidaa jota miehet vaimoilleen syöttävät, ja ihmettelen, että useimmiten vaimot uskovat kaiken.

Nyt olen onnellisessa liitossa, mutta en silti sokeasti luota mieheeni. En toisaalta kyttääkään, koska mies menee jos on mennäkseen, en voi sitä estää.

ei se ole tyhmää, vai pitäisikö epäillä, jos soittaa miehelle töihin ja se sanoo tuovansa maitoa,kun lopettaa työt, että sillä onkin joku akka ottamassa suihin? Pitäisikö jokainen miehen meno kytätä ja palkata silloin tällöin yksityisetsivä, silloin ei olisi mielestäsi tyhmä,vai?

Vierailija
120/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo siltä vaikuttaa että joku meno on tälle iltaa. Ei muuta kuin kauppaan mukaan. Keksi jotakin omaa menoa mitä tarttet ja et usko että mies osaa sitä ostaa.