Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen chattiin tuli aikas kuuma viesti.

Vierailija
02.03.2010 |

Miehen työkone oli auki sen toimistossa (kotona) ja nimimerkillä "ladyred" tuli että "Hani, mitä sä meinaat tästä illasta?" sit parin minuutin päästä samalta nimimerkiltä "Heips X(miehen nimi)! Kokous peruttu. Soitellaan."

Mulla tuli mieleen, et joko joku duunikaveri pilailee tai sit joku nainen olisi oikeesti ollut sopinut illalla jotain ja laittanut tuon jälkimmäisen viestin tajuttuaa, et mies ei ollut siihen vastaamassa. Vai mitä helvettiä. Viitsiskö sanoo mitään tuosta? Mitä ite tekisitte? Mies on kyllä lähdössä illalla sählyyn, mutta sillä on se joka keskiviikko samaan aikaan.

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusetusta koko sähly. heh

Vierailija
82/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mese niin minkälainen on sähköpostiosoite?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onks toi sama aika ok?" se laittoi "mmmm" mä laitoin "missä nähdään?" se laittoi "voit tulla suoraan tänne" ja hetken päästä "vesi ok?"

Siis mikä ihmeen VESI? Ja miks se tuollaista kysyy etukäteen... Nyt hajoo pää, se varmaan odottaa mun miestä edelleen sinne vastaamaan, et käyks toi vesi? Onko toi jotain koodikieltä, joku salakysymys, et jos mä vastaan väärin, niin se ei enää sano mitään

ap

Vierailija
84/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tiistai eikä keskiviikko. Ja etkös sanonut, että keskiviikkoisin miehelläsi on sählyä...

Vierailija
85/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyy, onks vesi ok vai tarviiko olla jotain muuta juotavaa, jota varten tarttis käydä kaupassa...

Vierailija
86/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai jopa itse ladyred?

Vierailija
87/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä keskiviikkoisin sähly, eli ei siis tänään. ja voi helvetti nyt oon sopinut sille menon tälle illalle ja se ei ole menossa yhtään minnekään. ei ole ainakaan sanonut. tulossa pian kotiin. no joku sit sitä tänään odottaa. ja oikeesti kyl uskon et mies käy siellä sählyssään, koska se on sille tärkeää. mulla on pää kohta niin sekaisin et heitän tän tietokoneen seinään. tai sit sen miehen koneen.

ap

Vierailija
88/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin oli joka tiistai salivuoro ...joo ja samalla kahvitteli työkaverinsa kanssa joka oli naispuolinen. onneksi tulin väliin ennenkuin mitään vakavaa sattui. Luottamus toki meni.

Sinäkin tosissasi luulet, että mitään "kahvittelua vakavampaa" ei ehtinyt tapahtua! Mistäs sinä sen tiedät?

Jos työkaverin kanssa on sutinaa, seksiä harrastetaan jopa työpaikoilla, jäädään "ylitöihin" tms.

Ja vaikka mies sinulle miten vakuuttaisi, että mitään ei ole tapahtunut, niin ei se silti ole useinkaan totta.

Harvoin nuo jutut jäävät kahvittelujen asteelle, tai ainakaan ovat sillä asteella enää siinä vaiheessa kun jäädään kiinni.

Been there, done that ; ).

Eräs ex-hoitoni vastasi vaimolleen puhelimeen samalla kun otin häneltä suihin TYÖPAIKAN vessassa. "Juu, kulta tuon maitoa kun tulen kotiin, just olen tässä työkonetta sammuttelemassa"... Oli mulla silloin naurussa pitelemistä...

Ja toinen tapaus väittää sinisilmin, että "kyllä se mies sählyssä käy, kun on oikein pelejäkin ja on käynyt jo monta vuotta"... Huoh.

Ikäänkuin sieltä ei voisi jättää muutamaa vuoroa kuukaudessa väliin ja käydä jotain vosua polkemassa...

Vierailija
89/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annatko numeros, että saan sen uuteen kännyyn muistiin.

Vierailija
90/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiseks klo xx paikkaan x lady redin kans

tai mee vaan ite sinne paikalle kattoon kuka siellä on, jos on tuttu, niin sanot että, mies ei päässytkään tai jotain.

Vierailija
91/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi et tulossa kotiin ja voi käydä myöhemmin sittarilla, koska pikkukaupat on vähän tukossa. kysyin haluuko et mä meen tai tuun mukaan, mut oli tosi vaivaantuneen kuulonen ja sanoi et voi käydä itsekin, että käy samalla intersportilla.

Eli ilmeisesti jotain ainakin alustavasti oli sovittu... Mutta nyt siis tulossa kotiin. mitä teen ton chatin kanssa. tulee alle vartissa varmaan

ap

Vierailija
92/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se hoiteli sut?

Vierailija
93/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KISSA PÖYDÄLLE

tai koita ängetä kauppaan mukaan, että haluat myös intersporttiin. Katso katoaako soittamaan johonkin.

Vierailija
94/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjensin keskustelun. näillä mennään. en haluaisi miestä päästää mihinkään. jos vaan tungen sille kauppareissulle ja katson miten suhtautuu. yleensä menee mieluummin yksin jos on jotain urheilukauppaa tai muuta, kun haluaa rauhassa katsella proteiinipatukkansa ynnä muut. mut jos vaan sanon et tuun mukaan kun huvittaa.

Vierailija
95/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se hoiteli sut?

Minä olin silloin sinkku, joten ei ole mun ongelma jos mies petti vaimoaan.

Sen verran kokemusta petturimiehistä, että mulle ei ihan mitkä vain selitykset menekään läpi.

T: 44

Vierailija
96/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaipaat vähän happea ja voisit lähteä mukaan. Pidähän meidät ajantasalla!

Vierailija
97/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä on se, joka pettää ja kaikista tyhmin se, joka ottaa työkaverilta suihin ja vielä vessassa. Missään parisuhteessa ei voi elää, niin, että koko ajan kyttää toisen tekemisiä. Tyhmää on pettää toisen luottamus, ei se, että luottaa. Jokainen saa vierasta, se ei ole mikään saavutus,vosu!

Vierailija
98/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, ostin just salikortin (tai jotain vastaavaa) ja että sun täytyy ostaa housut ja paita sitä varten että tulet siis mukaan. Jos se yhtään toppuuttelee, niin heti kissa pöydälle. Jos tuntuu kaupassa vaivaantuneelta, niin sano että mikä ihme sua vaivaa. Sano sille suoraan, että oliko sulla noin kiire suihkupanoon sinne ladyredin luokse. Kerro ihan pokkana mitä tänään kävi.

Vierailija
99/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä on se, joka pettää ja kaikista tyhmin se, joka ottaa työkaverilta suihin ja vielä vessassa. Missään parisuhteessa ei voi elää, niin, että koko ajan kyttää toisen tekemisiä. Tyhmää on pettää toisen luottamus, ei se, että luottaa. Jokainen saa vierasta, se ei ole mikään saavutus,vosu!

En väitä, että se olisikaan mikään saavutus.

Minulla on mennyt yhdessä vaiheessa lujaa, liiankin lujaa, ja on tullut kokeiltua kaikenlaista...

Tarkoitus oli selventää, että olen kuullut paljon skeidaa jota miehet vaimoilleen syöttävät, ja ihmettelen, että useimmiten vaimot uskovat kaiken.

Nyt olen onnellisessa liitossa, mutta en silti sokeasti luota mieheeni. En toisaalta kyttääkään, koska mies menee jos on mennäkseen, en voi sitä estää.

Vierailija
100/136 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma ukko jäis kiinni moisesta. Sopisin sellaset treffit, että oksat pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän