Miehen chattiin tuli aikas kuuma viesti.
Miehen työkone oli auki sen toimistossa (kotona) ja nimimerkillä "ladyred" tuli että "Hani, mitä sä meinaat tästä illasta?" sit parin minuutin päästä samalta nimimerkiltä "Heips X(miehen nimi)! Kokous peruttu. Soitellaan."
Mulla tuli mieleen, et joko joku duunikaveri pilailee tai sit joku nainen olisi oikeesti ollut sopinut illalla jotain ja laittanut tuon jälkimmäisen viestin tajuttuaa, et mies ei ollut siihen vastaamassa. Vai mitä helvettiä. Viitsiskö sanoo mitään tuosta? Mitä ite tekisitte? Mies on kyllä lähdössä illalla sählyyn, mutta sillä on se joka keskiviikko samaan aikaan.
Kommentit (136)
mutt atämä, vaikka vaikuttaa suht nuoren provolta on kuitenkin kömpelyydessäänkiin ollut viihdyttävä. Kerrotko lopuksi että oli provo niin anna pisteet?
että jartsa muuten perui huomisen sählyn. oli ihan pihalla. sanoin, et haluun et se näyttää sen chatin ja laittaa sille jartsalle jonkun neutraalin sählyyn liittyvän viestin. toi suuttui ja sanoi, että miksi hän chattaisi jartsalle kun voi aivan yhtä hyvin soittaa. sanoin, että chattasihan jartsakin, niin toi sanoi, et ÄLÄ JANKUTA! eli riitahan tästä tuli, arvasin, ettei tykkää jos näen sen chatin. oon ihan surkeena, enkä tiedä mitä sanoa. toi jää nyt kotiin, ei halua kauppaan, eikä mitään.
mies tulee kotiin ja tarjoaa ruokaa..hmm..
puhu kylvystä ja ladyreditä ja hanista
Kaamee tilanne! Sympatiapahoinvointi iskee täälläkin, maha ihan krampissa. Ap älä nyt vaan anna sen miehen liueta paikalta. Mieti että joku ladyred tosiaan nyt odottaa sun miestäs tuollaset päällä. Ja älä vaan lopeta ketjun päivittämistä, muuten tää kramppi ei mene ohi... Tsemppiä!
Entä jos sanot että näit ne viestit vahingossa, ne ei voinu olla "jartsalta", tää on nyt ihan oikeasti tosipaikka ja täytyy selvittää. Ja jos ei muuta niin eikö miestä yhtään kiinnosta että tää vosu nyt odottaa turhaan.
Olen pitkällä sairauslomalla ja täällä on tosi tylsää. Suonette kömpelyyteni anteeksi. Olen 32-vuotias mamma, tarkoitukseni oli esittää todella naivia naista. Lopetan tämän provoni tähän ja kiitän kaikkia osallistuneita. Kerrottakoon, että kuten moni arvasti "jartsa" ei ollut "ladyred", vaan ladyred oli ilotyttö, jolla mies oli käynyt pitkään. Riitahan tuosta kehkeytyi, mies leppyi ja joutui katumaan. Suhde ei koskaan palannut täysin entiselleen.
alter ap
lisäpisteitä puolikupeista, jotka ladyredin kanssa toi mieleen 50-luvun letukan...
koska mä tein tuon 136 vedätysviestin kun apsta ei nyt kuulunut ole aikoihin:-p siis 136 ei ollut apn oikea viesti.
Tais tulla kunnon riita?
Tyhmä on se, joka pettää ja kaikista tyhmin se, joka ottaa työkaverilta suihin ja vielä vessassa. Missään parisuhteessa ei voi elää, niin, että koko ajan kyttää toisen tekemisiä. Tyhmää on pettää toisen luottamus, ei se, että luottaa. Jokainen saa vierasta, se ei ole mikään saavutus,vosu!
En väitä, että se olisikaan mikään saavutus. Minulla on mennyt yhdessä vaiheessa lujaa, liiankin lujaa, ja on tullut kokeiltua kaikenlaista... Tarkoitus oli selventää, että olen kuullut paljon skeidaa jota miehet vaimoilleen syöttävät, ja ihmettelen, että useimmiten vaimot uskovat kaiken. Nyt olen onnellisessa liitossa, mutta en silti sokeasti luota mieheeni. En toisaalta kyttääkään, koska mies menee jos on mennäkseen, en voi sitä estää.
ei se ole tyhmää, vai pitäisikö epäillä, jos soittaa miehelle töihin ja se sanoo tuovansa maitoa,kun lopettaa työt, että sillä onkin joku akka ottamassa suihin? Pitäisikö jokainen miehen meno kytätä ja palkata silloin tällöin yksityisetsivä, silloin ei olisi mielestäsi tyhmä,vai?
ja mies selittää että ne ovat "kaverin kortsut". Tai on yötä poissa koska "sammui Jampan sohvalle". Tällaisiakin te vaimot nielette. Ja mulla ON PALJON kokemusta ukkomiehistä...
noi kortsut ja sammumiset kaverin sohvalle on ääripäitä ja varmaan herättävät epäluuloja. Surullista että olet joutunut hakemaan kokemuksiasi ukkomiehistä ja olet joutunut kyrpä suussa kuulemaan, kun jonkun mies valehtelee vaimolleen.
Miksi kaiken täytyy olla aina provoa?
Mies on kyllä lähdössä illalla sählyyn, mutta sillä on se joka keskiviikko samaan aikaan.
kaverin mies 'pelasi tennistä' kerran viikossa muutaman vuoden ajan. Myöhemmin paljastui, että 'tennis' olikin toinen nainen :/
ja viesti, että 136 ei olisi ap oli toisen provoilijan. Musta olisi hyvä, että lopuksi provoilijat ilmoittaa että nyt provottiin, sen verran kipeitä kysymyksiä joistakin ketjuista jää ilmaan.
Vai onko ne nyt kaikki kimpassa siellä ladyredin ammeessa kylpemässä..
löytyi oikeasti seuraa etsivä ladyred, jäin miettimään että ehkä tämä ei ollut provo sittenkään ja ap:lla on riidat kesken miehen kanssa.
Kiitti kuitenkin jollekin pikkutuhman vinkistä. Kävin siellä, ja tilasin parit alusvaatteet :)
jos et, niin voin kertoa että en TODELLAKAAN uskoisi että ladyred on miespuolinen...