Onko -75 tai aiemmin syntyneitä? Joko lapsiluku täysi?
Kommentit (36)
2 lasta oli alunperin suunnitelmissa, mutta sitten halusimme vielä "iltatähden".
Vanhin lapsi on 11-v, keskimmäinen 6-v. ja kuopus 6 vkoa.
ja lapsiluku tällä hetkellä täynnä. Tulevasta ei tietysti tiedä koska olen eronnut lapsen isästä.
toivottavasti täynnä - lapset 10 v, 8 v ja 4kk. Pikkunelonen vielä haaveissa.
ja kolme lasta, neljäs on tulossa. Viidennestä haaveilen vielä, mutta voi olla, että menee jo talous liian tiukalle. En osaa sanoa, on vielä muutama vuosi aktiivista peliaikaa.
Kolmatta tekisi mieli, kuopus nyt 2 v. Mies ei kuitenkaan halua enempää.
meillä on kaksi elävää lasta + yksi kohtuun kuollut, eikä ole tarkoitus kasvattaa lukuja enää. perheemme on kokonainen, arki helpottuu kun lapset ovat jo suht isoja - olemme tyytyväisiä näin!
ja neljäs suunnitteilla ennen 40-v.
kiitos tämä riittää, olen osuuteni synnyttänyt.
Lapsiluku täysi, ehdottomasti. Nuorin täyttää kohta 5 joten elmämä alkaa jo helpottaa :).
Yksi lapsi on jo, toinen yrityksessä ja kolmesta haaveilemme.
Toivottavasti ei ole täynnä. Ainokainen 4 v, toista yritetty yli 2 v. Keskenmeno heti tokan yrityksen aluksi ja sen seurauksena fyysisiä vammoja, joita hoidetaan edelleen. Noin 50% todennäköisyys raskautua enää. Lapsia olen aina toivonut 2-3 kpl, onneksi on edes tämä yksi.
3 lapsen äippä ja kyllä on lapsiluku täynnä. Nuorimmainen on 2 v. joten alkaa jo helpottaan viimeisenkin osalta ;)
esikoista odotellaan. Ainakin yksi vielä tämän lisäksi on ajatuksissa :)
Aika jännää odotella esikoista, kun tutuilla on jo isommat lapset. Mutta kohta ne tekasee iltatähden :D
ja sain pari viikkoa sitten kolmannen lapseni - nyt on lapsiluku täysi! Ellen neljänkympin villityksessä vielä saa päähäni haluta iltatähteä....
Kaksi lasta ja pieni toive vielä yhdestä, mutta saa nähdä jääkö haaveeksi.
Vastasin vaikka en ihan kuulunutkaan ikäryhmään :-) Päätös on lopullinen, miehelle on tehty sterilisaatio viime keväänä. Mies on vm-74.
Lapset 1 ja 3.Mies ehkä haluaisi, mutta minä olen aina haaveillut kahdesta ja hyvältä tuntuu näin. Tämä loisto kaksikko siisriittää ;o)
Ei enempää lapsia. Esikoinen 4 vuotta, kuopus 2.5 vuotta.