Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätttärin haikaranpesä

Vierailija
02.03.2010 |

Ollaan ilmottauduttu mun miehen kanssa tuonne ja parin viikon päästä ois laskettu aika. Minkälaisia kokemuksia teillä on ko. paikasta? Jotenkin herännyt aikaminen skeptisyys, kun painotetaan sitä omatoimisuutta ja kumppanin "pakkoläsnäoloa", että onko se vain hurjaa rahastusta, kun henkilökuntaakaan ei tarvitse niin paljon kuin normiosastoilla, kun kerran synnytyssalissa on oma tukihenkilö koko ajan läsnä, tiskit tiskataan itse osastolla jne.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen synnytin aikalain 2 vuotta sitten ja harmittaa kun muutettiin etten pääse tätä toista sinne synnyttämään kuukauden päästä.

meillä ainakn oli ihanat kätilöt, jotka oli tosi paljon paikalla synnytyksen aikana (okei olin ainut sinä yönä sillä osastolla). huolehtivat että kaikki on hyvin jne.

päästiin perhehuoneeseen suoraan, joka oli loistojuttu. sai siellä rauhassa opetella elämää vauvan kanssa ja mieskin sai olla koko ajan mukana. jäi kyllä hyvät muistot.

meillä vauva oli keltainen ja jouduttiin 3 kertaa käydä valohoidossa. päästiin aina haikaranpesän osastolle ja lopussa melkein kaikki kätilöt jo tunsivat meidät. oli kyllä hyvä paikka ainakin meille :)

Vierailija
2/2 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan