Mitä ruokaa itsenäisyyspäivänä tekisin itselleni? Olisiko hyvä ideoita :)
Budjettia ei ole vaan ajattelin tehdä jotain hyvää. Pelkästään yhdelle ihmiselle siis, joten en myöskään jaksa kauheasti panostaa. Itse en oikein nyt keksi mitään. Heittäkää rohkeasti ideoita!
Perunamuusia ja jotain hyvää lihakastiketta? Vai menisikö sitä vain Prisman tiskille ja ottaa sieltä hyvää ruokaa.
Kaalikääryleetkin voisi olla ihania.
Nämä ovat kuitenkin niin tylsää ja arkista, että ehkä jotain muuta kuitenkin. :D en tiedä, joten päättäkäähän te AV.
Kommentit (20)
No ei nyt ehkä muusia ja perunaa. Jotain muuta ap.
Itse ajattelin paistaa kantterellleja lounaaksi.
Sitten joku tuorepasta illalla. Kastikkeeseen kaipaisin vinkkejä, harvoin teen pastaa himassa.
Jalkapalloa tarkoitus katsella klo 16:30-23 joten ehkä sipsiä ja jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten joku tuorepasta illalla. Kastikkeeseen kaipaisin vinkkejä, harvoin teen pastaa himassa.Jalkapalloa tarkoitus katsella klo 16:30-23 joten ehkä sipsiä ja jäätelöä.
Piti laittaa että ei sitä muusia ja lihaa.
Itsekseni minäkin täällä.
Ihan varmaan sitä kirottua lohta ja jotain paahdettuja kasviksia.
Joulua odotellen...
Jotain hymiöhommeleita - ne näkyvät olevan sinulla jo ennestään hallussa.
Hernekeittoa, jonka syöt pakista. Kaveriksi näkkäriä ja voita.
Hyydekakku on ollut monien huulilla
Vierailija kirjoitti:
Sitten joku tuorepasta illalla. Kastikkeeseen kaipaisin vinkkejä, harvoin teen pastaa himassa.Jalkapalloa tarkoitus katsella klo 16:30-23 joten ehkä sipsiä ja jäätelöä.
Jalkapalloa. Ei saatana, tuota paskaa lajia Suomen itsenäisyyspäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Hernekeittoa, jonka syöt pakista. Kaveriksi näkkäriä ja voita.
Isänmaallista
Täällä on näköjään Suomen lippu sensuroitu. Oi aikoja, oi tapoja.
Pärettä ja paskaa
- 1 nippu kainalopärettä
- 1 kg paskaa
Voimakastuoksuinen tahdasmainen massa levitetään päreen päälle n 2cm kerroksena ja itähämäläinen perinneherkku on valmista nautittavaksi
Minä mietin karjalanpaistia. Se on hyvää.
Osta leipää ja mieleisiäsi täyteaineita ja prässää leipiä maun mukaan. Niitä on helppo rouskuttaa television ääressä ja katsella linnan juhlia.
Jaa. Ei aavistusta mistä tykkäät.
Mitä ideaa kysellä tämmöstä?
Vierailija kirjoitti:
Osta leipää ja mieleisiäsi täyteaineita ja prässää leipiä maun mukaan. Niitä on helppo rouskuttaa television ääressä ja katsella linnan juhlia.
No tämä ehkä. Mietin jos tekisin itse lohitartaria ja katkarapuskagenia. Nämä tarjoilen itselleni Maalahden limpun kanssa.
Karjalanpaisti tai muu pitkään haudutettu lihapata voisi olla myös erittäin hyvää.
Ehkä käyn ihan lihakaupoilla jahka tässä keksii mitä sitä söisi linnan juhlia katsoessa. Voi olla että tulee kännitkin vedettyä.
Ap
juomien osalta kannattaa suosia kotimaista, kun kerran on suomeen liittyvä juhla.
Vierailija kirjoitti:
Hyydekakku on ollut monien huulilla
Ei tunnu AV-palstan perusteella ehtivän kuin miesten huulille.
Yhden ihmisen ruuat ei paljon maksa. Hae vaikka ostereita, pihvi ja piccolopullo shampanjaa.