kumpi rinta sulla on suurempi? vasen vai oikea?
Kommentit (41)
Raskausaikana se tosin oli hetken aika paljon suurempi. Onneksi oikea otti kiinni. Vasemmasta tulee paremmin maitoakin - tosin se voi johtua siitä, että siitä on helpompi imettää, ja maitoa tulee enemmän siksi, että sitä käytetään enemmän.
oikeakätinen, nuorempana kokoero oli selkeämpi
Nuoresta asti näin. Ja oikeakätinen
Oikea on suurempi ja olen oikeakätinen.
oikeakätinen olen. Imettäessä kokoero oli valtava :( Nyt olen palannut takaisin melkein laudaksi joten eroa ei enää huomaa muut kuin minä :)
Mutta tämä kokoero tuli vasta imetyksen myötä. Ja vaikka imetyksestä on aikaa jo melkein 4 vuotta niin ei ne ikinä palautuneet saman kokoisiksi.
Tai ehkä se olisi isompikin ero kuin "aavistus", jos olisi pienet rinnat, mutta eroa on vaikea huomata kun toinen on ehkä vähän yli E:n ja toinen vähän alle.
Olen oikeakätinen.
Eikö kehon tiettyä osaa pysty kiinteyttämään enemmän kuin toista?
ehkä oikea pysyy yleensä pienempänä koska se puoli saa enemmän lihastreeniä -> rasvan osuus pienempi.
Rasva ei lähde paikallisesti Ennemmin lihas lisääntyy oikealle puolelle ja oikea rinta on siten isompi.
käytännössä noin toispuolinen lihasmassan lisäys vaatisi todella paljon yksipuolista liikettä ja nimenomaan rintalihakselle.
No siis tietenkin se lihaksen treenaaminen vaikuttaa sen ruumiinosan muotoon, mutta ei se sitä rasvaa silti paikallisesti polta.
Simon Baron-Cohenin kirjassa siteerattiin Doreen Kimuran kiintoisaa tutkimusta jonka mukaan naiset, joiden oikea rinta on suurempi kuin vasen, ovat miehekkäämpiä kuin naiset, joiden rinnat ovat saman suuruiset ja naisellisimpia ovat naiset, joiden vasen rinta on suurempi kuin oikea.
Saattaspa pitää Kimuran tutkimustulos kohdallani paikkansakin... ;)
lisäksi vasen on hiukan alempana, jonka takia vasen näyttää vieläkin suuremmalta oikeaan verrattuna.
Mulla siis oikea ja siksi tämä galluppi.
ap
Johtuukohan tämä mitenkään siitä että kumpi on hallitsevampi käsi?Laittakaa vielä kumpikätisiä olette!
Mulla on molemmat aika samankokoiset...en ole huomannut mitään eroa ja olen oikea kätinen...
Kumpikätisiä...hah hah haa...noh,ymmärsitte varmaan!
Vasen rinta on isompi, siinä on myös isompi nännipiha kuin oikeassa. Eron huomaa selvästi. Ja olen oikeakätinen. :)