kumpi rinta sulla on suurempi? vasen vai oikea?
Kommentit (41)
Oikeasta on leikattu patti pois, muttei sekään saanut sitä yhtä pieneksi kuin vasen.
Ei niillä isoa eroa ole, ehkä puolisen kuppikokoa.
mikä on mielestäni outoa, kun oikea käsi ja jalka ovat ne isommat. Olen oikeakätinen.
Mutta imettäessä tuli maitoa paljon enemmän vasemmasta ja se oli imetysaikaan suurempi aina kun maito oli runsaimmillaan. Nyt ne onkin hauska pari kun oikea on suurempi ja kiinteämpi ja vasen on pienempi riippuli. Mut siis ihan kivat tissit ovat anyway.
ehkä oikea pysyy yleensä pienempänä koska se puoli saa enemmän lihastreeniä -> rasvan osuus pienempi.
Vasen isompimikä on mielestäni outoa, kun oikea käsi ja jalka ovat ne isommat. Olen oikeakätinen.
Imettäessä tuli vasemmasta paljon paremmin maitoa, vauva ei kunnolla edes huolinut oikeaa rintaa.
Oikea on isompi ja siitä tulee paljon enemmän maitoa. Olen oikeakätinen.
mutta nyt imettäessä oikea tuottaa paljon runsaammin maitoa ja on himpun verran vasenta rintaa isompi. Olen oikeakätinen.
En ole imettänyt - ehkä se sitten muuttaa toisen kokoa? Vai miksi kaikki ovat vastanneet että toinen on isompi?
Olen oikeakätinen. Ero ei ole kovin merkittävä, mutta itse huomaan että toisesta rintaliivin kupista pullahtaa helpommin yli kuin toisesta.
En ole imettänyt - ehkä se sitten muuttaa toisen kokoa? Vai miksi kaikki ovat vastanneet että toinen on isompi?
hankala kuvitella, että rinnat olisivat luonnostaan täysin symmetriset. Mutta voihan ero olla niin pieni, että sitä ei silmillä havaitse.
Mulla vasen rinta on siis ollut suurempi, ennen kuin olen ollenkaan imettänyt, nyt imettäessä oikea rinta on "parempi" ja myös suurempi.
-24
koossa. Molemmat siis samankokoiset.
Samoin mulla on koko vasen puoli voimakkaampi, käsi voimakkaampi kuin oikea, jalka hitusen suurempi kuin oikea, hiusten kasvu runsaampaa oikealla, silti olen oikeakätinen. Taidan olla outo... :/
hiusten kasvu runsaampaa oikealla, silti olen oikeakätinen. Taidan olla outo... :/
kasvu runsaampaa kuin oikealla.
ehkä oikea pysyy yleensä pienempänä koska se puoli saa enemmän lihastreeniä -> rasvan osuus pienempi.
Ennemmin lihas lisääntyy oikealle puolelle ja oikea rinta on siten isompi.
käytännössä noin toispuolinen lihasmassan lisäys vaatisi todella paljon yksipuolista liikettä ja nimenomaan rintalihakselle.
Vauva roikkui aina vasemmassa tississä (se on myt rusina) koska olen oikea kätinen ja samaan aikaan tein esim. ruokaa.
vasen oli vain hitusen (ei juuri eroa huomannut) ja yksi liivikoko oli sopiva, nyt raskauksien ja imetyksien jälkeen vasen on yhtä kuppikokoa suurempi eikä sopivia liivejä löydä mitenkään...oikeassa käytettävä toppausta ja siltikin vasen puoli on omaansa hivenen liian suuri...masentavaa!
Eikö kehon tiettyä osaa pysty kiinteyttämään enemmän kuin toista?
Rasva ei lähde paikallisesti Ennemmin lihas lisääntyy oikealle puolelle ja oikea rinta on siten isompi.
käytännössä noin toispuolinen lihasmassan lisäys vaatisi todella paljon yksipuolista liikettä ja nimenomaan rintalihakselle.
Hei, mulla on ihan sama tilanne! :) Tosin imetän vielä, niin saa nähdä miten tissien käy, kun lopettaa...
varmaankin kuppikokoa suurempi kun oikea...