Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä enää anoppiani!!!! (purkaus)

Vierailija
02.03.2010 |

Mä olen niin kypsä siihen naiseen. Harmittaa olla riippuvainen sen avusta. Kun lapset syksyllä aloittaa hoidon niin saa kyllä anoppi olla ihan rauhassa.

Olen välillä ja useinkin tosi kiitollinen, kun hän auttaa mutta välillä keittää niin yli.

Hän on niin ärsyttävä ja ihon alle tunkeutuva. Mainitsen nyt muutamia esimerkkejä mitä tulee mieleen.

-Ekaluokkalainen oli lähdössä kouluun ja anoppi oli luvannut saattaa hänet. Kun mamma osteli sisään, oli meillä täysi meteli päällä siitä mikä takki puetaan päälle; mikään ei kelvannut(tyttöä kiukutti lähteä kouluun, kun pienemmät saivat jäädä kotiin= takki huono) Annoin säänmukaisen takin ja kehotin laittamaan päälle, ettei myöhästy. No anoppi siihen sitten, että voi voi, kun joutuu laittamaan takin josta ei pidä..."mamma ostaa sulle uuden takin......mennään yhdessä kaupoille..."Sanoin vaan, ettei tarvitse, takkeja kyllä löytyy ja kivoja. Tämä kiukku johtuu jostain ihan muusta. Mutta kyllä otti päähän.

-Vuoden vanhalla tytöllä oli juhlissa ponnari päässä. Kuulin, kun anoppi siunaili toiselle mammalle, että kyllä on kauheaa, kun pienelle laitetaan päähän kiristämään tommoinen kuminauha.

-4- ja 6-vuotiaat olivat lähdössä isovanhempien kanssa huvipuistoon. Anoppi halusi lapset ensin heille, josta lähtisivät. Syy selvisi 6-vuotiaalta myöhemmin. Mamma oli pukenut lapset omiin hankkimiin vaatteisiinsa. Takaisin mentiin myös mammalan kautta, jossa vaihdettiuin omat päälle. Vanhemmille ei kerrottu mitään.

-Joka kerta, kun lapset menevät anoppilaan yökylään, anoppi pesee heidät ja pukee "omat" vaatteet heidän päälleen. Meille ei anna koskaan vaatteita, hänellä on kaapit täynnä lasten vaatteita, joita pukee, kun lapset noin kerran neljässä kuukaudessa yöpyvät siellä.

- tässä nyt muutamia. lisää löytyisi vaikka kuinka. onko nämä mielestänne ihan normaaleja juttuja? musta se nainen on ihan pimeä!!

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli uudet lukot, emme antaneet enää uutta avainta :) Mutta ei se todellakaan ikinä omalla avaimella tullut silloinkaan kun oli sovittu kyläilystä!

Vierailija
2/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt hyväksyä anoppini semmoisenaan, ja sanoa suoraan kun ärsyttää. En halua menettää tärkeää ihmistä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden pojat ovat ns. mammanpoikia, silloin miehestä ei ole tukea eikä mies osaa laittaa vastaan. Meillä anopin mieleen ei tulisi edes sanoa minulle mitään tyhmää, koska tietää, ettei poikansa sitä hyväksy ja anoppi saisi siitä kyllä kuulla.

Vierailija
4/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaatteita, joita pukee lapsillesi, kun ovat siellä? Onko ostanut nuo vaatteet, vai ovatko jonkun lapsensa vanhoja? Kuulostaa pikkuisen oudolta..

Vierailija
5/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee myös ruutuvihkoja, joihin on merkitty kodinhoidon puutteet, Vauva- ja Kaksplus-lehtiä, joihin on alleviivattu kaikki vinkit, lapsille annetaan vaatteita, joiden käyttöä kytätään hysteerisesti, kaikki meidän perheen postit ja kaapit tutkitaan ja kaikki asiat juorutaan kaikille sukulaisille ja naapureille...

Vierailija
6/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies kokee hänet? Kiusaako sinua tahallaan?

Vierailija
7/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee myös ruutuvihkoja, joihin on merkitty kodinhoidon puutteet, Vauva- ja Kaksplus-lehtiä, joihin on alleviivattu kaikki vinkit, lapsille annetaan vaatteita, joiden käyttöä kytätään hysteerisesti, kaikki meidän perheen postit ja kaapit tutkitaan ja kaikki asiat juorutaan kaikille sukulaisille ja naapureille...

Vierailija
8/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostelen kummipojalle kans vaatteita varastoon joita saatan vaihtaa kun tulee käymään, ihan siksi että pidän kauniista vaatteista. Annan niitä kyllä kotiin vietäväksikkin. Yksi syy miksi en kaikkia anna on se että heillä on kotonakin yllin kyllin vaatteita. Lasten vaatteet vaan on niin ihania ja pieniä iloja on pukea itse ostamat päälle. Turhamaistako?... joo

Vierailija
9/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä erikoista porukkaa, voi hyvää päivää.

itse ostelen kummipojalle kans vaatteita varastoon joita saatan vaihtaa kun tulee käymään, ihan siksi että pidän kauniista vaatteista. Annan niitä kyllä kotiin vietäväksikkin. Yksi syy miksi en kaikkia anna on se että heillä on kotonakin yllin kyllin vaatteita. Lasten vaatteet vaan on niin ihania ja pieniä iloja on pukea itse ostamat päälle. Turhamaistako?... joo

Vierailija
10/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta ruutuvihot ja alleviivatut lastenhoito-ohjeet sekä kaappien nuuskiminen + vanhempien ratkaisujen kritisointi lasten kuullen ovat liikaa. Kuulostaa vähän tärähtäneeltä.

Vierailija
11/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää tarkoittavat hölmöt, saavat eniten pahaa aikaiseksi.

Vierailija
12/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itsellä ei ole lapsia ja ruutuvihot myös.

Vierailija
13/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin erittäin kypsyttävää. Samanlaisia kuvioita olen nähnyt. Mikä lie elämätön elämä kummittelee. Tai sitten iän myötä alkaa vaan heittää päässä.

Vierailija
14/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta lapsivierailla helpompi käydä, onko se myös outoa? huvinsa kullakin. Ainakaan en pahaa tarkota ja ei ole kummipojan äiti huonoa tykännyt. Rakkautta se vain on.

Vierailija
15/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tulisi mieleenkään vaihtaa jonkun toisen lapsen vaatteita, kun tulee meille! Ihan käsittämätöntä.

Vaatteita olen vaihtanut tai antanut vaihtovaatteet (oman lapseni vaatteita) vain niissä tapauksissa, että vieraan lapsen omat vaatteet ovat olleet märät tai niille on sattunut jotain muuta. Joskus ekalla luokalla olen laittanut kaverin kotimatkalle lapseni kengissä, kun on ollut sandaaleilla ja vierailun aikana on alkanut sataa kaatamalla vettä.

Mutta että ihan huvikseen vaihdella vaatteita?? Sehän on ihan suoraan vanhemmille viesti, että käyttävät niin rumia / kulahtaneita / likaisia vaatteita, että lapsi ei kelpaa kylään ilman että vaihdetaan heti kynnyksellä vaatteet! Ihmeellistä!

Vierailija
16/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskin välillä ihmettelee, muttei niin välitä. Sanoo, ettei välitetä mutta kyllä mua kiusaa varsinkin tuo asia, että ostaa uuden takin tytölle, kun ei halua pukea vanhaa päälle. Muutenkin, jos meillä on joku "kasvatuksellinen riita" menossa niin hän tulee pelastavana enkelinä lässyttämään väliin"voi pientä mamma antaa jotain kivaa".

Tai jos hän tulee meille hoitamaan lapsia ja olen vartavasten ilmoittanut, että ruoka on kaapissa niin hän raahaa mukanaan jäätelöä, karkkia, nakkeja ja riisifruttia.

Vierailija
17/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ih,eissäni anopista, joka a) ostaa laspenlapsilleen jotain b) ottaa heitä yökylään c) vie heitä huvipustoon d) on hoitoapuna.

Jos nämä kaikki sinulta otettaisi pois, olisit varmaan ihan valmis sietämään pieniä juttuja, joista ei lapselle todellakaan ole mitään haittaa. Kyse taitaa olla vain siitä, että mielestäsi anoppi jotenkin astuu varpaillesi.

Vierailija
18/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdettiin vaatteet. Ei minun lapsilleni, mutta veljeni pojalle. Ja se jatkuva natkutus pojan vaatteista!

Meillekin nalkutetaan siitä, että ei saisi käyttää käytettyjä vaatteita, vaan pitää ostaa uusina.

Minä ostan merkkivaatteina käytettyinä ja sitten laatuvaatteita uusina, ulkoilutamineet aina uusia ja laadukkaita.

Tämä ei kuulemma käy, vaan lasten pitäisi kulkea Halosen ja Tarjoustalon vaatteissa. Ei saa kuulemma pröystäillä, muttei myöskään pihtailla.

Eniten vaatteissa minua nyppivät keinokuidut ja kaikenlaiset ihmefrillat, jotka on aina makkaralla haalareissa ja hankalat.

Ja yksi vaateasia, josta kanssa nalkutetaan on se, että lapsille pitää ostaa silitettäviä kangasvaatteita. Trikoo on rumaa.

6, joka ei siis ole ap

Vierailija
19/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta vaatejutusta, että mammlle lapsenlapset ovat jonkinlaisia nukkeja, joita hän pukee mielensä mukaan. Ruutuvihkomeininki on raivostuttava. Tuosta takkiriidasta mä olisin vetänyt ihan herneet - jos kyseessä olisi lapseton ihminen, se olisi ymmärrettävää, mutta kyllä ihminen jolla on lapsia osaa lukea noita tilanteita. Tai pitäisi osata. Mamman olisi pitänyt tukea ap:tä.

Taas kerran taivaalle kiitos ihanasta anopista (ja apesta). Heilläkin on meidän lasten vaatteita kaapeissa, mutta ne ovat meidän sinne viemiä, käytännön syistä kun asuvat kaukana. Ei tarvitse pakata lapsille mukaan ihan joka ikistä varapaitaa. :)

Vierailija
20/90 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä sen verran, että meidän lapset ovat aina puhtaita ja viimeisen päälle kivasti puettuja. Siitä tämä ei ole kiinni. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi