Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu liika avoimuuteni?

Vierailija
01.03.2010 |

Äo:ni on kohtuullisen hyvä, mutta siitä huolimatta puhun helposti ja avoimesti vieraille ihmisille asioistani. En osaa suojella itseäni ja toisaalta asenteeni johtuu siitä, etten välitä muiden mielipiteistä tippaakaan.

Mikä minua vaivaa vai vaivaako mikään? Kysymyksiin vastaan myös aina hyvin seikkaperäisesti, tulee ahdistunut olo jos en saa purskautettua kaikkea aiheesta tietämääni ulos samalla kertaa vaikka kevyt epämääräinen heittokin riittäisi vastapuolelle vastaukseksi ja itseasiassa olisikin useimmiten toiveissa ennemmin kuin viiden minutin monologi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut hyvän kotikasvatuksen ja ymmärrän, että liika avoimuus voi olla kiusallista. ap

Vierailija
2/4 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla myös asperger-piirteitä. Kiintoisaa tämä saamieni vastausten passiivis-agressiivinen sävy.

Surkeasta tilannetajusta ja itsekeskeisyydestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikkoa tilannetajua minäkin ehdottaisin. Sitä yhdistettynä vahvaan luottamukseen ihmisiin ja itseesi. Et pelkää muiden ihmisten olevan ilkeitä, joten uskallat kertoa itsestäsi, ilmeisesti sinulla on vahva perusturvallisuuden tunne.

Ihan näin heikolla keittiöpsykologian osaamisella.

Vierailija
4/4 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt pisteeseen, jossa muiden tekemiset tai sanomiset eivät kykene haavoittamaan minua. Voin olla kuka olen enkä koe pakottavaa tarvetta todistella mitään kenellekään. Tiedän ihmisten olevan ilkeitä, mutta heidän ilkeytensä on jotakin mikä on heissä, ei minussa.

Kiitos vastauksista.

ilmeisesti sinulla on vahva perusturvallisuuden tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi