Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomailusta

Vierailija
01.03.2010 |

Kummalle lomalle lähtisit mieluummin (Keski-eurooppaan)

- omatoimiloma, halvat lennot kenties halpalentoyhtiöllä, autonvuokraus, asunnonvuokraus, ruoanlaitto itse

- valmismatka samaan paikkaan, vähän kalliimpi, mutta tasokas hotelli, jossa upea aamiainen ja illallinen aina valmiina

Omatoimimatka kakkosvaihtoehdon hotelliin tulisi saman hintaiseksi kuin valmismatka. Hintaa saisi alemmaksi, jos tyytyisi vaatimattomampaan majoitukseen ja laittaisi ruoat itse. Autolle ei tarvetta lomalla muuten kuin kentältä lomapaikkaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että lounaan voi syödä itse valitsemassaan paikassa

Vierailija
2/9 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lomalla kaiken pitää olla helppoa. Ihanaa, kun siivoja käy ja ruoan saa valmiina. Periaatteessa kaikki tehdään valmiiksi-se on mun lomaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailu on ihanaa kun pääsee valmiiseen ruokapöytään aamusta asti, siivooja käy jne.

Vierailija
4/9 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikki tutut käy omatoimimatkoilla eikä oikein ymmärrä, miksi joku haluaa valmismatkalle. Sinänsä muakin vähän ärsyttää joku paapova opas, mutta just toi, että kaikki on aina valmiina, on musta todellista lomaa. Tykkään hirveesti ruoanlaitosta (se on oikeastaan yksi harrastus) mutta lomalla käytän ajan mieluummin johonkin muuhun, koska kokkailua voi harrastaa kotonakin.

t. Ap

Vierailija
5/9 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan lähde lomalle kokkailemaan tai siivoamaan! Ja aika minimiin noi opaspalvelut on nykyään riisuttu, jos se jotain valmismatkoissa häiritsee... Mulle tärkeintä on, että kaikki on helppoa ja itse voi vaan olla ja nauttia eikä tarvitse tehdä mitään mikä ei huvita ;).

Vierailija
6/9 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tehty paljon matkoja omatoimisesti ja valmiitakin. Valmiit on helppoja ja lapsille kerhopalvelut ym. Avainsana on helppous ja rentoutuminen. Mutta kahdestaan mennään (kun nyt välillä päästään pariksi yöksi..) omatoimisesti. Koska yleensä ollaan saatu halvemmalla enemmän. Eli löydetty sopivat lennot ja hotellit. Laadusta emme halua silloinkaan tinkiä enkä minä ainakaan suostu kokkailemaan lomalla =) Kolmen lapsen taloudessa sitä puuhaa riittää loma-ajan ulkopuolella ihan riittävästi..

Vierailija
7/9 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi omatoimimatkalla pitäisi kokata itse?

Me harrastetaan aina omatoimimatkoja, koska meidän haluamiin kohteisiin ei yleensä edes tehdä pakettimatkoja, mutta kyllä niistä silti sentään ravintoloita löytyy!

Kummallinen ajatus, että itse netin kautta varatussa hotellissa ei saisi aamiaista ja kaupungista ei löytyisi muita ruokapaikkoja.

Illallista en kyllä hotellin ravintolassa söisi, vaan etsisin mielenkiintoisempia paikkoja ympäristöstä.

Vierailija
8/9 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos autoa ei tarvitse kuin kentältä asuinpaikkaan siirtymisen, eihän sitä vuokrata kannata. Voi mennä bussilla tai vaikka taksilla.

Eikö illallinen hotellissa ole vähän kahlitseva? Täytyy olla aina tiettyyn aikaan hotellilla?

Vaikka aamiaisen laittaminen itse aiheuttaa toki vaivaa, on myös mukavaa syödä se vaikka yöpuvussa ja kukin perheenjäsen herättyään. On stressaavaa laittautua asiallisiin vaatteisiin koko porukka yhtaikaa hotelliaamiaiselle mennäkseen. Itselläni on aina kiljuva nälkä ennen kuin muu perheeni on valmis aamiaiselle.

Tällaisia näkökohtia.

Vierailija
9/9 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton vuokraisin joka tapauksessa ehdottomasti, vaikka päätyisitkin jälkimmäiseen vaihtoehtoon. Muuten jää kyllä hirveästi näkemättä. Pakettimatkojen retket on aina niihin pahimpiin turistirysiin. Paikallinen elämä jää näkemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi