Mun mielestä kaikki pojat pitäisi opettaa pissaamaan istualtaan
Terveellisempää ja siistimpää niin. Miehekkyyttä voi osoittaa sitten muissa toimissa kuin ruikkimalla pytyn viereen.
Kommentit (24)
Mun mies on yli 190cm pitkä. Nyt kun kuseksii pönttöön seisaallaan, niin sitä kusta roiskuu pöntöstä jopa seinille!! Ja kukahan sen kusen sieltä seinältä pesee? Aina haisee vessa ihan kuselle. yöks. Tätä roiskumisongelmaa ei ollut edellisen mieheni kanssa, jolla pituutta oli vaivaiset 165cm.
Olen nähnyt se pissimässä seisaalta ja istualtaan, mulle ihan sama miten sen tekee kunhan on puhdas vessa, ei tulis mieleenkään mennä neuvomaan missä asennossa toinen saa pissata.
kun kuulemma kuuluu tehdä niin. Mallia saavat jo tarhassa ja isältään. Ei ne mua enään usko.
pissannut istualtaan! Poikamme ennen pissasi seisten, mutta luettuani monestakin paikasta seisten pissaamisen huonoista terveysvaikutuksista (mm virtsarakko ei tyhjene kokonaan, josta seuraa ongelmia), käskimme häntä pissaamaan istualtaan siitä lähtien. Ei siis sotkenut vessaa niinkään, vaan nimenomaan terveyssyistä. Julkisissa vessoissa pissaa seisten.
juteltiin kerran tästä kavereiden kanssa, ja kävi ilmi että useimpien miehet näin tekevät. Taitaa olla "äijälegendaa" että muka kuuluu seisaalta pissata.
Moni näistä muuten on lääkäri asiassa valistanut, mukaan lukien oma mieheni.
että jos poikakoiralla on oikeasti hätä, se kyykkää ihan siinä missä narttukin. Merkkailu on sen sijaan jalannostohommaa.
Istualteen pissaaminen on akkamaista. Eläinkunnassakin urokset ja naaraat virtsaavat eri asennoissa.
Anoppi on terkkari ja on todennut monesti, että terveydelliset hyödyt on kiistattomat, varsinkin jos on eturauhasvaivoja. Rakko pääsee tyhjenemään kunnolla. Ja anopin pojat ainakin pissaavat istualtaan.
Miksi miltään netin terveyssivustoilta ei löydy tietoa pojan/miehen virtsaamisasennon merkityksestä terveyteen? Onko tämä taas näitä mumminkumminkaimanserkunlääkärinrouva oli kertonut.
seisten virtsaamisen terveyshaitoista. Tuo yksikin lupasi hakea, mutta ei nähtävästi löydy.
Anoppi on terkkari ja on todennut monesti, että terveydelliset hyödyt on kiistattomat, varsinkin jos on eturauhasvaivoja. Rakko pääsee tyhjenemään kunnolla. Ja anopin pojat ainakin pissaavat istualtaan.
sillä terveyssivustoilta löytyy faktaa ihan kaikenlaisista ihmisen terveyteen liittyvistä asioista, myös virtsaamisesta. Mutta ei vain löydy virtsaamisasennon merkityksestä. Alan kallistua urbaanilegendan puolelle.
Ja anopin pojat ainakin pissaavat istualtaan.
miehelleni istualtaan pissaamista, ja sanoi samalla että tapa kannattaa opettaa pojillekin jo pienenä. Rakko tyhjenee paremmin, mikä ehkäiseen eturauhasvaivoja myöhemmällä iällä. Kysykääpä lääkärissä käydessänne, jos ette usko.
Tuo taas on naurettavaa, että miehuus olisi pissaamisasennosta kiinni :-D
kun lanko oli siellä asioillaan ja unohtanut lukita oven. Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole.
Ootko varma? Käytkö WC:ssä lankomiestesi kanssa? Tää AV on niin mahtava =DDDD
kun lanko oli siellä asioillaan ja unohtanut lukita oven. Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole.
Ootko varma? Käytkö WC:ssä lankomiestesi kanssa? Tää AV on niin mahtava =DDDD
Harva on nähnyt lankonsa kusella, vielä harvempi unohtaa lukita vessan oven kun on vieraita tai on itse kylässä.
on. Tätä mieltä myös moni tapakoluttaja!
Tuohan on tutkitusti terveellisin tapa miehille. Satunnainen seisaalta pissaaminen toki on ok.
Antakaa niiden ukkojenne kusta miten haluaa, ei nekään tule neuvomaan teitä miten käydä paskalla.
Meillä mies välillä istuu välillä seisoo, poika käsittääkseni aina tekee seisten asiansa. Silti on vessa puhdas. Toiset osaa sihdata ja toiset ei.
On aina siis näin tehnyt (no ei yleisissä wc:eissä jne). Johtunee varmaan siitä, että hän asui pitkään yksin, ja joutui siivoamaan itse wc:n :)
Ennen kuin tapasin mieheni, en edes tiennyt tästä siististä ja terveellisestä tavasta. Nyttemminhän siitä lääkärit ovat antaneet suosituksia myös.
Meillä myös poika pissaa istualtaan pääsääntöisesti. Häntäkään ei ole pakotettu.
Samaa mieltä - ja niin ovat muuten lääkäritkin! Tuohan on tutkitusti terveellisin tapa miehille. Satunnainen seisaalta pissaaminen toki on ok.
Mun mies on yli 190cm pitkä. Nyt kun kuseksii pönttöön seisaallaan, niin sitä kusta roiskuu pöntöstä jopa seinille!! Ja kukahan sen kusen sieltä seinältä pesee? Aina haisee vessa ihan kuselle. yöks.
Tätä roiskumisongelmaa ei ollut edellisen mieheni kanssa, jolla pituutta oli vaivaiset 165cm.