Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN MAALISKUU ¨' * ' ¨:.

Kommentit (100)

61/100 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta missäs kaikki on?!? Toivottavasti en ole onnenhuuruissani muita ajanu täältä pois ;( Ei kyllä ollu missään nimessä tarkoitus!

Pikkuemännälle kiitos onnitteluista! Ilmeisesti se laskee jotenki juu noista hormooneista ne viikot ku se ilmottaa sen kauanko hedelmöityksestä noin on eikä siitä miten nuo neuvolassa esim laskee kuukautisista. Mullahan tuota PCO ei sen kummemmin diagnosoitu vielä mutta munatorvet oli ihan täynnä viime ultrassa munaskuja, finnejä on ja karvat leuassa kasvaa, lisäksi menkat ei tullu ilman teroja ja painoa mulla on vaikka muille jakaa...eli ehdin raskautua ennen tarkempia tutkimuksia.

ON: kait siis sitä raskaana ollaan ku tein sen varmistustestin tänään jossa ne viikotki näkyy eli se ilmoitti että raskaana viikot 2-3 eli rv:t ois sellaset 4-5. Oireita on nyt tullu enempi mutta hirveesti mua silti pelottaa varsinki ku nuo menkkakivut on kamalat...

Ei kait tänne muuta, pinoa vaan tulin nostelemaan..Hurjasti plussatuulia teille kaikille toivon!

nani

Vierailija
62/100 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sataa vettä, voiko kurjempaa taas olla. Onneksi Mun sisko kävi kylässä ja vei tytön harrastukseen, pian pitäisi lähteä hakemaan kotiin.

NANI: ei, et ole ajanut ketään pois. Kovasti käyn täällä päivittäin lukemassa, mutta aina ei jaksa kirjautua sisään. Vai että ihan digitestin teit. Pitääkin kokeilla sitä jos tarvetta tulee sille asialle vielä joskus. Jokos olet sen ultran varannut? vai jännäätkö vielä?

ON: Piinaviikkoa mennään kpt olis nyt 19/24-26 joten ei auta enää kuin toivoa parasta. Katsotaan nyt kuinka käy, viimeisiä kiertoja viedään. Olen tehnyt suuria päätöksiä omassa elämässäni joten vauva-haaveet joutuvat taka-alalle muutamaksi vuodeksi. Olen hakenut opiskelemaan ensi syksyllä ja hyvältä näyttäisi sen paikan suhteen.

Oireita ei ole muita kuin; JÄRKYTTÄVÄ HIIVATULEHDUS! Ihan kamala, mulla ei ole aikoihin ollut hiivaa, ja nyt on ihan KAUHEA, Ei ole helpottanut ollenkaan vaikka jo kaksi emätinpuikkoa on ollut. Yleensä käytä suunkautta otettavia, mutta en ole lääkäriin joutanut menemään, ja yleensä nuo emätinpuikotkin ovat jo ensimmäisen jälkeen poistaneet oireet, GRRR! Täytyy huomenna mennä lääkäriin jos ei helpota ens yönä.

Plussatuulia puhallellen

äitix3 kp19/24-26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kuule Nani et sie meitä pysty karkottamaan. =)

Äitix3: Piän peukkuja, että tärppi olis käynyt ja pääsisit testaileen digitaalisella testillä pian plussan. =)

Lyydia: Minne miun bestis Lyydia on kadonnut? =)

On:Ei vaan ole oikeastaan ollut mitään. Piina päiviä mennään ja kovasti odottelen miten tässä käy. Mutta ei. Alkuviikosta oli hieman menkkamaisia kipuja ja rintojakin vihlas pari kertaa, mutta nyt monta päivää ei mitään. Ja kyllä aikasemmissa kierroissa mulla on jo ollu tissit kipeet ja nippaillu sieltä täältä ja tuikkinu kohdun suulle. Ja nyt ei siis mitään. Ei edes oviksen aikoihin sitä migreeniä. Onkohan mulla joku ovuloimaton kierto sitten menossa. Ovislimat kyllä bongasin sillon joskus.

Mutta vielä pitää siis venata monta päivää ja ei tosiaan ole kovis suuret toiveet tärpille. =(

Sirppana kp 25/29-30

Vierailija
64/100 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juups, meitsi on pitänyt vähän taukoa täältä...tuntui niiiin pahalta kun täti tuli :(( Oli meinaan monenmoista oiretta, jotka olis voineet puoltaa raskautta. Nyt on siis pohjanmaan kautta opittu, että mikään ei tarkoita mitään!!! Tämän kierron menen ilman tikkuja, ilman stressiä, ilman kiertopäiviä...ja yritän täälläkin käydä vähän vähemmän-sori :( Mutta on nyt pakko!

Sirppana: Kiva kun kaipailit:) Mulla tää viimeinen kierto oli ihan kummallinen...oviksen bongasin ihan testeillä, mutta silti kaikki meni ihan kummasti. Tissit tuli ihan älyttömän kipeiks, migreeniä ei tullut ennen menkkoja ja sitten ne alkoikin muutaman päivän etuajassa:( Toivottavasti sulla nyt oireettomuus tarkoittais plussaa.

Nani: Ei täältä sun takia mihinkään kadottu vaikka tietty omat menkat tuntu pahalta... Ihanaa kuitenkin, että joku edes saa plussan:)) Toivottavasti teidän pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti!

Monet muutkin on kirjoitelleet, mutta en nyt muista yhtään mitään kun olen aika silmäilemällä pinon mennyt läpi...

*Plussatuulia puhaltelee hän*

Lyydia *ei laske kiertopäiviä, mutta toivoo pientä joulutonttua*

Vierailija
65/100 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaa jo pikkuhiljaa pakkailtu mutta on sitä viel aikalailla pakattavaa..

Pitäs tässä ruveta suunnittelee Juhon 2v synttäreitä kun hän täyttää 25.3 mut ne pidetään 27.3.

Tässä vielä kuva Juliuksesta 4kk kunniaksi

Vierailija
66/100 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia: Älä kuitenkaan unohda meitä kokonaan. =) Ehkä se tekee ihan hyvää pitää välissä kierto ilman "vauvan teko stressiä". Mulla ainakin teki ihan hyvää kun en käyttänyt ovis tikkuja ja en vahdannut niitä kiertopäiviä.

Toivotaan kuitenkin sulle sitä pikaista plussaa.

Nani: Mitkäs on nyt fiilikset? Joko kerroit siskollesi? Voi, vitsi on se kyllä niin upeeta, että sen plussan sait. Nyt voidaan jännäillä sun alkuraskauden ultraa, etkös meinannut sellaiseen mennä.?

Tänne ei mitään. Piinaa vaan.

Sirppana kp 26/29-30

Vierailija
67/100 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen jo etukäteen, nyt tulee vaan valitusta ja omaa napaa...

Mulla on nyt viimeiset viikot ollut yhtä vuotoa ja menkkakipuja, aina muutama päivä välissä ilman ja taas alkaa. Perjantaina pelästyin tosissaan kun hetkessä tuli reilusti vuotoa ja pari pientä hyytymääkin. Soitin neuvolaan, ja sain lääkäriajan tälle päivälle. Omalääkäri teki sisätutkimuksen, missä totesi kohdun olevan pieni ja taaksepäin kallellaan. Vasen munasarja tuntui isolta, epäili että siellä voisi olla kysta mikä aiheuttaa kipuja. Vuotoja sekään ei kuitenkaan selitä. Kävin labrassa ja huomenna saan hcg-arvon tuloksen ja sen perusteella jatkot. Jos hcg ei ole pudonnut helmikuun alun 20:sta, menen sairaalaan jatkotutkimuksiin ja todennäköisesti kaavintaan. Jos arvo on 0-5, ultra tehdään tk:ssa ja yritetään sen avulla selvittää vuodon syytä. Itse olen jo miettinyt kohtusyövät ja kaikki muut mahdollisuudet mistä keskenmenot ja nyt nää vuodot voisi johtua. Alan olla aika poikki tähän epätietoisuuteen ja asioiden pitkittymiseen. Miks tätäkin piti odottaa 3kk, eikä voitu heti silloin keskenmenon jälkeen tutkia kunnolla?!

Tän oman olon päälle kun vielä lisää kahden lapsen mahataudin ja miehen työreissun niin on vauvahaaveet aika matalalla. Mutta katsellaan niitä sitten kun tää joskus selviää, ja toivottavasti loppuu.

Paritonsukka

Vierailija
68/100 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs mun silmäni näkivätkään:

NANI, AIVAN MAHTAVAN IHANIA UUTISIA!!!!!! TODELLA SUUREN LUOKAN ONNENTOIVOTUS, juuri näin sen pitää mennä! Halaus ja rutistus =) Nyt ei mikään voi mennä mönkään, valtakunnassa kaikki hyvin ja elämän positiiviset asiat saa ihmiset hymyilemään, juuri nyt enemmän kun yleensä, sen verran rankka taival on teilläkin takana!!! Siis aivan mahtavaa! Ilon kyyneleet vuodatin minäkin puolestasi kun luin terveisesi!

Muuten ei täällä mitään uutta, seesteisyys jatkuu ja juuri tuossa yritin (siis oikeesti) mietiskellä että missä vaiheessa on mun kierto menossa, enkä tiedä yhtään! Täti kyllä sitten näyttäytyy jossain vaiheessa. Rankka työtahti jatkuu, ja lopun jäljelle jäävän ajan täyttää tehokkaasti tämä perheen pyörittäminen. Jotenkin olen jo asennoitunut siihen että nämä kolme jo olemassa olevaa lasta jää meidän "saavutuksiksi" ja olenkin erittäin onnellinen näistä pakkauksista. Juuri tällä hetkellä sekään ei tunnu pahalta ajatukselta, mennään näillä eteenpäin ja otetaan tulevaisuus vastaan sellaisena miten se meille annetaan. Olen siis erittäin hyvillä mielin, "pakkomielle" on todella muuttunut sellaiseksi tulee-jos-tulee asiaksi enkä siis ole kiertopäiviä laskeskellu ja oireita kyttäilly vähään aikaan ;) En iki maailmassa olisi voinut kuvitella että näinkin rennosti voisin asiaan suhtautua..

Aivan hieno auringon paiste ulkona, heräilin puolen päivän aikaan, yövuorot ohi ja muutama vapaa tiedossa. Saan pyhittää ne kokonaan lapsille ja kodin ympärille, upee fiilis kun kevättä kohti mennään jo pitkän matkaa.

Oikein ihanaa viikkoa kaikille neliapiloille, jatkan hommeleitani ja käyn taas jossain vaiheessa kurkkimassa kuka olisi se seuraava plussaaja, oikein suuren luokan plussapuhuri-aalto tänne palstalle!!!

myllerispyy

Vierailija
69/100 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani: Lisäsin sinut nyt tuonne plussanneiden joukkoon. Toivottavasti LA meni oikein. =)

Neliapiloitten kuumeilu ryhmästä on tulossa varsin hiljainen paikka kun Nani siirtyy odottajiin ja niin moni pitää palstailu taukoa tai taustailevat vaan. Kohta minä täällä yksikseni höpisen.

Joten uusia innoikkaita nelosen kuumeilijoita olisi erittäin tervetulleita tänne turisemaan. =)

On: Ihmetyttää tämä minun kroppani. Nyt nuo muutama aikaisemman kierron lopussa mulla on ollut jos jonkinlaisia vatsa kipuja ja tuikkimisia kohdun suulla, selkä särkyä ja rinnat ollut sellaiset aavistuksen arat. Ja nyt ei sitten mitää ei siis oikeasti mitään. Haluisin niiiiiiin valtavan kovasti saada sen plussan tikkuun, mutta kun en usko, että sitä vieläkään tulee siihen tikkuun. Ja missä mun oireet on?

Eihän tässä edes voi haaveilla ja elätellä toiveita mistään kun ei ole mitään oireita havaittavissa. Tää on niin syvältä välillä koko homma.

Ja nää viimeiset päivät tätiä odotellessa on yhtä pitkää tuskaa kun tuntuu ettei päivät kulu millään.

Sirppana kp 27/29-30

Vierailija
70/100 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, paritonsukka! Mikä sinun tilanne tänään on? Onko vuodoille löytynyt selvyyttä? Ja mitkäs ne arvot sitten oli? toivottavasti syy on löytynyt ja asialle voidaan tehdä jotakin.

Onhan tuollainen jatkuva vuotelu ja epätietoisuus todella kamalaa.

Sirppana kp 28/29-30 (testi nega joten tätiä odotellaan) =(

Vierailija
71/100 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva oli kuulla myllerispyystäkin pitkästä aikaa! Mukavalta kuullostaa tuo teidän "yritys" :-)

ON ei mitään uutta. Lääkärillä ja verikokeissa kävin tosiaan maanantaina, ja eilen lääkäri soitti että oli pyytänyt väärän verikokeen. Tänään kävin uudestaan labrassa ja huomiseksi odottelen sitten taas vastauksia. Ultraa tulee sitten seuraavaksi, mutta paikka tosiaan kiinni hcg tuloksesta... Vuotoa ei ole nyt viikonlopun jälkeen ollut, mietin jo että olisko ne perjantain hyytymät olleet sitten ne viimeiset mitkä kohtuun oli km jäänyt. Toivottavasti!

Paritonsukka

Vierailija
72/100 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista täällä.... Ovatko kaikki jo peitoissa "iltavuorossa"

Olen aika vähän aikaa täällä kirjoitellut ja minua kiinnostaisi tietää teidän muiden perhe tilanteista, oletko töissä, onko miehesi kotona viihtyvää tyyppiä vai sellainen joka on paljon työn puolesta pois, miten kotityöt jakautuvat ym mitä nyt haluat jakaa itsestäsi

Meidän perheemme koostuu siis kolmesta pojasta, isästä ja äidistä. Meillä ei ole lemmikkejä ja asumme alle 20000 asukkaan kaupungissa. Mieheni on yrittäjä ja hän on poissa todella paljon. Minulla on iso osa vastuuta lapsista, kodista ja kotitöistä(kotitöissä mieheni kyllä auttaa ollessaan kotona). Olen päivisin työssä ja illalla vien lapsia harrastuksiin ja yritän itsekin jumpata. Vapaa ajan ongelmia ei ole kuten tuskin teillä kellään muullakaan.

Joku kyseli syitä siihen miksi on pidempään oltu täällä neliapiloissa, minun/meidän kohdallamme syy on siinä että mieheni ei ole ollut oikein innostunut nelosesta. Nyt onnekseni neljän vuoden jälkeen hänen mielensä on muuttunut ja jossain vaiheessa alamme yrittämään, en tiedä vielä tarkkaan milloin.

Plussia toivoo motherpower kp 17

Vierailija
73/100 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista tosiaan on kun moni on siirtynyt taustalle. Olisi kiva kun hieman taas vilkastuisi palsta etten ihan yksin jää tänne.

Moherpower: Meidän perheessä siis lapset on poika, tyttö ja poika. Tällä hetkellä olemme miehen kanssa kummatkin kotona. Mutta kesän jälkeen minun pitäisi palata töihin ja kyllä kovasti toivon, että raskautuisi eikä tarvitsisi töihin vielä mennäkkään.

Meillä kotihommat on aika pitkälti minun vastuulla valitettavasti, mutta saan tosi paljon mieheltä apua lasten hoidossa. Eniten tässä meidän huushollin pyörittämisessä ottaa kaaliin jatkuva pyykkääminen kun pyykkiä tulee ihan hirmuisesti.

Olen aina halunnut monta lasta ja suht pienillä ikäeroilla. Jospa sitten vanhana mummona olisi paljon lapsenlapsia ja jopa lapsenlapsenlapsia.

Tällä hetkellä näitten kolmen lapsen kanssa on melko helppoa ja parisuhdekin toimii joten kyllä se neljäs olisi enemmän kuin tervetullut tähän perheeseen.

Sirppana 29/29-30

Vierailija
74/100 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä sitä taas itsensä löytää :)

Kouluun on haettu, päivähoitopaikat lapsille haettu ja päätökset tehty ettei vauvoja enää tule - MUTTA KAIKKIHAN ON HELPPO VETÄÄ TAKAISIN :) TAAS SE ON SE KAAMEA KUUME!

Asiat on kääntyneet ihan mallilleen talouden ja parisuhteenkin osalta, ainakin nyt näyttää siltä. Eikä se tila-autosta luopuminenkaan kovin paljoa kolhaissut ;) Vauva taas kovasti mielessä, ja miehenkin mielestä on ihan tervetullut jos minä niin haluan. Pääsykokeisiin olen lukenut, ihan niin kuin kouluun olisin menossa mutta vauvakuume sai tuulta allensa lähinnä ehkäisy-asioista. Olen varannut jo ajan hormonikierukan laittoon, se olisi tarkoitus asentaa 12.4. Mutta tulinkin katumapäälle etten sitä halua, syitä siihen on NIIN MONIA. Kovasti on pohdittu että mikä olisi sitten paras ehkäisyksi, ja mikään ei tunnu oikein hyvältä vaihtoehdolta. No nyt sitten on touhuiltu ilman mitään ja tulin tuossa pohtineeksi että mitä jos "vahinko" onkin käynyt, niin mitä sitten? JA AJATUS TUNTUIKIN TOSI KIVALTA. En edes heti halunnut miehellä sanoa, omassa päässäni vaan järkeilin asioita. Että kouluunhan voin hakea myöhemminkin...

Että jos nyt pari kuukautta vielä "yritettäisiin" ja jos en ole raskaana kesäkuun alussa jolloin on koulun pääsykokeet niin sitten menen sinne ja toteutan koulusuunnitelmat. Jos taas olisin raskaana niin sitten siirtäisin suunnitelmia parilla vuodella ja odottaisin onnellisena neljättä. Toi kesäkuu on rajana muutenkin, koska olen laskenut että neljännen on synnyttävä ennen kuin kolmas täyttää kolme, koska muuten putoisin minimi äp.rahoille ja se taas ei ole enää mahdollista. Sen verran se kuitenkin on raha-asia, että tiedän etten minimirahoilla pärjää.

Mahdollisuus olla raskaana jo tästä kierrosta on. Ja sitten on vielä kaksi kiertoa. Katotaan kuinka käy. Vähän hirvittääkin, mutta kivalla tavalla. Kyllä mä niin haluaisin vielä yhden vauvan ja eritoten ison perheen. Kyllä ne muut asiat siinä sivussa sitten suttaantuu :)

JA TÄÄLLÄ OLI AIVAN IHANA JA KAUAN ODOTETTU YLLÄTYS KUN TULIN: ONNEA NANILLE RASKAUTUMISESTA !!

Joitain uusiakin oli tullut joukkoon, tervetuloa! Paljon ++++++ tuulia kaikille ja ihanaa kevättä :)

Noora kp 20/32

Vierailija
75/100 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva, että olette saaneet asiat taas hyvälle mallille. Ihanaa. Ja tervetuloa takaisin. =)

Onneksi en edes ollut poistanut sinua listalta. =)

Saamme siis ruveta jännäilemään sinua. =)

Itsellä kauhiat menkka vaivat päällä joten eiköhän ne kohta taas ala ja pakko myöntää, että ajatus masentaa aika pahasti. Ja vaikka vasta yk4 kohta alkamassa niin on jo todella uupunut olo tähän yritykseen kun aina ennen tullut helposti raskaaksi, ehkä jopa liian helposti kun nyt toivoi yhtä helposti tapahtuvaksi eikä meinaa jaksaa odottaa plussaa. No mutta pian minä aina näistä pettymyksistäni selviän.

Sirps

Vierailija
76/100 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooralle tervetuloa takaisin! Niin se elämä vaan kuljettaa ja järjestelee asioita :-)

ON: Lääkäri juuri soitti, ja eilen otettu hcg oli 6. Laskenut siis on, muttei vieläkään ole alle "virallisen negatiivisen rajan" eli 5 (olisi pitänyt olla jo 2kk sitten). Lisäksi kun vasemmassa munasarjassa tosiaan tuntui jotain ylimääräistä, niin saan nyt lähetteen sairaalaan jatkotutkimuksiin. Saa nähdä kauanko menee ennen kun se aika tulee, mikään päivystysjuttu kun tämä ei tietenkään ole.

Enempää en nyt ehdi kommentoimaan, esikoinen tuli juuri koulusta...

Plussatuulia!

Paritonsukka

77/100 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vahingossa tuli tällanen tauko tähän väliin, ei ollu kyllä tarkoitus :/

Mutta kukas se täältä löytyikään!! Myllerispyy!! Oikein ihana kuulla teidän kuulumisia ja hurjasti kiitoksia onnitteluista! Kylläpäs kuulosti niin tutuilta nuo sun aatokset, olin just ennen plussa kirjoitellut siskolleni s.postia ja samoin aatoksin siis :) mutta sitte käviki näin..hassua..Mutta jospa se teilläki kävis samalla lailla: plussaa ku sitä vähiten oottaa :)

Äitix3: Miltäs siellä piinapäivät näyttää, kierto lähenee aika lailla loppuaan vai kuinka!? Täälläki TAAS hiivaa! Mulla ihan selkeesti noitten hormonihäiriöihin liittyvää ja tässä onki tuon viime km:n jälkeen ollu varmaan 10 tulehusta...Voiskohan se sullaki enteilä jotaki sellasta? :) piän ainaki kovasti sulle peukkuja!!

Sirppana: voi surku negaa, tuo oireettomuus oli kyllä niin hyvä "oire" että ois nyt luullut että se plussaksi ois muuttunu! Mutta vielähän on toivoa ku tätiä ei näy! Ja ei se menkkakipu vielä mitään kerro ku mulla ne vieläki ihan järkyt! Toivotaan siis vielä sitä plussaa!!

La meni varmaan oikein, en tiiä sitä itekkään vielä tarkkaa mutta eiköhän se kohta selviä. Voit korjata tuohon mun ikään yhen vuoden lisää :/ sitä tuli nyt taas yks vuosi täyteen...

en ole vielä siskolleni taikka muillekkaan kertonu, tuo ukkokulta on sellasta vaikenevaa sorttia tässä asiassa että haluaa mahd pitkään pitää sen salassa ja sehän onki aika helppoa ku suku asuu toisella puolen Suomea mutta eiköhän se tuu kaikille selväksi tuossa kesäkuulla ku esikon riparit sitte on :) viimes päästiin 22+ ennen ku esim isovanhemmat sai tietää =D

Lyydia: Voi että mulle kyllä tuli kans niin pahan mieli sun vuokses! Tuo tädin vierailu ku ei ole meille kuumeisille mitenkään toivottu! Kuitenki toivon teille tärppionnea uuteen kiertoon ja sitä ihanaa joulutonttua!

Jonn@: Jaksuja pakkailuun! Iloisen näköinen veitikka teillä :) ja onnea 2v Juholle!

Paritonsukka: Voi surku sentään että sua koetellaan! Miten sinne voiki jäädä noin kauaksi aikaa jotaki ku vielä menkatki on tullu välissä, ihan ihmeellistä! Toivotaan että se aika tulis tutkimuksiin mahdollisimman pian ja että pääsisit eroon siitä viimeisestäkin palasesta! (mulla muuten tuon 05/08 km:n jäljiltä viimeinen palanen irtos hirveiden suppareiden kera elokuussa eli melkein 3kk:n jälkeen, eli yks iso klöntti tuli eikä ees verta, mutta auta armias ku olin kipeä!)

Motherpower: Meidän perheessä on kans kolme poikaa ja ikää heillä on jo 15, 10,5 ja 2,5, perheeseen kuuluu myös ukkokultani vaikkei heti uskos :) eli hän on työssään reissailevaa sorttia eli nyttenki eilen tuli 21:30 ja tänään lähti 10:00 ja palaa su-iltana kotiin ja ens viikolla ois ma konttorilla ja ti-to reissussa ja sitte varmaanki pääsiäisen ois meidän kans. Nyt on koko kevään ollu menossa noin 80-90% koko ajasta. Ihmekkö saatiin tuollanen plussa aikaseksi =D sattu sopivasti ovis tuohon hiihtolomalle :) Eli mää olen aika lailla YH ja ne vähät hetket ku ukkokulta on kotona niin en hällä viitti teettää kotihommia eli mää hoidan kodin ja lapset sekä oon lisäksi kotona toimiva yrittäjä...lasten kanssa toki on sillon ku on kotona :)

Noora: voi ku kiva että tuut takasin ja ihana kuulla että asiat ovat menneet parempaan suuntaan! Niin se vaan on että tuo kuume on niin paha ettei sitä noin vaan saa parannettua :) Toivotaan kuitenki nyt pikaista tärppiä että kaikki tukikuviotkin pysyisivät ennallaan!

Ja kiitos sullekin onnitteluista, melkoinen ylläri se kyllä oli!

ON: Voi järkky ku ihmistä voi pelottaa näin paljon! Multa löyty vielä pari liuskatestiä kaapista ja toisen niistä tein tiistaina ja siihen tuli heti vahva viiva! Älytöntä ku sitä koko ajan vaan kyttää ja pelkää ettei tää oo todellista ja joka kerta vessassa kyttää paperia punasen varalle,huoh! Mutta ku ei mulle oo tullu sen kummemmin muita oireita, vähän väsyttää (niinku mua nyt aina), tosi harvon ällöttää mutta menee äkkiä ohi, ei siis hajut yms kuvota eikä muuta. Menkkakivut on vieläki kovat mutta repäsykivut ovat hiukka laimentuneet kuten tissikipuki...että tällasta..

Varhaisultran tilasin ja se ois 12.4 aamusella ja viikkoja ois sitte 7+4-6, jospa nyt tuonne asti pääsis ja malttais oottaa..

Voi että ei tuo mun magneettihommeli kovin häävisti toiminu, mutta koitan puhaltaa oikein plussaisia kevättuulia kaikille!!

nani 5+0-2

Vierailija
78/100 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 1 alkoi sitten viime yönä. =(

Niin kuin osasin odottaakin, mutta kyllä jurppii.

Sirppana yk4 kp 1/29-30

Vierailija
79/100 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla sun kuulumisia kurkkimaan ja voi harmi, että ne olivat tuollaisia:((( Tää sun kirjoitus oli ihan niinkun mun kirjoittamaa:

"Ja vaikka vasta yk4 kohta alkamassa niin on jo todella uupunut olo tähän yritykseen kun aina ennen tullut helposti raskaaksi, ehkä jopa liian helposti kun nyt toivoi yhtä helposti tapahtuvaksi eikä meinaa jaksaa odottaa plussaa."

Siis aivan kun mun ajatuksia...

(((halaa bestistä lujasti kun tietää niin hyvin miltä susta tuntuu))

Lyydia

Vierailija
80/100 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirppanalle pahoittelut :(

ON: Nyt on kp24/24-26 eikä tuhrua, tiputtelua tai mitään... Yleensä jo edellisenä päivänä on ollut aavistuksen vaaleanpunaista viirua pyyhkiessä, mutta nyt ei sitäkään. Rinnat on ihan hirveän arat, eikä tee mieli suklaata---tää on jo vakavaa ;-D

Mä olen täällä ihan stressissä. Apteekkiin en pääse ennen maanantaita, kivaa asua keskellä ei mitään, vaikka pk-seudulla asutaankin. :-/

Yritä rauhoittua jotta en tipu sitten liian korkealta, TAAS.

Jännittää...

äitix3 kp24/24-26