Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN MAALISKUU ¨' * ' ¨:.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(((Halaa Mansikkaista lämpimästi)))

Kiva Nani kun oot palannut remmiin:))

Sirppana: Mukavia peitonheilutus "talkoita" ;-)

Äitix3: Plussaonnea teillekin:))

Oma napa: Ääh, fiilikset risteilee...välillä onneni kukkuloilla ja varma raskaudesta...nyt sitten illan ollut kamala masis ja itkettänyt...semmoinen olo, että tuskin mitään tärppiä käynyt... Oi miks tän pitää olla tämmöistä tunteiden vuoristorataa :/

Lyydia

Vierailija
22/100 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani:Tervetuloa takaisin lomalta.

Täällä ollaa Juliuksen kanssa sairaalassa vaikka pitäs olla tampereella asuntokauppa lyömässä lukkoon just tänään..no kait ne suostuu sitä lykkäämään tohon huomiseen tai perjantaille!!

nyt täytyy taas mennä kun Julius haluaa maitoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/100 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki tytsyt luuraa? Taitaa olla kaikilla seesteiset ajat meneillään..?

Mansikkainen: ei oo reilua! Mää niin toivoin että se hoito ois heti eka kerralla onnistunu! Voin vain kuvitella kuinka pettynyt olet...*hali*

Lyydia: jokos siellä piinaillaan? Aika kivoja oireita sääki oot saanut :) jospa se oikeesti enteilis sitä plussaa..?

Jonn@: Toivottavasti ei mitään vakavaa Juliuksella oo ku sairaalassa ootte :(

Kyllä luulisin että kauppojen tekoa voidaan päivällä ainaki siirtää..Onnea uuteen kotiin jo tässä vaiheessa! (ettekö te syksyllä jo kerran muuttaneet..?)

ON: Eilen oli niin paha olla että viittä vaille olin etten jaksa tätä (mitään) enää! Oikeesti mulla oli pari tuntia sellanen olo että itkettää, ottaa kupoliin ja hyvin raskaasti, oksettaa yms. mitä kaikkea tuohon voiki liittyä...ja mulla ei ollu ketään jonka kans oisin voinu ees olotilaa purkaa...lapset oli vähän ihmeessään että mikä äitillä on ja pakeninki hetkeksi sängyn pohjalle etten tee mitään kamalaa (en siis puhu mistään väkivallasta yms.)...

Aikoinaan jätin terot kesken ku ne teki mut "hulluksi" ja nyt näyttää etten kyllä jaksa kovin montaa kiertoa noita taaskaan syödä...Tuo olo nimittäin on ihan sanoin kuvaamattoman kaamea...viittä vaille pyöreän huoneen asukki...ja nää oireet alkaa jo tuntumaan niin tutuilta siihen muutaman vuoden takaseen...

Ja olotilaa ei tietty helpota että uskaltauduin eilen puntarille muutaman viikon jälkeen ja nyt sitte oli tullu ihan ihan kaikki kilot takasi mitä syksyllä hiellä ja tuskalla olin pois saanut (melkein 8kg) ;´(

En oikeesti enää tiedä mitä tän kropan kans pitäs tehdä ku mikään ei enää toimi niin ku pitäs...Oon oikeesti niiiin kyllästyny näihin kiloihin joita olen koko aikuisikäni kantanut...oikeastaan olen kyllästyny itteeni kokonaan, eilen tosissaan jo vakavasti mietin että pitäsköhän sitä ottaa jo johonki ammattilaiseen yhteyttä jo pelkästään tän mun syömishäiriön kans..

Anteeksi avautumiseni ja anteeksi ku kaadan kaiken tän sonnan teidän niskaanne...

kuulostaa siltä että rouvalla on kunnon pms-oireet joten tätiä siis ootellaan ens viikolla saapuvaksi...

Iloisempaa mieltä teille muille!

nani kp22 yk sata

Vierailija
24/100 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla teillekin ilmoittelemaan, että istukkabiopsiassa on käyty ja tänään tuli tulokset: normaalit kromosomit ja poika on meille tulossa.

Eilen kävin neuvolassa ja siellä heitettiin toinen huolenaihe. Mulla oli löytynyt anti-e veriryhmävasta-aineita verestä ja nyt sitten tarkkaillaan tilannetta. Pahimmassa tapauksessa tuo voi aiheuttaa vauvalle hemolyyttisen anemian :( No vielä kaikki on kuitenkin ok ja sydänäänetkin kuului hienosti.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille neliapiloille!

Susamaria 12+5

Vierailija
25/100 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani:Tänää päästiin onneksi kotiin kun kaikkien testien tulokset olivat normaalit eli ei onnex ollut pojalla mitään hätää.

Juu muutettii syksyllä mut nyt muutetaa siksi kun mies sai töitä tampereelta ja kun löydettii aivan ihana talo.

Vierailija
26/100 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mahtuu mukaan?

Vauvakuume on ihan hirmuinen :). Tiistaina poistettiin kierukka (kipujen vuoksi) ja nyt on sitte hyvä suostutella miestä nelosen hankintaan :).

Asutaan Keski-Uudellamaalla ja perheessä on äiti 32v, isä 37v ja poitsut vuosimallia 1996, 1997 ja 2000.

Vierailija
27/100 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, taas perjantai:)) Tää viikko meni kyllä jotenkin nopeasti. On niin ihanaa kun aurinko paistaa ja kevät tulee-mieli on paljon valoisampi ja virkeämpi.

Nani: Voi kun mun tuli paha mieli kun sä siellä painit pahan olon kanssa:( Tuli semmoinen olo, että voi kun vois olla vieressä, halata ja rutistaa kovasti! Mitä sulle nyt kuuluu? Onko olo yhtään helpottanut? Pura ihmeessä täällä tuntojas! Sitä varten me täällä ollaan!!!

Jonn@: Saittekos haluamanne talon? Missä päin Tamperetta se on...jos saa udella;-) Ei oo pakko vastata jos et halua:))

susamaria: Onnea hyvistä tuloksista ja pienestä pojan pallerosta:))

Sirppana: Tuuhan höpiseen:) Mitä kuuluu?

mibba: Tervetuloa porukkaan!! Täällä onkin ollut vähän hiljaista, joten aina mahtuu mukaan uusia kuumeilijoita:) Mitäs mieltä mies on? Ootteko jo puhuneet neljännestä vai onko vielä sun haave vaan? :)

Mansikkainen: Mitäs sulle kuuluu? Vieläkö kovin pahoilla mielin?

Oma napa: Juu, lupasin pyhästi, etten oireita kyttäile...ihan vähän olen siitä lipsunut;-) Silti en osaa sanoa, että olisko mitään mikä varmasti viittais raskauteen...viime kierrot on todistaneet sen, että vasta viiva testissä kertoo raskauden...Eli odotellaan vaan ensi viikkoa!

Lyydia yk3 kp 23/28

Vierailija
28/100 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mä hokasin...ehkä miljoonan yrityksen jälkeen...eli semmoista sydänmerkkiä ei näköjään saa tehdä! Siitä tää pätkäs viestin aina poikki!

Vierailija
29/100 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mibba: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan. Tänne joukkoon mahtuu oikein hyvin ja kiva saada lisää porukkaa. =)

Nani: Onpas ollut huonoja päiviä sinulla. Toivottavasti näkyy jo hieman valoa tunnelin päässä.? Minulla kans on aina satunnaisesti tosi kamalia päiviä. Tuntuu että kaikki on hanurista ja olen todella tyytymätön itseeni, mutta ne kyllä onneksi sitten menee ohi päivässä parissa.

Susamari: Onnea hyvistä istukkabiopsia tuloksista.

Mansikkainen: Mitä kuuluu? Olet ollut mielessäni. Harmitti niin puolestasi. Toivottavasti mieli jo hieman parempi.

Lyydia: Sinullakin ollut muutama päivä sitten surkea fiilis. Onko yhtään parempi mieli?

Pian päästäänkin sitten jännittään, että tuliko tärppi tällä kertaa.=)

Äitix3: Ovis vissiin jo mennyt? Onko peitot heilahdelleet ahkerasti. Toivotaan tärppiä. =)

Täällä on nyt porukka ollut ihan masiksissa ja toivotaan, että aurinkoiset ilmat saavat kaikki paremmalle tuulelle. =)

On: Minä olen onnistunut ottamaan melko rennosti nyt ainakin tämän alkukierron. Oon järjestänyt ittelleni enemmän hommia, että ei ole aikaa vauhkoilla ja se on aika hyvin toiminut. En ole sortunut ovis tikkuihin ja limoista päätellen oviskin on varmaan ohi. Joka toinen päivä on kyllä peitot heiluneet kuitenkin. Mutta kyllä ne raskaus haaveet aina välillä mielessä käy.

Aika kivasti tepsinyt tuo etten laske kp:ta.

Ens kiertoon olen antanut itselleni taas luvan vauhkoilla. =)

Nyt vaan toivotaan niitä PLUSSIA tänne monta kun on monta piinailijaakin. =)

Ja iloista mieltä kaikille! Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin ja kyllä se ihana plussa vielä meille kaikille testiin pärähtää, uskokaa pois vaan. =)

Sirppana

Vierailija
30/100 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia:kyllä saatiin ja muotialassa se sijaitsee.On kyllä hyvällä paikalla kun koulu,tarha ja neuvola on parin talon päässä siitä meitin talosta.

mut nyt täytyy kyl mennä nukkumaan

Vierailija
31/100 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonn@: Kiva, että saitte haluamanne:) Muotiala onkin kivaa seutua. Puistoja, palvelut lähellä. Eli ostitteko ihan omakotitalon?

Sirppana: Kiva et sä oot pystynyt olemaan viileenä;-) Jospas se plussakin nyt sitten pärähtää kun ei turhia stressaa!

Oma napa: Täällä on jo aivan luovuttanut olo...melkoiset menkkamaiset kivut ollu jo pari päivää...eli eiköhän se täti siellä taas kolkuttele:( Mitenkähän sen pettymyksen jaksaa taas...ahdistaa jo valmiiks:/

Lyydia 25/28

Vierailija
32/100 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin viimevuoden syksynä tänne, on tullut pidettyä paussia, mutta katsotaan toisko kevät lisää virtaa..

itse asiassa kirjoitin äsken jo pitkän viestin, mutta jouduin olemaan poissa koneelta koska 4-vuotiaamme oli kaatanut mustikka soppaa vaaleille nahkasohvillemme ja siitä syystä virusohjelmamme oli lukkiutunut ja viesti kaikonnut, harmi.

Syksyllä ilmoitin että alamme vauvan yrityksen loka/marraskuussa, näin ei kuitenkaan käynyt. Mieheni myöntyi neljännen yritykseen tuolloin, mutta hän halusi että ei aloitetta yritystä ihan samantien. Toivon että alamme yrityksen nyt kevään aikana.

Mukavaa että tänne sivulle on tullut uusia kuumeilijoita, heipä hei vain teillekin!

Lyydia: teillä lapset ovat aika saman ikäisiä ja samoilla ikä eroilla kuin meillä.

Nani: luin tuolta aiemmista kirjoituksistasi massivisesta kierrosta ja vuodostasi, aivan uskomatonta. Toivotaan että nyt on normaali kierto ja plussaa tulee!!

Lämpimiä haleja pettyneille ja oikein positiivistä meininkiä ja paljon plussia pinoon!

motherpower kp6

33/100 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempeistä! Ja tosiaan olo alkaa pikku hiljaa olemaan parempi. Tuota oloa pahensi se että ukkokulta oli viikon reissussa ja ite yksinään tätä huushollia taas pyöritteli ja siihen päälle vielä nuo hormonimyrskyt ja reissun jälkien siivous + tietty työt päälle...Mutta jospa tää elämä alkas taas tästä lutviutua..

Ei muutako mukaan vaan Mibba! Tänne mahtuu oikein hyvin turisemaan :) Sydämellisesti tervetuloa siis!

Susamaria: Oikein paljon onnea ihanista uutisista! Ja tietenkin poikauutisista :) Mutta on se kumma ku yhen huolen saa hartioiltaan pois niin eiköhän sieltä toinen ilmaannu eli kovasti jaksuja sulle ja toivotaan nyt kovasti ettei siitä mitään tuollaisia kehkeenny!

Meinaakko Lyydia että se täti sieltä mukamas tulee?!? Ei kyllä tuu! (siis jos multa kysytään...) Eikö nuo menkkamaiset oireetki oo just niitäki oireeta ainaki mulla ne oli tuon kuopuksen kans ainoita oireita...minä piän kyllä sulle vielä peukkuja eikös sitä niin kauan pietä toivoa yllä ku täti on poissa?? Aattelitko kuitenki testailla...

miten niin kiinnostaa?!? =D

Sirppana: Miltäs siellä kp:t näyttää? Eikös sitä sielläki piinaviikko oo meneillään?

voisitko päivittää tuon pinon ja lisätä Mibba listalle niin ei jää pois? Mää olin jo sitä tekemässä mutta eihän sitä voikkaan kukaan muu muokata ku ite kirjoittaja :)

Jonn@: Onnea uuteen kotiin tai siis uuden kodin omistajalle! Teille taitaa tulla ihan paikkakunnan vaihto siis...

meillä se ois eessä 2011 kesällä...takasi painetaan tuonne p-pohjanmaalle ukkokullan töitten perässä kans..vuoden verran aateltiin siis tuota siirtää että esikko ehtii käymään yläasteen täällä loppuun, tarkotus oli alunperin muuttaa jo ens kesänä...

Mansikkainen on kyllä mielessä koko ajan, harmittaa tosissaan niin teidän puolesta. Toivottavasti sinne pakkaseen kuitenkin jäi niitä alkioita ettei tarttis samaa munaskujen kypsyttelyä yms. enää tehdä!

Motherpower: EI mutta heippa taas!! Ja nytkö pääset siis ihan tositoimiin? Mukavaa tosiaan ku saadaan taas vähän eloa ja "uutta verta" tähän pinoon :)

Äitix3: Jokos siellä ovis on tullu ja menny? Toivottavasti saitte siitä kaiken irti ja se tärppi teille vihdoin tulis...ois se kyllä aika jo meidän jättää tämä pino noille tuoreimmille rouville, eikö vaan?! Mää pidän teille kovasti peukkuja bd bd bd!

Myllerispyytä meinaa aina välillä olla ikävä?! Missähän rouva piileskelee...

Trikupelle katos vuoden vaihteessa jonnekki, huhuu? Ja muut kans tulkaahan käymään pinossa! :)

Jokohan muuten meidän El-liina, Susku ja Eltemia ovat nyyttinsä saaneet?? Hokkuspokkuksella ja Mimmulillahan kans LA kovasti jo lähestyy...voi että jännää...Jaksuja teille kaikille jo masuaan kasvattaville, tulkaan jutustelemaan jahka ehditte!

ON: tiiättekö mua alko oikeesti jännittää! (joo tiiän naurettavaa =D)

Mulla nimittäin repii aivan sairaasti tuolta munasarjojen luota ja tiiättekö molemmilta puolin jota ei oo tapahtunu ikinä! Välillä siis repii (siis ku esim nousee äkkiä ylös) oikealta puolen (mitä tapahtuu usein kierron lopulla) ja välillä myös vasemmalta puolen (jota ei ole ikinä tapahtunu ennen)...ja mulla on sellanen ällötysolo koko ajan (tietty se voi johtua tästä kroonisesta väsymyksestäki)...ja tissithän mulla kipeyty pari pv niiden järkkyjen masukipujen (oletettujen oviskipujen) jälkeen ja niiden osalta samoissa mennään..ukkokulta kyllä sanoi että ovat sellaset pulleammat (on tottunu sellasiin tussuihin nahkaleileihin =D)

Niin ja sitte ku tässä tuo vajavainen päänuppi itekseen kaikkia noita kahen puoleisia repäsykipuja miettiin niin tulihan sitä aatokset sitte sellasetki että voiko siellä (siis ajatuksissahan sitä teitty ollaan raskaana ja on mietitty jo kaikenlaista LA:sta kummeihin) olla kaks!??!?!?

Eli tässä sitä taas ollaan vaikka niin kovasti vannoin kierron alussa että tää kierto on vain taukoa munaskujen kypsyttelyä varten....mitä luultavammin viikon lopulla sitä tipahetaan taas ja nyt hyyyvin korkealta! Mutta pakko kait sitä on testailla ke millon tätin ois tarkotus (ainaki viime kierron mukaan) tulla...ensin olin aatellu että testaan synttärinikunniaiksi eli ens ma mutta en tosiaankaan sinne asti jaksa oottaa =DD varsinkaan ku kaapista noita testejä läjäpäin löytyy ja kovasti ne jo siellä huutelee...

Aurinkoista viikonalkua kaikille! Sieltä se kevät taitaa vihdoin tulla! Ja toivotaan että tuo mukanaan kovasti plussia!

nani höperönä kp26 (vasta ja oireet on kehitelty jo noin pitkälle =DD)

Vierailija
34/100 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä vain aina sinun kuulumisiasi käyn kurkkimassa ja pidän varpaitakin pystyssä, että onni potkaisisi oikein kunnolla!! Oikein hyvältä nuo oireet kuulostavat ja toiveajatteluhan on mitä mukavinta vaikka sitten puusta mätkähtäisikin alas :)

Tämä asia ei nyt oikein tälle palstalle kuulu, mutta... Teidän pienin poikanenhan on samanikäinen kuin meidänkin kolmonen ja muistelin, että teilläkin puheen tulo on ollut verkkaista. Meidän neidillä on nyt parikymmentä ihan oikeaa sanaa ja liuta omia, joilla on joku merkitys, lauseita ei juuri ole, joskus yhdistää kaksi sanaa peräkkäin. Haluaisi kovasti osata puhua ja yrittää, mutta perässä toistamallakin saattaa sanoa mitä sattuu, ihan kuin ei itse huomaisi eroa eri äänteiden ja tavujen välillä. Nuo sanat mitä on olemassa, ovat kovan harjoittelun tulosta ja suuren onnen aiheita. Onneksi neidillä on tosi vahva ilme- ja elekieli ja hyvä mielikuvitus keksia ilmaisuja, joten turhautuminen on aika pientä. Vielä. Villeillä lapsillahan puheen viiveet ovat yleisempiä, eivät jouda pysähtyä oppimaan, näin vauhdista päätellen meilläkin.

Nyt saimme ekan puheterapeuttiajan parin viikon päästä, osaapa sitten joku ammatti-ihminen sanoa oikeasti missä mennään. Kukaan ei ole ollut kauhean huolestunut, kun muita kehitysviivästymiä ei näyttäisi olevan, mutta pikku hiljaa alkaa tuntumaan, että saisi tuo homma edistyä. Niin että miten teillä on puhe edistynyt :) ? Minkälaista kehitystä ja missä ajassa on tapahtunut ja oletteko puhuneet neuvolassa asiasta? Lyhyitä kommentteja asiasta aina kuulee, mutt en tiedä konkreettisesti ketään vastaavaa, joten siksi kyselen :)

Pikkunelonen 8kk osaa meillä jo kontata, istua ja nousee pystyyn mihin uskaltaa, ei enää ihan vauva! Mutta helpotukseksi vauvakuumetta ei ole enää tullut (kop kop), joten meidän lauma on tässä, vaikka käynkin täällä teidän vanhojen kuulumisia kurkkimassa ;D

Aurinkoista kevättä!

Miksu

Vierailija
35/100 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia yk4 kp 1/25-28 Pettymys aikas valtava... :'(

Vierailija
36/100 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkesin vaan jännäilemään, onko plussia tulossa!! Voi kun se tällä kertaa olisi jo nanin vuoro!! Poikkean loppuviikosta katsomaan että kuinkas kävi!

Plussa-tuulia puhallellen:

pönttis ja valtava vatsa rv 27+5

Vierailija
37/100 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani: Hyvä kun huomautit. En olis muuten tajunnut mibbaa lisätä listaan kun sinä olet aina niin reippaasti hoitanut nuo etten muistanut, että minun pitää. =) No, mutta nyt on lisätty.

Kiva, että siellä on jo mieliparempi ja oi oi kun hyviä oireita on kehkeytynyt. Vitsi, että olisi mahtvaa jos nyt vihdoin plussa sinne paukahtaisi.

Lyydia: Voihan kurjuus. Hali. Oli todella ikävä uutinen kun tulin katsomaan josko olisi plussa uutisia, mutta ei. =( Jaksamisia.

On: Ei mitään erikoista. Olen ollut tänään hieman stressaantunut ja kiukkuinen, mutta muuten mennyt ihan kivasti. Kp:t on siis mitä lie, mutta loppu kuun puolellahan mulla onkin vasta jännitettävää.

Ovis on kai jo siis mennyt, mutta se tavanomainen ovulaation aikainen/jälkeinen migreeni jäi tulematta.

Sirppana

Vierailija
38/100 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surkeus Lyydia :(

Haleja ja tsemppiä kuopasta ylösnousuun.

Nani: En tiedä vielä yritetäänkö, mutta täällä ainakin kuumeillaan ja jossain vaiheessa yritetään. Hehkutan täällä teidän yrittämistä nyt ja ilmoittelen sitten juhlallisesti kun eka kerran on yritetty ;)

Nyt ruuan laittoon.

Kevättä rintaan kaikille ja plussat esille

motherpower kp 7

Vierailija
39/100 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Uusi neljättä ehkä kuumeileva ilmoittautuu pinoon! Olen vm -81 ja mies vuoden vanhempi. Lapset on -02 tyttö, -04 tyttö ja -07 poika.

Järkisyillä koitan kovin taistella kuumetta vastaan, mutta koska MIES jatkuvasti vihjailee uudesta vauvasta niin ei ole helppoa tällä vauvafanilla.. PCO kun on mukana kuvioissa, niin välttämättä ei edes tärppää ilman apuja. Viime edelliset kierrot mm. 40pv ja 97pv.. Tällaista pohdintaa tällä kertaa!

Mitä syitä teillä muilla on pitkään yritykseen?? Muutama nimimerkki on tuttu, kun olen aika ajoin täällä piipahdellut...

Vierailija
40/100 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani huhuili, ja mä sopivasti satuin kurkkaamaan teidän pinoonne:)

Eli minä ainakin olen vielä yhdessä koossa. LA on 4.4. eli vajaa 3 viikkoa siihen. Yritän olla sitä kauheasti ajattelematta, jos vaikka menee yliajalle, niin ei sit niin harmita. Kuopus syntyi täsmällisesti LA:na.

Olotila on ollut jo pitkään tosi tukala ja ärsyttävän iso; mulla kun maha kasvaa tosi isoksi. Yöt on tooosi rikkonaisia ja nenä tukossa 24/7. Eikä jaksa mitään tehdä. Nooh, kohta helpottaa -tai alkaa taas uudenlaiset haasteet!:)

Plussatuulia tänne puhaltelen, varsinkin liian kauan pinossa olleille!! Nani, tää on sulle: puuuuuuuuhhhhhhhhh!!!! +++++++++++ :)

Eltemia rv37+2