Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teette mihenne kanssa illalla kun lapset on saatu nukkumaan???

Vierailija
28.02.2010 |

mua ärsyttää suunnattomasti tuo ihminen! vihdoin ja viimein olen saanut meidän 6kk vauvan menemään ajoissa nukkumaan, meni 4kk ennenkuin saatiin rytmi kohdalleen. tänäänkin meni klo20. ajattelin että ois miehen kanssa yhteistä aikaa, mutta mies pelaa aina koneella tai jos ei pelaa niin katsoo telkkaria. eikä meillä oo oikeestaan puhuttavaakaan...tai jos yritän keskustella, saan vastaukseksi "joo", "en tiiä"jne.

mitä te teette iltaisin?

oon tosi kyllästynyt, eroa oon miettinyt paljon.

oon myös yrittäny puhua miehelle, mutta kaikki meneee toisesta korvasta ulos.

tuntuu pahalle...:_(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seksikkäässä asussa hänen syliinsä istumaan ja vähän keikistelemään. Loppuu tv:n/tietokoneen tuijotus aika joutuin! ;)

Vierailija
2/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa ajassa ehtii tulla tapoja, joihin pinttyy. ei huomaa, että nyt olisi mahdollisuus siihen yhteiseen aikaan. Saattaa ihan jännittääkin, että miten sitä oltiinkaan kahden kesken, mistä puhuttaisi, miten lähestyisi jne. Tai sit panikoi, että voi herra jee, nyt olisi rouvalla seksi mielessä, osaankohan, jaksankohan... ;-).

Suunnitelkaa etukäteen yhdessä, mitä haluaisitte tehdä sit kun vauva on unilla. Ja sit vaan tuumasta toimeen.

Inpulsiivisuus on hyvä asia, mutta kun ei ole ollut aikaa toisille vähään aikaan, pitää yhdessä opetella sitä yhdessä olemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vielä molemmilla omat läppärit sylissä. Niin kuin nytkin. Minä luulen että mies ei oikein tykkää asetelmasta, mutta eipähän tuo ole koskaan sanonut mitään.

Pyritään kyllä menemään sen verran aikaisin nukkumaan ettei heti nukahda kun pääsee sänkyyn. Ehtii puhua ja tarvittaessa muhinoida.

Vierailija
4/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seksikkäässä asussa hänen syliinsä istumaan ja vähän keikistelemään. Loppuu tv:n/tietokoneen tuijotus aika joutuin! ;)

kyllä on suhteessa joku vialla muutenkin jos tv:n ja tietokoneen tuijottaminen voittaa yhdessä olemisen. Exän kanssa ei olisi auttanut vaikka olisin tanssinut kuinka viehkeästi alasti siinä tietokoneruudun tai telkkarin edessä, jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

onko teillä ap muuten suhde mallillaan?

Vierailija
5/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautitaan rauhasta. Muutama sananen vaihdetaan, kommentoidaan lähinnä auki olevaa telkkaria tai luetaan toisillemme juttuja netistä. Rauhallista, mukavaa, lepposaa. Vakavat keskustelut käydään joskus ihan muulloin. Kyllä säkin ap vielä opit nauttimaan näistä hiljaisista illoista :)

Vierailija
6/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin vain jumitan todella väsyneenä koneella tai telkkarin/lehden/kirjan ääressä.

Miehesikin saattaa olla todella väsynyt, tai vieläkin hämmentynyt vauvan tulosta tai uudesta elämäntilanteesta, tai stressaantunut perheenisän roolistaan... Onko hänellä vaativa työ? Oletteko ehtineet viime aikoina viettää aikaa kahden kesken (siis muuten kuin vauvan nukahdettua)? Kaipaisiko mies rentoutumista omien kavereittensa kanssa?

Kaikenlaiset syyt voivat aiheuttaa tuollaista parisuhteen jumitusta ja etäisyyden tunnetta. Kyllä se siitä. :) Huolehdi sinä, että te molemmat pääsette tuulettumaan yksin ja yhdessä mahdollisimman usein, niin molemmat varmaan virkistytte pikkuhiljaa.

Vauva-aika on useimmille ihmisille elämän raskainta aikaa. Kannattaa pitää mielessä.

Vierailija
7/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautitaan rauhasta. Muutama sananen vaihdetaan, kommentoidaan lähinnä auki olevaa telkkaria tai luetaan toisillemme juttuja netistä. Rauhallista, mukavaa, lepposaa. Vakavat keskustelut käydään joskus ihan muulloin. Kyllä säkin ap vielä opit nauttimaan näistä hiljaisista illoista :)

mutta kyllä vaati vuosien harjottelun ennen kun tähän päästiin:)

Vierailija
8/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäen:AP

Vierailija
9/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies istuu koneen ääressä ja minä siivoan keittiön ja katson telkkaria..

Vierailija
10/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan telkkaria olohuoneessa tai makuuhuoneessa, halitaan ja jutellaan samalla ja mies yleensä hieroo minua. Koneelle ei kumpikaan normaalisti mene kun yhteistä aikaa on, nyt tulin koneelle kun mies katsoo lätkää eikä tajua muusta mitään:)

Vierailija
11/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesikin haluaa omaa aikaa,ymmärän täysin.

Vierailija
12/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen koneelle, mies läppärille tai telkkaria katsomaan. Joka ikinen ilta. Eikä juuri puhuta mitään. Mutta en pidä tätä ongelmana, koska meillä kyllä puhutaan aamulla ja päivällä.

Näin siis aina noin klo 21-23 joka ikinen ilta...

Vierailija
13/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon koneella, mies kattoo urheilua tms välillä jutellaan pari sanaa. siinpä se. seksiä joskus, usein ei. arki on sitä kaikilla, usko pois.

Vierailija
14/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus luetaan tai ollaan koneella, jutellaan, katotaan leffoja, kuunnellaan musaa, jutellaan, sekstaillaan... mitä nyt sattuu tekemään mieli.

Vierailija
15/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Nyt roikun vielä tässä, koska mulla on huomenna vapaapäivä, menen töihin vasta tiistaina.)

Viikonloppuisin pelataan seurapelejä, katsellaan yhdessä telkkaria ja joskus jopa sekstaillaan. On meilläkin sitä, että toinen on tietokoneella ja toinen telkkarin edessä, mutta kykenemme keskustelemaan samalla.

Vierailija
16/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sitähän arki on

Miehesikin haluaa omaa aikaa,ymmärän täysin"

Kyllä minäkin ymmärrän, mutta ei joka ilta!

-ap

Vierailija
17/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero ei ole milloinkaan käynyt edes häivähdyksenä mielessäni. Tämä on turvallista elämää. miksi kaikesta pitäisi tehdä ongelma. naiset vaativat miehiltä liikaa verbaliikkaa. mies on mies ja nainen on nainen.

Vierailija
18/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero ei ole milloinkaan käynyt edes häivähdyksenä mielessäni. Tämä on turvallista elämää. miksi kaikesta pitäisi tehdä ongelma. naiset vaativat miehiltä liikaa verbaliikkaa. mies on mies ja nainen on nainen.

Vierailija
19/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä sitä sitten oikein pitäisi miehen kanssa iltaisin tehdä. Ei kai nyt kukaan pitkässä suhteessa kaiket illat harrasta jotain kynttiläromantiikkaa ja seksuaaliakrobatiikkaa. Vuosien varrelle mahtuu iltoja, jolloin möllötetään omissa oloissa. Kommunikointia tapahtuu arjen keskellä.

Vierailija
20/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikesta pitää tehdä niin teennäistä?

Kuten tanssia tms.. antakaa miesten tuijottaa rauhassa televisiota ja olla netissä.

T: 11cm mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä