Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teette mihenne kanssa illalla kun lapset on saatu nukkumaan???

Vierailija
28.02.2010 |

mua ärsyttää suunnattomasti tuo ihminen! vihdoin ja viimein olen saanut meidän 6kk vauvan menemään ajoissa nukkumaan, meni 4kk ennenkuin saatiin rytmi kohdalleen. tänäänkin meni klo20. ajattelin että ois miehen kanssa yhteistä aikaa, mutta mies pelaa aina koneella tai jos ei pelaa niin katsoo telkkaria. eikä meillä oo oikeestaan puhuttavaakaan...tai jos yritän keskustella, saan vastaukseksi "joo", "en tiiä"jne.

mitä te teette iltaisin?

oon tosi kyllästynyt, eroa oon miettinyt paljon.

oon myös yrittäny puhua miehelle, mutta kaikki meneee toisesta korvasta ulos.

tuntuu pahalle...:_(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikesta pitää tehdä niin teennäistä? Kuten tanssia tms.. antakaa miesten tuijottaa rauhassa televisiota ja olla netissä. T: 11cm mies

Mutta miksi pitää hakeutua parisuhteeseen, jos ei ole haluja kommunikoida ja pitää parisuhdetta yllä? Antakaa te miehet naisillenne vähän romantiikkaa ja keskustelua niin saatte sitten taas tuijottaa telkkaria ilman nalkutusta.

Vierailija
22/27 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on yhteistä elämää takana parikymmentä vuotta, niin ihan mielelläni minä rauhassa tässä koneella iltaisin kökin. Mä en edes kestäis jos ukko tulis yhtäkkiä jotain romanttisia löpinöitä tohon heittelemään...heittäisin pihalle moisen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään vierekkäin tai sylikkäin sohvalle katselemaan jotain sitconmia nauhalta.

Vierailija
24/27 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mies pelaa ja ma teen juutuja omalla koneella.

Joskus katotaan elokuva yhdessa.

Joskus harrastetaan villia seksia koko ilta.

Joskus teen kotitoita ja mies tekee kotitoita tai jotain muuta.

Joskus vaan lojutaan sohvalla ja juodaan viinia.

Joskus tehdaan molemmat omia toitamme, kun on tyokiireet menossa.

Joskus nukutaan (ja ehka harrastetaan vahemman villia seksia ennen nukkumista)

Joskus jompikumpi on harrastuksissa tai drinkilla kaveri kanssa.

ja joskus jotain muuta

Yhdessa 11 v ja lapsia on 2

Vierailija
25/27 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itse olen pyöritellyt samoja fiiliksiä, mutta paljon kauemmin. Meillä tämä tilanne on jatkunut esikoisen raskausajasta alkaen, eli viitisen vuotta. Mies ei pelaa, mutta on muuten paljon koneella, tai tuijottaa telkkaria, tai kuuntelee musiikkia, tai soittaa/tekee musiikkia (hänen harrastuksensa). Mulle ei suo tippaakaan huomiota, ellei satu haluamaan seksiä. Jos minä yritän jotain jutella, hän sanoo "joo", "ihan sama", "urgh".

En usko, että mies tuosta muuttuu, sen verran kauan tämä on jatkunut. Nyt yritän vain miettiä, riittääkö tämä minulle, vai mitä teen.

Vierailija
26/27 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa parisuhteesta jos kumpikin tahoillaan tuijottelee näyttöpäätettä eikä puhuta toisilleen juuri mitään.

Pistäkää koneet kiinni joka toinen ilta ja viettäkää aikaa keskustellen.

En ihmettele että täällä valitetaan seksittömyyttä ja sitä ettei suhde ole kunnossa - miten voisi olla jos olette noin etääntyneet toisitanne.

Käsitän nyt paremmin myös sen miksi tarvitaan ns. laatuaikaa kahdestaan jossain muussa ympäristössä kun omassa kodissa ei osata olla toistensa kanssa.

Matkat eksoottisiin kohteisiin tai hotelliviikonloput ovat kuin treffit tuntemattoman ihmisen kanssa.

Erojen syy löytynee osaltaan kykenemättömyydestä kommunikointiin. Alkuhuumassa suhteen pääsisältö on seksuaalinen kanssakäyminen ja kun se vähenee syystä tai toisesta (raskaus, synnytys, pikkulapsiaika, kiinnostuksen lopahtaminen) niin suhde väljähtyy ja ei ole enää mitään sanottavaa toisilleen.

Miettikää oliko teillä keskusteluja ja muuta yhdessäoloa kuin seksi ja siihen liittyvät jutut ennen lapsen syntymää.

Vierailija
27/27 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieromme hrtioita,halailemme/olemme lähekkäin,teemme yhdessä iltapalaa,katsomme elokuvia patjoilla lattialla löhöillen,tai sitten kumpikin tekee omiaa. saatamme myös käydä saunassa/suihkussa yhdessä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä