Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen paras kirppis??? + lähiympäristö

Vierailija
29.01.2010 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras lähiympäristö on kyllä tuo Teiskon seutu ;o)

Vierailija
2/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasalan Prisman vieressä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missä kannattaisi käydä, kun etsii lastenvaatteita ja -tarvikkeita? Huomenna ollaan tulossa viikonlopun viettoon ja tämä mamma on varannut itselleen kirpparipäivän. Kirpparilistaa kyllä löysin, mutta kaikkiin ei kerkeä, joten suositelkaa!

Vierailija
4/16 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustassa: bonus-kirppis, radiokirppis.

hervannassa on lastenvaatekirppis: epelit

Vierailija
5/16 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään käydä keskustassa radiokirppiksellä ja bonuskirppiksellä. Molemmat on isoja, joten yleensä aina löytyy pari myyjää, joilla on sopivan kokoisia lasten vaatteita tarjolla. Nekalassa on joku kirpputorikeskus, siitä en tykkää, yleisvaikutelmaksi on jäänyt nuhjuiset tavarat.

Lastenvaatekirppis löytyy käsittääkseni vain Kangasalta: puotikuu. Hintataso on siellä muodostunut hieman korkeammaksi kuin mitä vastaavasta tavarasta joutuu maksamaan tavallisella kirpparilla.

Vierailija
6/16 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epelit on myös pelkkä lastentarvikekirppis. Ei kovin iso, mutta itse olen löytänyt sieltä silti aika hyvin tavaraa ja hinnatkin ovat olleet melko alhaiset.

Itsenäisyydenkadulla Bonuskirppis on ihan ok, mutta se siis ihan tavallinen kirppis.

Laukontorin Radiokirppis on iso, tavaraa olen löytänyt vaihtelevasti. Harvemmin kuitenkaan hyviä löytöjä. Henkilökunta on niin tympeää ja jonossa menee toisinaan tosi pitkään, joten olen alkanut sitäkin välttelemään.

Hervannassa toinen kirppis Ylioppilaankadulla on aika pieni eikä muutenkaan kummoinen, mutta jostain syystä olen sieltä onnistunut löytämään yllättävän paljon hyvää tavaraa halvalla. Joskus taas ei löydy yhtään mitään.

Vierailija
7/16 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasalan Prisman vieressä

Samaa mieltä! Ihan ehdottomasti paras!

Vierailija
8/16 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Radiokirppiksellä kävin tänään ja tangoissa pelkästään kauhtunutta lumppua, mitä kukaan ei ostaisi!

Olen käynyt noin 5 kertaa aiemminkin, eikä ikinä löytyjä! Lisäksi hinnat tajuttomia!

Kangasalalla Pirkan Kirppis on ihan ykkönen! On suuri ja hyvää tavaraa! Aina löytyy jotain!

Vierailija
9/16 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin suosittelen ja sitten Jankan kirppis Hervannan lähellä on kans kiva.

Vierailija
10/16 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasalan Prisman vieressä oleva kirpputorikeskus

Vierailija
11/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepolamminkadulla on Jsnkan kirppis, suosittelen sitä tampereen kirppareista. Asun itse hervannassa ja ennen joutui lähtemään muualle kun teki mieli kirppistellä. Todella iso ja siellä aina pöydät täynnä. Pöydät myös vaihtuvat usein eli joka päivä on uutta tavaraa. Ja mikä minulle on tärkeintä on paikan siisteys. Asioin siellä monta kertaa viikossa, viikonloppuisin ollut myös pihalla myyjiä. Varasin myös itselle pöydän syyskuun ekalle viikolle.

Vierailija
12/16 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasalalla Pirkan Kirppis on ihan ykkönen!

Vierailija
13/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasala ja Janka Hervannassa

Vierailija
14/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hyvä on Klaffi ja piironki Lempäälässä, Ideaparkin lähellä.

Vierailija
15/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, vien Pirkan kirppikselle myyntiin 31.10 alkaen paljon paljon lasten vaatteita, toppahaalaria yms.yms. lasten polkupyörä, luistimia jne. enimmäkseen tyttöjen värejä kylläkin. Edullisesti kaikki lähtee, että saan kotivaatekaappeihin tilaa!!! Tervetuloa ostoksille!

Vierailija
16/16 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaffi ja piironki Lempäälässä Ideaparkin lähellä on tosi hyvä. Samalla omistajalla on myös toinen kirppari lähempänä keskustaa Monitoimikeskuksen vieressä, mutta se ei ole ihan yhtä hyvä (ollut heillä vasta jonkin aikaa, vaihtoi omistajaa).

Toi Kangasalan hehkutettu kirppis täytyykin tsekata!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän