Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petytkö poikavauvaan?

Vierailija
28.02.2010 |

Petytkö jos saat esim ultrassa tietää odottavasi poikaa? Miksi?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en, olisin onnellinen jos olisin kuullut odottavani poikaa.

Vierailija
2/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta melkeinpä toivoin poikaa, tyttö tuli. En pettynyt kuitenkaan, miksi olisin!? Jos joskus saadaan toinen lapsi, olisi kiva saada poika, mutta ihan kumpi tahansa on tervetullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minua pelottaa???? minä tiedän vain tyttöjen maailmasta ja poikien asiat on minulle vieraita. miten pystyn olemaan hyvä äiti pojalle ja antamaan hänelle samaa kuin antaisin tytölle? olen kamala ja en varmaan ansaitse äitiyttä. miten minä osaan elää pojan kanssa, eikö he ole karuja ja veraita? tytöstä ja äidistä kai tulisi läheisiä? miten minä rakennan läheisen suhteen poikaan??? minulle tulossa toivottu esikoinen.

oletko ap saanut tietää itse vai mistä kysymyksesi? minä sain juuri tietää ja yllätyin reaktiostani TODELLA. ja tänne kirjottaminen tuo tuomion päivät, tulet saamaan täältä hirmuisen hirttotuomion jos olet esim ajatellut lastasi sukupuolena, etkä lapsena tms. minä en ainakaan voi ajatuksilleni mitään. koitan hyväksyä ne ensin ja selvittää sitten miksi tunnen niin ja käsitellä ne pois ennen rakkaan poikani syntymää. VARO AP, täällä on täydellistä väkeä joka tuomitsee sinut jos siis kysyt asiaa nyt omalta kannaltasi...

Vierailija
4/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tietenkään pettyisi poikavauvaan koska toiveissa olis ollut saada se poikakin perheeseen joten siinä mielssä en pettyisi.Tyttövauvaan itse olisin pettynyt.

Vierailija
5/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan äiti ja todellakaan et ole silloin lasta ansainnut.

Normmali äiti osaa olla äiti tytölle, sekä pojalle. Näin se vaan on!

Eipä noissa tytöissä ja pojissa mainittavaa eroa ole, kuin jotkut leikit.

Pojat ja tytöt haluaa tehdä aivan samoja asioita.

Vierailija
6/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pettyisit tyttövauvaan? saako pojan kanssa läheisen suhteen lopuksi elämää? siis onko mahdollista kuten tytön kanssa? t: tuo "entä"-otsikkoinen

Vierailija
7/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meiltä löytyy kaksi tyttöä jo, olisi kiva vain saada se poikakin perheeseen,vaikka tytöt ovat isin tyttöjä niin jotenkin olisi kiva antaa miehelle se poikakin ja toisaalta..poika voisi olla sitten se äitin poika,siis hyvässä mielessä eihän sukupuoli toki sitä sanele.Erään ohjelma näin jossa lapsenlapsi siis poika oli mummonsa omaishoitaja,todella liikuttavaa minusta!

Vierailija
8/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollapa itselläkin valta sanoa ketä on ansainnut äitiyden. kaikki me käymme läpi "kiellettyjä" ajatuksia, helpottaa kaikkia kun ne ajatukset hyväksyy ja käy läpi, ne ovat sitten pois heitettyjä lopuksi. Mutta kuten joku jo arvasikin, täällä alkaa sadella Jumalattarien totuuksia siitä kuka ajatuksineen ansaitsee lapsen ja kuka ei.

Hyvä että saat kiellettyjä ajatuksiasi puettua edes jotenkin sanoiksi. Sitä parempi äiti sinusta tulee, mitä aiemmin ne kielletyt pahat ajatuksesi hyväksyt ja käyt läpi. Täällä kuule moni ei siihen pysty. Olet varmaan kuullut käsitteen: täydellinen äiti, he ovat juuri näitä täällä tuomitsevia Jumalattaria.

Vierailija
9/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meiltä löytyy kaksi tyttöä jo, olisi kiva vain saada se poikakin perheeseen,vaikka tytöt ovat isin tyttöjä niin jotenkin olisi kiva antaa miehelle se poikakin ja toisaalta..poika voisi olla sitten se äitin poika,siis hyvässä mielessä eihän sukupuoli toki sitä sanele.Erään ohjelma näin jossa lapsenlapsi siis poika oli mummonsa omaishoitaja,todella liikuttavaa minusta!

jos siis ollaan sitä mieltä että läheinen suhde voisi äidillä vain tulla tyttärensä kanssa niin silloin ois kiva saada miehelle se poika:DTokihan se ei aina näin ole,tätini poika on läheisempi äitinsä kuin isänsä kanssa

Vierailija
10/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiahan on että monet meistä toivovat salaa jotain. Esim. juuri joko tyttöä tai poikaa. Mutta niitä tunteita jotenkin häpeillään eikä kehdata niitä ääneen mainita.

Itsellä kaksi ihanaa poikaa ja kolmas suunnittelu vaiheessa. Ekasta toivoin tyttöä ja sain ihanan rakkaan pojan. Jotenkin yllättävää vaikka poika jo oli niin toisesta lapsesta en toivonut sen enempää tyttöä kuin poikaakaan, ihana rakas poika sieltä sitten tuli.

Toivottavasti nuo pettymykset ovat ohimeneviä ja ensi alkuun tuntuu pettymykseltä vaikka tosiasia on että melkein kaikki äidit (voisinpa sanoa kaikki) rakastuu siihen omaan vauvaansa sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
11/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuon läheisen suhteen saaminen on hyvin paljon vanhemmastakin kiinni. Millaiset suhteet on lapseen on hän sitten tyttö tai poika. Riippuu hyvin paljon siitä nipotetaanko, arvostellaanko kaikkia tekemisiä ja päätöksiä jo vanhemmalla iällä(lapsella) vai ollaanko tukena myös silloin ja ymmärretään ja hyväksytään lasten erilaiset valinnat mm.opiskelupaikka, tyttö/poikaystävät...

Siitä se läheiset välit syntyy.

Vierailija
12/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettyisitko jos ensimmäinen ja ainut lapsesi olisi poika?

Vierailija
13/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ollut pettynyt kun poika syntyi, olen aina toivonut poikaa. Tytön syntymän jälkeen (esikoinen) olin hetken pettynyt siitä kun oli saatiin tyttö.

Ultrassa en oo ikinä kysellyt sukupuolia, loppun asti ollaan menty tietämättöminä siitä kumpi masussa on.

Vierailija
14/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos poikamme saisi oman veljen.

Vierailija
15/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulokas on tyttövauva.

Vierailija
16/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan minustakin tuntui oudolta ajatus että miten sitä osaa pojan kanssa olla, mutta eipä ne vauvat sieltä mikään ruuvari kädessä synny :) Pojan äidiksi kasvaa ihan sen lapsen mukana.

Sitäpaitsi, please, älkää laittako niille lapsillenne mitään tehtäviä mitä niiden pitää teidän elämässänne täyttää, pahimmillaan ennenkuin ovat edes syntyneet. Minä olen tällainen "äidin shoppailukaveriksi ja vanhuudenkaveriksi" tehty tyttölapsi ja voi kuulkaa että olen siitä kärsinyt. Eläkää omaa elämäänne älkääkä odottako että lapsenne täyttävät siinä jotain aukkoja.

Vierailija
17/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itse asiassa tarkoitin juuri että jos ei ole lapsia ennestään ja ehkä ei tulekaan, entä sitten?

Sinulla siis ilmeisesti on jo tyttöjä 16?Vai miksi tuo tunne?

Vierailija
18/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tytön äitinä tuntuisi luonnolliselta saada toinen tyttö. Siihen on jo tottunut. :)

Vierailija
19/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjentävä vastaus. juuri noita omia odotuksia tässä pelkään ja ihmettelen. Ylläri itselle on.

Vierailija
20/61 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tytön äitinä tuntuisi luonnolliselta saada toinen tyttö. Siihen on jo tottunut. :)

katsoa kun poika kasvaa ym..Tarkemmin en osaa selittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän