Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että anoppia tulee inhottua kaikkein herkimmin?

Vierailija
28.02.2010 |

Olen enimmäkseen positiivinen ihminen, joka tykkää kaikista. Ainoa ihminen, joka kaivaa minusta esiin pahimmat puoleni on anoppi. Ja hänkin on periaatteessa ihan kiva. Miksi ihmeessä sitä anoppia juuri niin herkästi inhoaa??!! Jos joku muu tekisi/puhuisi kuten hän, en inhoaisi takuulla yhtään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. yleensä puolison jälkeen tärkein nainen miehelle.. Jotkut äidit eivät osaa päästää pojistaa irti ja toiset miniät eivät taas osaa hyväksyä, että miehen äidilläkin on paikkansa miehen elämässä.

Vierailija
2/6 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotan siis, että puolison äiti ja isä ovat semmoiset, joita et itse voi mitenkään valita ja puolisosi luonteen mukaan et silti voi yhtään aavistaa millaiset appivanhemmat tulet saamaan.

Silti anoppi varsinkin yleensä häärää paljon lasten ympärillä ja koska yleensä on paljon vanhempi kuin itse olet, niin antaa myös mielipiteensä näkyä ja kuulua erinäisistä asioista. Tulee tavallaan liian liki, loppujen lopuksi ihan outo ihminen sulle kuitenkin. Appiukot yleensä antavat luonnostaan enemmän tilaa.

Näin mä sitä itse järkeilin, kun mielessäni myös samaa asiaa "ihmettelin". Sitten vielä, jos anoppi yrittää vaikutta asioiden kulkuun miehesi kautta niin soppa on valmis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin äiti taas on täysi kusipää jota inhoan ihmisistä eniten.

Liika tungettelu voi tosiaan olla ärsyttävää. Luin muuten jostain että tilastollisesti miehet miettivät enemmän äitinsä kuin vaimonsa lahjan ostoa. Että voi sekin tuntua pahalta jos jää taka-alalle.

Vierailija
4/6 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on minua 16 vuotta vanhempi ja minulla on sekä oman sukuni että työn kautta monia samanikäisiä ystäviä kuin anoppini. Anoppini vain on niin ärsyttävä kuin olla ja voi näistä kaikista viisikymppisistä. Hän onkin ainoa, joka ei usko, että minäkin osaan. En kerta kaikkiaan kestä, kun tämä anoppi soittaa minulle ja kertoo, mitä minun täytyy mennä ostamaan mieheni isoisälle synttärilahjaksi, millainen kortti ja mitä siihen kirjoitetaan. Anoppini tietää, että minä hoidan kaiken tällaisen kotonamme, joten ei soita pojalleen. Mutta tekisi mieli lyödä luuri korvaan ja sanoa, että olen 42-vuotias ihminen, joka takuulla osaa hoitaa tämän asian ilman sinuakin.

Vierailija
5/6 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin heti, kun huomaan miehellä yököttäviä tapoja, syytän heidän kotiolojaan ja anoppia eritoten huonosta kasvatuksesta. Mikä tietenkin pitää paikkansa. ;-)

Vierailija
6/6 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on se joka tulee LIIAN lähelle, vaikka asuisi kauempanakin.

Anopin ikäiset työkaverit eivät tunge yksityiselämääsi miehesi tai lastesi kautta. Saat esim päättää sen lahjan ja kortin itse. Eikä anopin tarvitse noin suoraan olla tunkeutumassa, vaan hän tavallaan hivuttautuu.

Hyvää voi mm. hyvyyttään "auttaa". Joltain muulta, VIERAALTA voisit satunnaisesti sen kestää, mutta anopin kanssa se ei jää yhteen kertaan ja hänelle on helpompi suuttua kuin aivan vieraalle!

Lisäksi anipin osalta joutuu usein valitettavasti pitämään puoliaan tai muutoin puolustamaan "reviiriään". Poikansa on hänelle aina HÄNEN LAPSENSA ja tavallaan sinäkin olet silloin vain lapsi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi