Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko törkeää vastata kotimyyntikutsuun kieltävästi, kun ei aio tilata mitään?

Vierailija
15.01.2009 |

Tiedän, että tilauspakkoa ei ole, mutta odotettavaa on että jokainen tilaa jotain. En ainakaan kehtaa mennä montaa kertaa kutsuille, jos en tilaa mitään. Vuodessa on useammat Tupperit, Partylitet, L&B-kutsut..Kalliiksi tulee kotiäidille jos jokaisilla kutsuilla on käytävä! Mutta onko ok ilmoittaa, etten tule kutsuille, koska en tarvitse sieltä mitään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ihmiset ja varsinkin naiset tekevät usein heräteostoksia, vaikka alkuperäisenä tarkoituksena ei ollut tilata mitään. Ryhmäpaine...

Minua ärsyttää suunnattomasti koko kotimyynti-idea, sillä se on pelkkää rahastusta ja kaverien hyväksikäyttöä. Emäntä saa sitä enemmän alennusta/lahjoja, mitä enemmän on tilaajia. Eli paine on ostaa, vaikket mitään haluaisi ostaa.

Hei, tällä kertaa minulla ei ole tarvetta tilata vaatteita/kynttilöitä/purkkeja. Tulenko kuitenkin esittelyyn, vaikka ostoaikeita ei ole?

Jättäisin siis kutsujan päätettäväksi, että haluaako mut sinne "tyhjänpantiksi" kuuntelemaan...

Vierailija
2/2 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tällä kertaa minulla ei ole tarvetta tilata vaatteita/kynttilöitä/purkkeja. Tulenko kuitenkin esittelyyn, vaikka ostoaikeita ei ole?

Jättäisin siis kutsujan päätettäväksi, että haluaako mut sinne "tyhjänpantiksi" kuuntelemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme