Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen surkea joululahja masentaa yhä

Vierailija
25.12.2025 |

Korvakorut ja lahjakortti hierontaan. Voisiko olla tylsempää ja taas mentiin siitä, missä aita oli matalin. Ei mitään kiinnostusta oikeasti selvittää, mistä tykkäisin. Samaa ollut kyllä jo vuosia.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, olipa kamalaa!!!

Vierailija
2/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommentti pitäisi poistaa?

[x] Jonninjoutavaa paskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on energiaa valittaa tuollaisesta, sä tarvitset joitain oikeita ongelmia.

Vierailija
4/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten tykkäisit? Minä sain mieheltä lahjaksi kaksi kirjaa. Toinen niistä on tosi kiinnostava ja toinenkin ok. Parhaansa mies joka tapauksessa yritti.

Vierailija
5/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa epäkohtelias, noloa.

Vierailija
6/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain haloille kantokassin. Olen tyytyväinen. 😋

Vierailija
7/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanu mitään. Se oli odotettavissakin 😄

Vierailija
8/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä oisin ollut onnessani noista lahjoista! Et nyt sentään mitään keittiö- tai siivousvälineitä mieheltäsi. Toki nämäkin hyviä lahjoja, jos saaja on niitä toivonut.

Vierailija
9/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyl turhan marisija. Menisit terapiaan 

Vierailija
10/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset ihmiset ostelee toisilleen lahjoja? Eikö jokainen voi itse ostaa sen mitä tarvitsee?

Vierailija
11/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollipolli mutta oikeasti jotkut vaikuttaa kyllä aikamoisilta aikuisvauvoilta kun eräskin valitti kun oli halunnut poikkikselta jotain synttärilahjaa niin kovin että antoi sen etuajassa ja sitten oli itse synttäripäivänä ollut kyrb ottassa kun ei saanutkaan mitään enää. Että toinen lahja olis vissiin pitänyt olla sitten sinnekin

Vierailija
12/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkim taas yksi hyvä esimerkki miksi ei todellakaan kandee päästää naista asumaan saman katon alle. Sopivasti varpaillaan pitäminen lopettaa heti alkuunsa turhat lahjomisvaatimukset. Ja jos jättää sen takia ettei lahjo, väistää vaan luodin.

Vierailija
13/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä oli naiset toisessa ketjussa ostaneet miehilleen mm. ihonhoitotuotteita niin onhan tuo paljon parempi lahja.

Vierailija
14/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuiset ihmiset ostelee toisilleen lahjoja? Eikö jokainen voi itse ostaa sen mitä tarvitsee?

Ilahduttaakseen. Tosin ap:n tapauksessa miehen kannattaisi lopettaa lahjojen antaminen, koska ne eivät ilahduta vaan aiheuttavat vain pahaa mieltä.

Vierailija
15/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, häpeä.

Eikö vanhempasi opettaneet alkeellisiakaan käytöstapoja?

Mutta! Lahjanhan saa lahjoittaa eteenpäin, kenelle aiot lahjoittaa nuo saamasi lahjat, 

kerrothan meille?

Vierailija
16/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanu mitään. Se oli odotettavissakin 😄

En minäkään, enkä tarvinnutkaan. Ite annoin lahjaksi suihkusaippuoita, kun ollaan täällä kylpylässä.😀

Vierailija
17/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologin lahjakortti olisi tosi huono lahja: "OLENKO MÄ SINUSTA RUMA? YHYYYYY!"

Vierailija
18/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Jäikö silitysrauta, kattila, pölynimuri ja lumikola taas vaan haaveeksi. 

Vierailija
19/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap marisee tuollaisesta, mistä moni olisi erittäin hyvillään ja onnellinen. Minun mies ei pystynyt ostamaan minulle jotain kivaa (edes peliä mitä voitaisiin pelata, kaukosuhde) koska hän on työtön että olisi voinut tehdä tästä joulusta erikoisen meille molemmille. 

Vierailija
20/25 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset odottavat lahjoja? 

Aika lapsellista touhua.