Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

repivä alavatsakipu?

Vierailija
26.02.2010 |

Mistä voi johtua.Kipu sellasta repivää(ajoittaista), ihan häpykarvoituksen "tasolla". Ovulaatiokivut alkoi n.viikko sitten, varsinainen päivä oli maanantaina. Raskautta ollaan yritetty,mutta voisko viitata sukupuolitautiin?

Kiitos vastauksista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko samanlaista kipua, mutta kuulostaa samalle.

Mulle oli tuollaista kipua alkuraskaudesta, kun en vielä edes tiennyt olevani raskaana. Tuli esim. silloin kun käänsin nopeasti kylkeä tai nousin ylös nopeasti.

joskus tulee tuollaista kipua myös ennen kuukautisia.

Vierailija
2/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin. Kävelin yhen päivän kaksinkerroin ku olin niin kipee, seuraavana päivänä ultraan ja todettiin tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkuin oviksessa, muttei niin kovaa. Alkuraskauden kivuista tuskin kysymys, eikait edes kiinnittyminen vielä tapahtunut?

Vierailija
4/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin viime yönä kaameeseen kipuun, ihan ku joku olis repinyt mun alavatsaa pituussuunnassa kahtia. Ei ollut siis oikealla tai vasemmalla se kipu, vaan meni halki koko alamahan. Muutenkin tällä viikolla ollut outoa "kuplintaa" mahassa, vähä niinku oviskipuja, mutta paljon pahempia. Myös pahoinvointikohtauksia on tullut joka päivä ilman mitään syytä. Ehkäisty ollaan, ja vielä aika huolellisesti, mutta pitäisiköhän silti alkaa epäillä raskautta..? Mielikin ollut kovin maassa ilman sen kummempaa syytä, vaikka menkkojenkaan ei pitäis vielä pariin viikkoon alkaa.

Vierailija
5/7 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydiahan voi oireilla alavatsakipuina. Kai olette tautitesteissä käyneet, jos suhde on niin vakava, että lapsiakin ollaan jo hankkimassa?

Vierailija
6/7 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat toistemme ekat kumppanit, ja naimissakin ollaan.. Klamydiasta ei ole huolta. Varsinaisesti ei olla lapsia vielä "hankkimassa", mutta jos meille ehkäisystä huolimatta sellainen päätetään lahjoittaa, niin oltais kuitenkin tosi iloisia ja onnellisia.

Vierailija
7/7 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa juuri alkuraskaudelta tai kohtutulehduksen alkukivuista.