Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko valittaa kuluttajavirastoon jos helmikuuksi luvattu valokuva-albumi ei tullut?

Vierailija
26.02.2010 |

Tilasin uudenvuoden jälkeen tictac photolta 2 valokuva-albumia ja tuli viesti että koska on ruuhkaa, toimitusaika on 7 työpäivän sijasta yli 2kk ja tuotteet toimitetaan helmikuussa.

Valitanko kuluttajavirastoon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valituksellasi saavuttaa?

Sinun pitää ensin yrittää neuvotella myyjän kanssa hinnan alennuksesta tai tilauksen perumisesta, ja lähettää siitä kirjallinen reklamaatio. Jos ette pääse sopuun asiasta, niin sitten voit valittaa ja pyytää erotuomariksi. Virasto voi antaa myyjälle vain suosituksen, joten sitä kautta ei mitään ihmeitä kannata odottaa.

Vierailija
2/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on ruuhkaA.. Vanha viesti siis. Tuleekohan sitten kesäkuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnasta tai hyvitystuotteita. Albumi oli ilmainen, mutta postikulut piti maksaa. Haluan ainakin vastaavan tarjouskoodin vielä noiden nyt tilaamieni albumien lisäksi.

Jos ei maanantaina albumi putoa postiluukusta, valitus kuluttajavirastoon lähtee ja huono maine yritykselle ainakin mun fb-kaveripiirissä.

Vierailija
4/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pyydä sitä suoraan sieltä firmasta ensin? Jos ei onnistu, niin sitten kuluttajavirastoon.

Virasto on todella ruuhkautunut ja sinun kaltaiset ihmiset vaan ruuhkauttaa sitä ihan suotta lisää. Ja sitten sellaiset ihmiset, jotka tarvitsevat apua ihan todellisiin ISOIHIN asioihin, joita ei saa sovittua myyjän kanssa, joutuvat jonottelemaan viikko tolkulla saadakseen apua. Ja sinä ruikutat jostain ILMAISTUOTTEEN viipymisestä! Voi hyvänen aika..

Vierailija
5/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun asiani on ihan yhtä iso kuin jonkun sun kaltaisen tekopyhän hometalokaupat. Ihan oikein kaltaisellesi. Mä valitan, koska tuote ei tullut sovittuna aikana ja postikulut 4,5€ siitä kumminkin maksoin ja ostin vielä 7,5:n suklaatkin päälle.

Ja totuus on että kauppiaat eivät reagoi valituksiin ennenkuin saavat kuluttajavirastolta huomautuksen.

Menenpä siis tekemään sitä valitusta nyt.

Vierailija
6/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelet sieltä mitään saavasi, ja haluat vielä lisää aletuotteita, jos koko firmaa ei enää ole??

Valitan, mun mielestä talokaupat yms. kymmenien tuhansien eurojen jutut on vähän eri asia kun joku muutaman euron postimaksu. Elämän kevät teidän kanssa!

Vierailija
7/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi se firma hyvinkin olla, tilaan sieltä lisääkin 34€:n arvoisia albumeja, vaikka toimittaisivat vasta ens jouluksi. Jahka nyt ensin saan ne uudet alennuskoodit valittamalla. Kävin jo tekemässä kuluttajaviraston sivuilla nettilomakkeella. Perästä kuuluu...

Vierailija
8/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuplee!

Vierailija
9/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia etten aviottomilla äpärälapsillani ja heidän ongelmillaan ensin kuormittaisin lastensuojelua, veisi virikelapsellani paikan työssäkäyvän lapselta, yms.

En elä täällä sitä varten että koko ajan ajattelisin, että voi kun en voi mennä citymarkettiin, kun saatan ruuhkauttaa kauppaa liikaa ja jonkun äidin vauva joutuu kotona odottamaan rintamaitoa, koska äiti viipyy kaupassa liian kauan mun takiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän