Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kädet turpoaa ja puutuu raskaana ollessa. Lääkäri neuvoi

Vierailija
26.02.2010 |

laittamaan tukisidokset ranteisiin. Noh, nyt vasta turpoaa ja puutuukin. Mikähän meni pieleen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua sänkyyn lepäämään.

Minä jouduin lepäämään vielä kuusi viikkoa synnytyksen jälkeen että turvotus lähtisi.

Lepää ja nuku kyljelläsi, ei selälleen.

Vierailija
2/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle suositeltiin tukisukkien käyttöä turvotuksen ehkäisemiseksi. Ainoat päivät koko raskauden aina, jolloin jalat turposivat, oli ne päivät kun käytin niitä hiton sukkia. Sitten lensi sukat seinään enkä niitä sen koomin käyttänyt. Eikä turvottanut.

Kaikille ne vaan ei kai sovi. Neuvolassa totesivat, että ehkä ne painaa niin, että nestekierto ei toimi kunnolla. Hyviä arvauksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä kipuilee kyynärvarsissakin. Tukisidoksen neuvoi laittamaan ranteen kohdalle,

Vierailija
4/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut muu kuin pidellä käpäliä pystyssä aina kun mahdollista...

Mutta oisittepa nähneet mun jalat synnytyksen jälkeen. Herregyyd mitkä patukat. Oikeesti mulla ei ollut nilkkoja ollenkaan ...jalat oli vaan yhtä pötköä alas asti. onneks oli kesä että saatoin sairaalan puistossa käppäillä paljain jaloin.

Vierailija
5/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen...mistähän se johtuu?

Vierailija
6/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään kävin uimassa ja näin turpea olo ei ole ollut aikoihin (vettä olen myös latkinut uinnin jälkeen).

Vierailija
7/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutos. suola siis?

mulla on turvotusta seisomatyöstä välillä, mutta ei vielä raskauden aikana, kun en oo ollu töis.