Kädet turpoaa ja puutuu raskaana ollessa. Lääkäri neuvoi
laittamaan tukisidokset ranteisiin. Noh, nyt vasta turpoaa ja puutuukin. Mikähän meni pieleen?
Kommentit (7)
ja mulle suositeltiin tukisukkien käyttöä turvotuksen ehkäisemiseksi. Ainoat päivät koko raskauden aina, jolloin jalat turposivat, oli ne päivät kun käytin niitä hiton sukkia. Sitten lensi sukat seinään enkä niitä sen koomin käyttänyt. Eikä turvottanut.
Kaikille ne vaan ei kai sovi. Neuvolassa totesivat, että ehkä ne painaa niin, että nestekierto ei toimi kunnolla. Hyviä arvauksia...
Välillä kyllä kipuilee kyynärvarsissakin. Tukisidoksen neuvoi laittamaan ranteen kohdalle,
Ei auttanut muu kuin pidellä käpäliä pystyssä aina kun mahdollista...
Mutta oisittepa nähneet mun jalat synnytyksen jälkeen. Herregyyd mitkä patukat. Oikeesti mulla ei ollut nilkkoja ollenkaan ...jalat oli vaan yhtä pötköä alas asti. onneks oli kesä että saatoin sairaalan puistossa käppäillä paljain jaloin.
synnytyksen jälkeen...mistähän se johtuu?
No tänään kävin uimassa ja näin turpea olo ei ole ollut aikoihin (vettä olen myös latkinut uinnin jälkeen).
muutos. suola siis?
mulla on turvotusta seisomatyöstä välillä, mutta ei vielä raskauden aikana, kun en oo ollu töis.
sinua sänkyyn lepäämään.
Minä jouduin lepäämään vielä kuusi viikkoa synnytyksen jälkeen että turvotus lähtisi.
Lepää ja nuku kyljelläsi, ei selälleen.