Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ikä vaikuttanut siihen, kuinka nopeasti raskauduit?

Vierailija
26.02.2010 |

Ensimmäisestä tulin raskaaksi heti ensimmäisestä kierrosta pillereiden poisjätettyäni, ikää oli 23v. Toisesta tuli yhdet kuukautiset ja sitten seuraavasta kierrosta plussasin, ikää 27. Nyt kolmatta yritetty puoli vuotta, ikää 32. Luulin että tämä onnistusi yhtä helposti, mutta luonto taitaa näyttää olemasaolonsa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudet 22-32v, ekasta tai tokasta yrityskierrosta aina raskaaksi.

Vierailija
2/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudet on olleet, kun olen ollut iältäni 26-41-vuotias. Ja jopa viimeisellä kerralla tulin toisella yrittämällä raskaaksi.

Hedelmallisyyttä riittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 46-vuotiaana ei tunnu tärppäävän kovin nopeasti.

Vierailija
4/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotiaana 3. kierrosta ja 32-vuotiaana samoin 3. kierrosta.

Vierailija
5/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toka raskaus 24-vuotiaana neljännestä kierrosta ja kuopusta tehtiinkin sitten yli vuosi ja jo heti alkuun tarvitsin apua omien hormonien palautumiseen pillereiden jälkeen (nuorena palautuivat itsestään ja nopeasti)... Viimeistä tehdessä olin 33-34v.

Vierailija
6/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat iät 23 v raskauduin 3 kierrosta, 27v 4 kierrosta. Nyt 33v (kohta 34v) saldo tämä; viime toukokuusta asti yritetty. Takana yksi km rv 10 marraskuun alussa. Vauvaa ei vieläkään kuulu. Surettaa. Mulla voi vaikuttaa että on jonkin verran ylipainoa ja näemmä ikäkin tekee tehtävänsä. Ikäero ensimmäisiin lapsiin vaan kasvaa ja kasvaa. En silti luovu toivosta, saada vielä yksi extra lapsi.

Vierailija
7/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotiaana raskaaksi ekasta kierrosta, 34-vuotiaana tokasta, 36-vuotiaana ekasta ja 38-vuotiaana ekasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan