Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OP antaa lasten kärsiä nälkää viikonlopun!

Vierailija
26.02.2010 |

Asumme OP eläkevakuutuksen asunnossa. Jääkaappi prakasi eilen ja olen soitellut ristiin rastiin huoltomiehiä, isännöitsijöitä ja korjaajia. Päivystysnumero ei toiminut ja isännöitsijän saa kiinni vain viesteillä. OP:lle olen jättänyt soittopyyntöjä, mutta arvatkaa vastaavatko.

Paras mihin kykenevät on korjaaja ensi tiistaina. Jääkaappi on 10 vuotta vanha epäekologinen ja palovaarallinen romu, jossa ei edes ovi pysy kiinni. Olemme siis kahden alle 3-vuotiaan kanssa ilman maitoa, jogurttia, vihanneksi viikonlopun ja tiistaina kun huoltomies käy, on tulos joka tapauksessa se että uusi pitää tilata. Siinä menee varmasti sitten loppuviikko.

OP:n arvot inhimillisyys ja vastuullisuus toteutuvat tässä oikein kuvaavasti.

Olen ko. pankin asiakas. Kysymys herää, miksi.

Mitä pitäisi tehdä? Paitsi syödä mäkkärissä ja pitää maitoa parvekkeella, jos ei taas pakasta liikaa.

Todellista neukkutouhua, jos olisi itse saanut hoitaa, uusi jääkaappi seisoisi jo roskisromun tilalla. Nyt koko päivä on tuhraantunut kun vuokranantaja ei hoida velvollisuuttaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kuuluu se jääkaappi niin tottakai aijon uuden sellaisen saada ja tuo vanha on jo aika ruman näköinenkin.

Kiva sit kutsua kavereita istumaan iltaa kun on uusi jääkaappi.

Missäköhän kaljat sais sailytettyä parhaiten?

Niin ja voidaanhan me mennä mäkkäriin huomenna syömään ja vaikka jo tänäänkin.

Ex-mies onneksi on antamassa tänään rahaa niin pääsen paikalliseen ottamaan pari kylmää.

Jouduin kyllä sanomaan, et lapset tarvitsee uudet paidat muuten ei olisi antanut rahaa. AP

Vierailija
22/26 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahoitteli että isännöitsijä ei tiennyt miten toimia. Heidänkin mielestään ei ikivanhaa kaappia kannata korjata vaan vaihtoon menee. Sain sitten numeron huoltomiehelle joka tilaa uuden. Hän pahoitteli että tuskin ehtii viikonlopuksi kun on jo kello puoli neljä. Manailin että minua on päivä pompoteltu edes takas. Huoltomies oli hetken hiljaa ja kysyi että etten vaan ole sama henkilö, jonka verhotankoja hän asentaa. Siis oikea henkilö on ollut kotonamme 2 päivää verhokiskoja asentamassa..! Vallan hauskaa. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mielenkiintoisen syväluotaava kuva white trash -perheen elämästä. Lienee omakohtaisesti koettua.

Vierailija
24/26 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito (eikä mikään muukaan jääkaappitavara) ei ole pakollista ja nyt kyllä säilyy ulkonakin hyvin.

Vierailija
25/26 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveän hyvää kuvaa anna narisijasta jos on jo risaa ovea pitänyt korjaamatta/korjauttamatta sitä.

Vierailija
26/26 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito (eikä mikään muukaan jääkaappitavara) ei ole pakollista ja nyt kyllä säilyy ulkonakin hyvin.

Sitten kun se on umpijäässä voit antaa lasten sitä nuoleskella kuin jätskiä konsanaan ja he oppivat että kinkkisestäkin tilanteesta saa ilon irti, kun vain käyttää vähän kekseliäisyyttä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä