voiko lapsen tarhakavereita kutsua vielä edellisenä pvänä?
Mitä mieltä olette? Sairastapauksien vuoksi vain 1 on ilmoittanut tulevansa ja muutamasta ei ole kuulunut mitään vaikka kutsussa pyydettiin ilmoittamaan... Mietin onko noloa pyytää näin edellisenä pvänä vielä muutamaa? Meidän ujo 5-v ei ole saanut oikein kavereita vaikka jo vuoden ollut samassa päikyssä muuton jälkeen. Ja kaiken kukkuraksi yksi kutsutuista oli sanonut kasvotusten ettei halua tulla kun ei tykkää meidän tytöstä...
Yleistä ja tuttua purnausta tällä palstalla, mutta lapsen itku ja mielipaha jää niin lapsen kuin äidinkin mieleen...
Kommentit (7)
vähän sellainen olo, että jaa nyt sitten meidän lapsi halutaankin kun muut ei pääse...
ei ehdi välttämättä edes lahjaa ostaa , saati katsoa, että on puhtaat vaatteet vierailulle
Voithan silti tietysti yrittää kutsua, mutta milloin lahjan ehtisi ostamaan, jos siis kyse synttäreistä, kuten oletan. Vähän kire tulisi kun itse ainakin ehdin hakemaan lapsen vasta viiden jälkeen ja kotona ollaan vasta kuuden jälkeen. Siinä sitten päivällinen ja nukkumaan. En ainakaan arki-iltana ehtisi lahjaa ostamaan.
vähän sellainen olo, että jaa nyt sitten meidän lapsi halutaankin kun muut ei pääse...
Ap vastailee...
No höh... Muut samaa mieltä kuin minä itse.
Ei mahda mitään, nyt vaan toivotaan ettei ainoa tulossa oleva vieras sitten tee asiasta numeroa, vaan että saadaan kivat juhlat pystyyn!
yhdenkin vieraan kanssa. Nythän voit yrittää keksiä jotain erilaista, kun vaan yks vieras. Ja voihan olla, että nekin vieraat tulevat, jotka eivät ole ilmoittaneet mitään. Mukavia juhlia :)
Meillä kuudesta kutsutusta vain kaksi vastasi ja kaikki tulivat silti.
Kyllähän edellisenäkin päivänä voi vielä kutsua, mutta monella saattaa olla vaikea päästä niin lyhyellä varoitusajalla - jos yleensä ehtii löytää kutsun. Ovatko nuo juhlat nyt viikonloppuna? Ainakin meillä viikonlopuille on usein kaikenlaista ohjelmaa ja se olisi normaalillakin varoitusajalla hankalaa.
Meidän tyttö on joskus saanut kutsuja tällä tavalla "kakkosporukassa" eikä ole ollut siitä yhtään pahoillaan. En usko, että lapset niinkään välittävät tällaisesta, aikuiset enemmänkin.
mutta en välttämättä omaani toisi, suunnitelnat yleensä tehty jo vlopulle