Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva nälkä. Mitä mussutat? Voiko jotain syödä kuinka paljon vaan?

Vierailija
26.02.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkkää kuivaa hapankorppua ilman mitään päällisiä.

Salaattia, kaalia, lanttua, porkkanaa (tosin jos paljon syö, alkaa iho kellertää), kurkkua, vesimelonia, marjoja.

Sisko laihdutti elämällä puoli vuotta lähinnä kuivalla hapankorpulla ja diet-cokiksella. Laihtui toki. Mutta sai myös sellaiset puutostaudit, että alkoi hiukset lähteä.

Ehkä kuivia riisikeksejä voisi myös mussuttaa?

Vierailija
2/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kuvotus, nälkä ja huono olo jos ei ole vähään aikaan syönyt mitään. Yölläkin herää tuohon vellontaan, että on pakko mennä syömään jotain. Nyt esim. ehdin nukkua huikeat 3 tuntia.. Kuivaa näkkäriä söin. Luulisi, että alkuraskauden pahoinvoinnista laihtuu, mutta taitaa olla toisinpäin, koko ajan pitää olla syömässä, ja tätä vaan jatkuu viikkotolkulla, huoh....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raejuuston kanssa. Appelsiineja ja marjoja. Sokeritonta kevytjogurttia. Kaurapuuroa. Mä syön aika paljon porkkanoita, nelisen kiloa viikossa. Ei näy ihossa.

Vierailija
4/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sulla ap on ihan kammottava nälkä aina (kuten mulla :) niin suosittelen aloittamaan lounaan ja päivällisen kasviskeitolla. Sitä lautasellinen, pieni odottelu ja sitten vasta oikea ruoka. Keitto pitää kylläisen olon pitkään, eikä pääruokaa tule syötyä niin paljon.

Vierailija
5/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Sellaista ruokaa ei ole, mitä voisi syödä mielin määrin. Esim. hapankorpuissa on yllättävän paljon kaloreita.

Niksi on oppia syömään hyvät, tuhdit ja monipuoliset ateriat, eikä mussuttamaan niiden välillä. Uuden rytmin oppii kyllä nopeasti.

Vierailija
6/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nälkä on nykyään hyvä olotila. Olen saanut karistettua turhat läskit lantiolta ja en anna niiden tulla takaisin.

Aina kun tekee mieli syödä jotakin ylimääräistä, mietin, haluanko oikeasti syödä ja paisua takaisin vai pitää tämän hyvän oloni ja hoikan olemuksen. Vastaus on hyvin yksinkertainen.

Ja se syöminen on hetken hurmio. 10 s ja se on ohi. Kannattaako?

Hieman itsehillintää ja vettä.

Vierailija
7/7 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi, joka ei siedä yhtään nälkää. Verensokeri kai menee liian alas, tulee tosi huono ja kiukkuinen olo. Johtuu ehkä lievästä alipainoisuudestani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi