Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katoitteko pikkuväki ohjelman?!

Vierailija
25.02.2010 |

2-vuotiaalla oli ongelmana öinen maitopullon käyttö- valvottaa vanhempia. Neuvona ukkeli ehdotti, että jätätte maitopullon sänkyyn, jolloin lapsi voi ite ottaa pullonsa ja vanhemmat voivat nukkua! Luulin, etTä oli pila. Eiköhän siitä yöllisestä puollosta olisi jo aika päästä eroon??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se koko superkasvattajamies, voi herranjumala!! Mikähän se mies on koulutukseltaan? Ite oon lähihoitaja (tosin mielenterveyspäihdepuolen joten tasutalla vain raapaisu lapsen kehitysjutuista) sekä ollut vuoden päiväkodissa töissä. elämänkokemustakin kertynyt vasta 22 vuoden verran ja itse kykenisin antamaan ihan samat vinkit vanhemmille + ihmiset vois käyttää maalaisjärkeä. Mun mielestä ohjelmassa muutenkin vois olla vähemmän tavaraa per jakso, menee jotenkin yli puolet ohi. Ja se isä testaa osion isä ei jotenkin iske kans muhun yhtään.. Harmittaa vaan kun ajatus ohjelmassa on tosi hyvä ja itsekkin esikoistaodottavana odotin ohjelmaa kovin...

Ohjelmassa pitäisi paneutua yhteen asiaan kerralla ja kunnolla. Nyt se on nopsaan kaikkea ja pikkasesti jotain.

Vierailija
2/9 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh. Todellinen pelle. Eilenkin näppärästi jakoi neuvoja kuinka noin vuoden ikäinen voi olla polttamatta näppinsä uunin luukkuun :O Hohhoijaa. Viritellä nyt sitten ihan kipinäsuojuksia :O Millainen uuni niilläkin mahtoi olla. Liesitaso oli kuitenkin upotettuna työtasoon jos oikein muistan, että kai se uunikin aika tuoretta versiota oli, joten siinä ei kyllä sormet pitäis palaa :O Ei meillä ainakaan muutaman vuoden vanhassa uunissa luukun ulkopintaan voi sormiaan polttaa, ei kuumene ulkopinnalta.

Ja kyllä minusta tuon ikäinen lapsi oppii siihen, että jos sormia kuumottaa niin oppii olemaan polttamatta näppinsä. Siitä tuskin rakkuloita kuitenkaan tai mitään palovammoja käsiinsä saa. Ehkä vähän kuumalta tuntuu.

Idiootti superkasvattajamies. Ja koko ohjelma on vähän...ööö... no, hyviä ehdotuksia tuossa edellä tulikin, että pitäis keskittyä johonkin aiheeseen kunnolla joka jaksossa, eikä tunkea aina täyteen kaikkea. Lastenkasvatusasiat on kuitenkin semmoisia, että ei niitä voi tuollein käsitellä, että ihan vaan pintaa raapaistaan. Tai sitten tarkoitus on heittää ilmoille vaan kysymyksiä ja kotona sitten voi pähkäillä loput?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista! Mikähän ukkeli lienee? Ei ainakaan neuvolan suositusten mukaan ihan noin mene. 2-vuotias kyllä osaa jo juoda mukistakin eikä tartte yösyöttöä... Hampaillekaan pullo tuskin on hyväksi.

Lisäksi mietin, että jos maito laitetaan jo illalla pulloon, niin eikö se jo pilaannu siellä sängyssä?! No, kukin tyylillään.

Vierailija
4/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä siinä vois olla ja en pitäis outona. Mun esikoinen oli sellainen,et tarvi rauhoittuakseen vesihörpyt vielä 3-4v. Lasi oli yöpöydällä,siitä hörppäs ja jatkoi unia.

Oon kuullut myös usein tästä et pinniksen pinnojen väliin viritellään valmiiksi illalla 1-2 pulloa ja lapsi itsekseen juo ne yöllä. Oon samaa miettinyt et eiks se maito pilaannu? Korvike siis näissä kyseessä.

Vierailija
5/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä täältä. Maitopullo juttu alkoi jo naurattaa :) Ajattelin, että sedältä tulisi fiksukin neuvo...

Vierailija
6/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yöllä maitoa tissuttelee!

Vierailija
7/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yöllä maitoa tissuttelee!

Vierailija
8/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetetaan se yöjuominen. 2-v ei tarvitse yöllä ravintoa. Iltapalan jälkeen tulee aamupala. Tietty jos vanhemmatkin haluavat yöllä viettää huikopala hetkeään niin miksei sit lapsikin...

Vierailija
9/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se koko superkasvattajamies, voi herranjumala!!

Mikähän se mies on koulutukseltaan?

Ite oon lähihoitaja (tosin mielenterveyspäihdepuolen joten tasutalla vain raapaisu lapsen kehitysjutuista) sekä ollut vuoden päiväkodissa töissä. elämänkokemustakin kertynyt vasta 22 vuoden verran ja itse kykenisin antamaan ihan samat vinkit vanhemmille + ihmiset vois käyttää maalaisjärkeä.

Mun mielestä ohjelmassa muutenkin vois olla vähemmän tavaraa per jakso, menee jotenkin yli puolet ohi. Ja se isä testaa osion isä ei jotenkin iske kans muhun yhtään..

Harmittaa vaan kun ajatus ohjelmassa on tosi hyvä ja itsekkin esikoistaodottavana odotin ohjelmaa kovin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme