Käyttäisitkö vuodetta, joka ollut jo ex-naisenkin käytössä vuosia
Minulle on tärkeää, että muuttaessani miehen kanssa yhteen, meille tulee uusi vuode. Vanha ei ole mikään erikoinen kapistuskaan, joten olen valmis maksamaan uuden vaikka yksin. Olenko ainoa vai mitä itse tuumaisitte.
Kommentit (13)
Tuli asiasta mieleen, kävin aivan puhtaasti uteliaisuuttani ex:ni talon esittelyssä, kun oli myynnissä. Erostamme oli useita vuosia ja sama sänky siellä tökötti makuuhuoneessa, jossa jo minä olin aikanaan nukkunut... Ja oli muuten kaikki muutkin minun valkkaamat huonekalut, ei tainnut uusi nainen tietää...
ennen nukkunut, jos sänky vaan muuten on hyvä.
Toki jos on vanha ja kulunut niin tahtoisin uuden, mutta en siis sen takia että joku toinen nainen on siinä nukkunut aiemmin!
jos kukaan muu ei sellaista voisi käyttää??? T. 5
Miehen asunnolla on edelleen hänen ja exän häälahjoina saamia tavaroita ja ei ne mua muuten häiritse kuin siten että ovat vanhanaikaisia. Sitten niitä tavaroita suutuspäissäni heittelen, kun ei niistä muuten eroon pääse.
yhdessä, 10 vuotta kuin mies oli exän kanssa, 8 vuotta.
Vuode ei ole sellainen, jonka muutenkaan hankkisin käyttööni. Aikaisempi käyttöhistoria häiritsee myös. Tätä en kehtaisi miehelle sanoa, etten vaikuttaisi kuin olisin mustasukkainen, enkä luottaisi häneen.
Ei haittaa lainkaan. Mies itseasiassa kysyi silloin suhteen alussa, että onko minulla jotain vastaan, mutten voi kuvitella, miksi olisi.
Ehkä asiaan vaikuttaa sekin, että tiedän peittoavani ex:n 6-0. En viitsi nyt luetella, mutta aivan kaikessa itse asiassa.
Minulle se on on mieheni sänky, joka on nyt meidän sänky.
ja sano, että häiritsee. luulisi ymmärtävän, tai jos ei ymmärrä niin on vähän juntti. hankkii ihmiset uusia sänkyjä pienemmästäkin syystä, ei niillä samoilla ole tarkoitus pärjätä vanhainkotiin asti...
Että käyttäisittekö voidetta, jota ex-nainen käyttänyt jo vuosia.
Aattelin, että yök, superällöä, kuka sua on sellaista pyytänyt tekemään.
ei ollut tarvetta vaihtaa. Nyt on uusi sänky, kun vanha tuli tiensä päähän. Miksi yhteinen sänky exän kanssa häiritsisi, jos kerran mieskin on kelvannut?
Silkkaa tuhlausta ostaa uusi jos vanhakin on ihan kunnollinen.
uuden vuoteen haluaisin minäkin hankkia.