Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna lapsilisät ja me ostetaan Mäkkäriruuat koko viikonlopuksi.

Vierailija
25.02.2010 |

ja lopuilla koppa siideriä ja kaljaa, tupakkaa, ja ehkä kossua ja tuoremehua.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voisin oikeestaa hei mennä porukoitten kautta ja ottaa niiltä vähän jääkaapista jotain syötävää mukaan.

eli monelt me tullaan?

Vierailija
22/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saatiin just päätös ton isomman kakaran vammaistuesta (joku FAS-lapsi), niin nyt tulee rahaa ovista ja ikkunoista.

Meillä on varaa ja me ostetaan kotimaista, ei koskaan karvakäsiravintoloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne lähibaariin. Koiran voit käydä nakkaamassa meille kotiin lapsenvahdiksi, niin eivät pääse väittämään että lapset olis keskenään ilman vahtimista.

Tavataan siinä ostarin kulmilla pankkiautomaatilla, niin me nostetaan tilitä ne lapsilisät.

Lähibaari on aina ennen lapsilisäpäivää yöllä klo 04 asti auki, vaikka normaalisti vaan klo 22.

Vierailija
24/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähään siel sit. mut tunnistaa mun valkosesta toppatakista ja sit mul on isot kultaset korvarenkaat ja oon blondi vaik on kyl vähän tota juurikasvuuki jo....

Vierailija
25/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin helposti suomalainen löytää seuraa. Ja muka me ollaan juroja. :) :) :)

Vierailija
26/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille vois tulla koko lössi mutten haluu kakaroita messiin! Oon yyhoo ja sain pennut meneen huomisillasta alkaen tukiperheeseen viikonlopuks.i-h-a-n-a rauha tiedossa ! joten lapselliset älkööt tällä erää vaivautuko meille.Perat, Maket jne otan Avosylin vastaan.

jeee ei ois voinu lapsilisäpäivä sattuu paremmalle viikonpäivälle!

Vierailija
27/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vielä monta lasta sulla on? Yhden tai kahden lapsen lapsilisillä voi ruuat ja juomat loppua kesken viikonlopun vieton.

Vierailija
28/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan kelalta vammaistukeakin.

Tästä kuudennesta en tiedä kun se on vielä mun mahassa. Ja jos nää lapsilisät ei riitä, niin Pate myy pimeetä viinaa velaksi. Se ottaa sit meidän pankkikortit itselleen kuukaudeksi ja käy nostamassa ne kelan tuet kun ne tulee.

Mutta sossu antaa aina harkinnanvaraista tilalle.

Vierailija
29/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne on kuulemma niin moniongelmaisia ettei niitä mikään sijaiskoti huoli ja tulis sostoimelle liian kalliiksi laittaa niitä laitokseen.

Me sillai vähän niinku pidetään tässä perhekotia ongelmalapsille. Ihan hyvin on mennyt, ykskään lapsista ei väitä vastaan kun kukaan niistä ei osaa vielä puhua, ei edes vanhin vaikka se on jo 7v.

Vierailija
30/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ihan kiva lukea välil jotain hauskaa;)

Vierailija
31/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla meidän lapsilla on siellä erityislasten päiväkodissa, jonne taksi hakee nuo kaikki aina aamulla ja tuo illalla takas.

Ykskään ei ole vielä oppinut syömään ite, ei pukemaan, ei puhumaan eikä kuivaksi. Vaikka muka erityispäiväkoti onkin.

Vierailija
32/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullaki ois valitamista penskojen päivä hoidosta. mutten jaksa sillä sressata kun huomenna pailataan jee. joku toinen kerta.

mitä te muut duunaatte ? mun ammatti on myynnin ammattilainen. v. 2003 esikoisen mentyy äippäloman päätyttyy päikkäriin, alotin hommat , työn antaja on huuto.net. seuraavat kun synty tein hommia siitä huolimatta.

ps onko Pera tulossa ? otan Avo sylin vastaan ?

Vierailija
33/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meitähän on jo iso lössi,siinä kulmilla nähään. mä laitan päälle minihameen ja verkkosukkikset,mulla punanen pitkä tukka ja nenärengas,voi tulla tappeluu siittä naaapurin äijästä!

Vierailija
34/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oma toimisto jne (myyn lehtiä suomeks sanottuna) t.punatukka

Vierailija
35/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ukko on mulla sihteerinä, eli se pitää kirjaa asiakas käynneistä. Ja sithän me pidetään tätä perhe kotia meidän lapsosille (ei saa kertoa ukolle, mutta vaan yks noista lapsista on oikeasti sen, noiden muiden isästä ei mitään havaintoa tai muistikuvaa)

Vierailija
36/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera on salee mun! on innoissana ku kerranki saa muijaansa nuorempaa ;))))) ite en oikeestaa oo töissä just nyt mut on mulla koulutus! oon meikkaaja-maskeeraaja.

t. 23-vee

Vierailija
37/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaa rapussa. Ei sillä että lapset heräis, mutta jos sen Paten akka herää, niin sit on piru irti. Se on kuulemma linnassa tottunut nukkumaan hiljaisuudessa ja rauhassa (oli eristyssellissä koko tuomion) ja se saa aivan kauhean raivarin jos se herää.

Viimeksi se uhkasi hakea katkaistun haulikon ja ampua meidän stereot paskaksi kun meillä oli vähän karaoke ilta.

Ja sit ainakaan Pate ei meille pääse.

Vierailija
38/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitaanks ni et Pera ja te joilla ei oo pentuja huomenna vaivoina tulee eka meille ja siitä sit lähipupiin kuka kykenee. meillä on levitettävä olkkarissa jos joku ei jaksa pailata aamuun asti. röökata ei saa vaakatasossa!

Pera ja mä mahdutaan hyvin makkarin ponnelille.haluun kyl tanssii finlandersin "oikeesti" ainaki kerran. samoin karaokes se on mun pravuuri, siitäpähän sit kuulette.

vittu noi kakarat vinkuu taas jotain, heitän niile nytr jonkun deeveen poksiin ja pitää lämmittää jotain lihiksii tuolt jääkaapist iltapalaks, sit ne onneks menee nuukkuu. mun pitää jatkaa duunii. onx tää ny sovittu?

vittu mä ootan huomista ihan täpinöis!

Vierailija
39/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lähi hoitaja opiskelia!

Vierailija
40/53 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun haarakonttorin sihteeri just vinkkas että olis asiakaskäynti. Pitää mennä tienaamaan vähän extraa, niin voi tarjota sit teillekin mustat ryssät tai valko venäläiset, ihan miten haluutte.

Kello on jo yli 18 ja nyt on ilta taksa, varsinkin kun ei asiakkaan tartte vaivaantua käyttämään mitään suojapukuja.