Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uhkailiko miehesi erolla, kun odotit lasta?

Vierailija
25.02.2010 |

Luin Joanna Väreen (julkkis) odotuksesta ja kokemastaan alkuraskauden alakulosta. Minä koin odotuksen samansuuntaisesti, aluksi oli kaikenlaisia pelkoja tulevasta. Olin kai kiukkuinenkin usein, nukuin huonosti. Muistan elävästi, kun olimme juuri muuttaneet uuteen kotiin ja tiuskin pahaa oloani. Mies sitten tokaisi, että saan pakata kimpsuni ja kampsuni, että muutetaan sitten erilleen, kun on niin vaikeaa. Tämä ei ollut ainoa kerta. Raskaus oli silloin puolivälissä ja lapsi varsin toivottu ja kauan tehty.

Onko tämä ihan tavallista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos "mies" jo tuolloin uhkailee erolla niin mitäpä sitten kun tulee oikeitaongelmia eteen? Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen tampioon.

Vierailija
2/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta ja jokaisessa raskaudessa olen ollut todellinen vittupää alusta loppuun... :/

Olemme mieheni kanssa sopineet, että erolla ei uhkailla. Jos se asia otetaan puheeksi niin silloin on jo tosi kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua vaimoi uhkaili erolla ennen raskautta, sen aikana ja sen jälkeen. Lopulta otin itse eron, ja sekös hämmästytti.

Joten tarinan opetus on se, että yksittäistapauksista ei kannata viritellä sääntöjä.

Vierailija
4/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se raskaus miehellekin ottaa koville, tuittupään kanssa asuminen ja jatkuva ymmärtäminen vie helposti hermot. Sopeutuminen tulevaan isyyteen voi olla kivinen tie sekin. Ymmärrystä ja armoa peliin, puolin ja toisin. Mieheni uhkaili erolla ekan raskauden aikana noin kymmenkunta kertaa ja nyt on oltu naimisissa sen jälkeen jo yli kymmenen vuotta! Yhä riidan tullen saatetaan puolin ja toisin uhata erolla, vaan ei sitä kumpikaan enää ota tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän