Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä tallaista? Mies on nyt pitänyt viikon mykkäkoulua,

Vierailija
25.02.2010 |

joka sai alkunsa ihan hänen omasta käytöksestään, siis sai aamulla raivarin ja uhkaili avioerolla ym. Tulee muutenkin iltaisin kotiin vasta, kun lapsi menee nukkumaan. Ei puhu minulle, mutta lasta tervehtii. Ensi viikolla minulla on todella tärkeä työtilaisuus illalla, mutta en voi luottaa, että mies tulee kotiin, kuten luvannut vaan otan varuiksi lastenhoitajan. On ennenkin "kiusallaan" tullut myöhässä, niin että olen joutunut tukalaan paikkaan. Miksi ei ymmärrä, että ei minua varsinaisesti kiusaa, vaan tekee hallaa? Minä teen kaikki kotityöt, mutta ei tulisi mieleenkään jättää esim. miehen paitoja silittämättä, vaikka vihainen olisinkin. Ja kyseessä on nyt ikänsä puolesta todella aikuinen mies. Asiasta ei pystytä lainkaan puhumaan, jos ottaisin puheeksi, alkaisi syyttelemään minua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä puhu äidille lainkaan.

-ap

Vierailija
2/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän ei itse viitsi huolehtia lapsestaan? Miksi mies tulee kotiin niin myöhään? Ootko varma, ettei ole toista naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei niin kovin myöhään tule. Tekee pitkää työpäivää. Ei mies ajattele kai muuta kuin että hankaloittaa elämääni, niin kuin riitatilanteessa aina uhkaa (avioeron lisäksi).

-ap

Vierailija
4/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimatta. Muiden toosista en tiedä. Minä en antaisi mieheni olla ilman toosaani, jos tuo sitä haluaisi:-) Olen kai liian kiltti vaikkakin miehen mielestä tyranni?

-ap

Vierailija
5/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä 7 vuoteen ja viikon mykkäkoulu? Mies uhkailee avioerolla? Olisko lapsellekin parempi, jos tarttuisit miehen uhkaukseen ja allekirjoittasit ne avioeropaperit?

Joka tapauksessa tsemppiä ja voimia koko perheelle, mihin ratkaisuun ikinä päädyttekään.

Vierailija
6/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun mies käyttäytyisi noin lapsellisesti niin en todellakaan alkaisi hyvittelemään/yrittäisi saada puhumaan tms. Eläisin kuin häntä ei olisikaan.

Tuo on törkeää vallankäyttöä ja alistamista.

Vierailija
7/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä parisuhde tuollainen on? Eikö tuo ole kimppakämppä ja sinä ilmainen taloudenhoitaja? Onko tuossa järkeä? Etköhän selviäisi paremmin yksin lapsen kanssa, jos mies ei suostu pariterapiassa setvimään ongelmien todellisia syitä?

huolimatta. Muiden toosista en tiedä. Minä en antaisi mieheni olla ilman toosaani, jos tuo sitä haluaisi:-) Olen kai liian kiltti vaikkakin miehen mielestä tyranni? -ap

Vierailija
8/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset iltamenosi ajaksi lastenhoitajaa? Suhteenne kuulostaa perinjuurin kummalliselta (siis ilman mykkäkouluakin). Miksi ihmeessä silität esim.miehesi paidat?

Vierailija
9/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekee pidempää päivää, joten minulla on tavallaan enemmän aikaa. Useimmat kotityöt teen illalla, kun lapsi nukkuu. Vaatehuolto on kuulunut minulle, sillä minusta on kivaa, että kaikilla on puhtaat ja siistit vaatteet. Mies on siis aina, jo ennen lasta keskittynyt vain työntekoon. Viikonloppuisin teemme koko perhe jotain yhdessä, ainakin jonkin aikaa. Minä olen tehnyt osapäivätyötä, että jäisi aikaa lapsen kanssa. Lapsi on tarhaikäinen vielä. Toki seitsemän vuoden aikana oli alkuvuosina satunnaisia seksikertoja, minun "painostuksesta". Mutta varsinainen seksielämä on loppunut jo aikoja sitten.

Kiitos kommentoineille.

-ap

Vierailija
10/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä te tulitte siihen tulokseen, että teette lapsen tuollaiseen parisuhteeseen? Vai oliko lapsi yritys korjata huonoa suhdetta????

Vierailija
11/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin ja lapsen... ja on meillä hyviäkin hetkiä (siis ilman hellyyttä tai seksiä), mutta kyllä nämä mykkäkoulut ja muut tilanteet haukkaavat vuodesta aika ison osan.

-ap

Vierailija
12/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee molemmille palvelus ja eroa asap.

Vierailija
13/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liitto missä ei ole seksiä ja läheisyyttä on huonossa jamassa- ja tosiaan; jätä nyt edes ne miehen paidat silittämättä. Parisuhde on kahden kauppa jossa toisenkin tarpeet ja toiveet on otettava huomioon. Sun pitää arvostaa itseäsi paljon paljon enemmän kuin nyt teet!

Vierailija
14/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellette, menkää ihmeessä johonkin pariterapiaan ja ellei siitä mitään apua, ei ole mitään järkeä jatkaa tuollaisessa liitossa. Onko miehesi pakko tehdä noin paljon töitä? Liittonne ei kyllä kuulostaa ollenkaan terveeltä. Ja vastaus ap:n kysymykseen on: ei, meillä ei ole koskaan tuollaista, vaikka välillä riidelläänkin ja mykkäkouluakin esiintyy.

Vierailija
15/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sun miehellä taitaa olla toinen nainen. Jos välinne ovat tulehtuneet ja et oikein tiedä syytä ja siitä ei voi oikein puhuakaan enää kun päätyy erouhkailuun, viittaa tuo tilanteen vaikeuteen. Jokaiseen terveeseen parisuhteeseen kuuluu seksi, hellyys, läheisyys. Ja jos se loppuu suhteesta on aika luonnollista että sitä haetaan muualta. Toisalta eroaminenkin voi olla vaikeaa. Mutta jossain tapauksessa se voi olla paras vaihtoehto kaikkia osapuolia ajatellen.

Vierailija
16/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin ja lapsen... ja on meillä hyviäkin hetkiä (siis ilman hellyyttä tai seksiä), mutta kyllä nämä mykkäkoulut ja muut tilanteet haukkaavat vuodesta aika ison osan.

-ap

Siis vain sinä halusit lapsen tämän miehen kanssa? Halusiko mies lapsen?

Mä olen niitä ihmisiä, jotka uskovat hellyyden ja seksin olevan olennainen osa parisuhdetta...

Suosittelisin kanssa ehkä jotain keskusteluapua tai terapiaa, jos ette kerran ihan kaksin onnistu asioista puhumaan. Jospa sen miehen kiukuttelun taustalla on jotain muutakin?

Mun mielestä kyllä avioliitto on niin pyhä asia, että erolla ei uhkailla riitatilanteessa (no en mä hyväksy erolla uhkailua minkäänlaisessa parisuhteessa). Mieheltäsi tuo on todella typerää käytöstä.

Mä olen tehnyt tuon asian omalle miehelleni selväksi. Hän uhkasi seurusteluaikana jättää mut kerran jonkun riidan aikana. Silloin sanoin, että seuraavalla kerralla on sitten parempi toteuttaakin se uhkaus, tai minä teen sen. Riitoja on ollut tuonkin jälkeen, nyt olemme naimisissa, mutta koskaan ei ole eroa enää mainittu.

Vierailija
17/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kuitenkin pitää kulissit, eli kulissiliitto teillä on.

Vierailija
18/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
19/19 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun ei saanut tahtoaan läpi tai halusi muuten vain lytätä mut henkisesti. katsoin sitä 7 vuotta ja menetin itseni lähes kokonaan. lopulta keräsin viimeiset voimani ja pakkasin reppuni. nyt 5 vuotta tilanteen jälkeen olen saanut itseni ja elämäni kunnolla raiteilleen ja todennut eksäni olevan narsisti...

kannattaa googlettaa sana ja mietiskellä parisuhteen tilaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan