Koulutuksesi/ammattisi? Parhaan ystäväsi koulutus/ammatti?
Mä olen tradenomi.
Paras ystäväni on sairaanhoitaja.
Kommentit (23)
Parhaat ystäväni ovat; Sosionomi (AMK), Psykologian (melkein) maisteri ja Psykologi :)
Terkut vaan teille rakkaat, jos tunnistitte :)
Pahoittelen villiintymistäni.
T.Edellinen
minä lääkäri
paras ystävä tutkija biologi
paras ystäväni on peruskoulupohjalta valmistunut keittiöalan ihminen, en tosiaan tiedä hänen koulutustaan / titteliään tarkemmin.
olen lähihoitaja ja parhaat ystäväni ovat merkonomi ja pieneläinhoitaja. Nuoria kun olemme, niin varmasti jatkokouluttaudumme. Ainakin minä ja tuo merkonomi :)
sihteeri (koulutukseltaan kuitenkin maisteri, etsii jatkuvasti muita töitä), lääkäri, kielten ope, kääntäjä
Oho, onpas koulutettua joukkoa... Itse olen työläisperheestä, maisteri kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2010 klo 23:29"]Mä olen tradenomi.
Paras ystäväni on sairaanhoitaja.
[/quote]
no mikä on ammattisi?
Itse tuleva FM humanistiselta, parhaat kaverit kokki, toinen tuleva humanistisen FM ja kaks on tulevia sairaanhoitajia.
Molen käynyt amiksen, kaksi kertaa. Paras ystäväni valmistui juuri tohtoriksi. Olen hänestä hyvin ylpeä. :)
urheiluhieroja, yo-merkonomi ja minulla on 2 yritystä.
Paras ystäväni restonomi ja osa-aikainen myyjä.
Parhaat ystävät kaksi VTM:ää, FM, kampaaja ja lukion käynyt.
parhaat ystävät pari tradenomia ja sosionomi.
Paras ystäväni samoin, tekee toimistotöitä. Muut rakkaimmat ystäväni ovat FT, FM, fysioterapeutti ja sosionomi (amk).
parhaat ystäväni koulunkäyntiavustaja, koulukuraattori, sairaanhoitaja, sihteeri, opettaja sekä myös yksi it-alalla oleva :) Niin, ja myös yksi joka on sairaseläkkeellä.
Paras ystäväni opsikeli parturi-kampaajaksi ja minä opiskelin catering alaa,oltiin eri kouluissa.Catering alaa opiskellessa tutustuin pariin meidän luokkalaiseen niin hyvin että vieläkin ollaan parhaita ystäviä keskenään:) Nyt kun opsikelen toista ammattia niin kaikki vanhat ystävät on säilynyt ja uusia tullut lisää,on tää ihanaa :)
ketjun perusteella voinemme todeta, että ystävyys ei katso koulutustaustaa :)
ap