Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5v poika haluaa kukikkaan puna-pinkin kevättakin -ostaisitko?

Vierailija
24.02.2010 |

Hih, tätä hän nyt on toistellut jo jonkin aikaa. Näki sellaisen kuvan ja haluaa ehdottomasti. Siis kyseessä on aika tyttömäinen kagas, mutta takin leikkauksen puolesta menisi pojallekin.

Hankkisitko sinä pojallesi vastaavaa?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ainoaksi takiksi. Jos häntä kiusataan takista paljon ja ilkeästi, niin ei ehkä suostu enää takkia käyttämään.

Vierailija
2/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis tarhassa. Tullaan taatusti poikaa kiusaamaan. Ei pelkkä väri, vaan ne kukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisin muita vaihtoehtoja niin kauan että mieleinen löytyisi. Ja syy sama kuin toisilla en haluaisi että lastani kiusattaisiin.

Vierailija
4/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ollaan päästy kompromissiin niin, että olen ostanut esim. yksivärisen punaisen takin (punainen/vaalenpunainen on lempiväri).

Vierailija
5/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olla näkymätön, mauton ja hajuton ilman mielipiteitä eli siis tyyppisuomalainen. eipä ainakaan erotu joukosta, Hui!

Vierailija
6/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

punapinkkiä kukallista takkia ostaisi...

Malalla on, tai ainakin on ollut kivoja värikkäitä pallokuviollisia välikausitakkeja mallisossaan. Meillä on 5-vuotiaalla pojalla sellainen.

Vierailija
7/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen onnistunut hommassa.

Vierailija
8/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan sen takia että jos kiusataan ja poika muuttaakin mieltään ja haluaa toisen takin.

Vierailija
9/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olla näkymätön, mauton ja hajuton ilman mielipiteitä eli siis tyyppisuomalainen. eipä ainakaan erotu joukosta, Hui!

Voi sitä erottua joukosta ilman että vaatteet on selkeitä tyttöjen vaatteita, mieti vähän. Tai niin no jos ihan selkeesti haluaa alistaa lapsen kiusaamiselle niin eihän sitä sitten tartte edes miettiä.

Vierailija
10/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jäävät sitten nuoremmalle tytölle, joka ei suostu pitämään muuta kuin pinkkiä.

Vierailija
11/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosin kyllä punaista ja ns. tyttöjen värejä, silti vaatteen pitää olla pojan vaate. Onneksi meillä poika ei edes oo ikinä pyytänyt mitään tytön kolttua itselleen.

Samoin meidän tyttö on aina ollut vain tyttöjen vaatteiden perään.

Vierailija
12/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että poika ymmärtäisi että useammat kokevat sen tyttöjen takiksi ja häntä saatetaan kiusta.

Meidän poika, tosin nyt jo 14v on aina pukenut päälleen mitä haluaa, on sen verran vahva persoona ettei häntä ole kiusattu.

Päinvastoin, kavereiden mielestä on rohkea ja jotkut sitten jopa matkivat :)

Vierailija
13/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka haluankin, että lapset voivat itse päättää mitä ovat ja missä vaatteissa kulkevat kunhan siististi ja asianmukaisesti pukeutuvat.

Mutta tähän vetäisin rajan, ettei kuitenkaan huomiota herättävästi pukeutuisi tyttöjen takkiin eli olisi kukkia tai "girls"-logoja tms. muuten selkeästi värikkäitä kyllä suosin pojallakin. Ja tyttö valitsee meillä lähes poikkeuksetta vaaleansinistä tai muuten vain poikamaista :)

Vierailija
14/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieskin käyttää pinkkiä, punaista ja erilaisia kuvioita (jopa kukka), niin miksi ei poikakin? Jos takki on malliltaan käytännöllinen ja ei hirmu kallis niin kyllä minä ostaisin.

Itseä lähinnä hirvittää se, jos seuraava onkin tyttö ja haluaa pukeutua pelkkiin rimpsuihin ja prinsessamekkoihin, Yöks!

Vierailija
15/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita en itse hänelle ostaisi. Esim. halusi laittaa naisten (minun) lautailupipon kouluun ja mielestäni se oli ok. Mielestäni se on vain positiivista, että uskaltaa tehdä niin kuin haluaa. Samoin on laittanut joskus miehekkään korun kaulaan tai ranteeseen, vaikka muilla ei ole ollutkaan.

Vierailija
16/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla, että ostaisin varuiksi vielä hieman neutraalimman takin, mutta jos lapseni olisi noin mielukuvituksekas, että ihan itse haluaisi värikkään kukallisen takin, niin en ainakaan sitä kieltäisi.

Meillä on aivan liikaa niitä "olen poika ja pukeudun vain mustaan ja tummansiniseen" lapsia. Aivan kun pojat eivät voisi pukeutua kuin pääkalloihin ja hämähäkkimies kuvioihin.

Aivan loistava napero sinulla! Älä vain kitke hänestä pois moista avoimuutta väreihin ja kuvioihin. Meidänkin 4 vuotias on valinnutmuutaman kerran kaupasta vaaleanpunaisen paidan, kun pitää vaaleanpunaisesta. Mutta pääsääntöisesti kuitenkin haluaa pitää niitä perinteisempiä "poikien" vaatteita. Minä suosin sitä, että ei mennä massan mukana kuin aivottomat kanat!

Vierailija
17/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieskin käyttää pinkkiä, punaista ja erilaisia kuvioita (jopa kukka), niin miksi ei poikakin?

akkojen vaateosastolla, vai ostaako se kuitenkin vaatteensa miesten mallistoista? :p

Vierailija
18/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Meillä on tuollainen prinsessa, jolle kelpaa vain hameet ja pinkit sellaiset. Onhan se välillä hiukan hermoja kiristävää, kun pakkastakin on ollut kivasti. Pojan lempiväri oli pitkään vaaleanpunainen, mutta nyt se on kuulemma ihan tyttöjen väri (en ole ikinä näin hänelle sanonut) ja lempiväri on muuttunut TUMMAN siniseksi.

Itseä lähinnä hirvittää se, jos seuraava onkin tyttö ja haluaa pukeutua pelkkiin rimpsuihin ja prinsessamekkoihin, Yöks!

Vierailija
19/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää, mutta en halua altistaa kiusaamiselle. Mutta en myöskään pakota käyttämään mitään synkimpiä musta-harmaa-pääkallo-mikälieaivolima -vaatteita. Poikani pitää vaaleanpunaisesta ja muutenkin iloisista väreistä, ja kyllä meillä niitä vaaleanpunaisia hammasharjoja ostellaan, mutta olen selittänyt, että vaaleanpunaisia kukkavaatteita käyttävät yleensä tytöt eikä sitten pistänyt vastaan. Mutta en tosiaan menisi täysin teilaamaan lapsen omaa makua ja saa sitä toteuttaa noissa pienemmissä jutuissa. Ei ole riitaa tullut.

Vierailija
20/58 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieskin käyttää pinkkiä, punaista ja erilaisia kuvioita (jopa kukka), niin miksi ei poikakin?

akkojen vaateosastolla, vai ostaako se kuitenkin vaatteensa miesten mallistoista? :p

Mikä rekkamies sinulla on miehenä, jos vaatekaapista ei löydy mitään pinkkiä, punaista tai kukallista? Nykyään on ihan tyylikästä käyttää pinkkiä ja punaista. Kukkia löytyy meidän mieheltä esimerkiksi surffi-sohrtseista!

En kylläkään ollut tuo alkuperäinen miehen vaatteista kirjoittanut henkilö, mutta minusta tuntuu,että on epänormaalimpaa (tai ainakin vanhanaikasemapaa) jos miehen kaapista ei kyseisiä asioita löydy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi