Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkku Serkku

Vierailija
31.10.2021 |

Hei! Onko muilla kokemuksia serkku seksistä? Itsellä murkkuna ja saman ikäisellä tytöllä oli säpinää. Ja vielä laukesin hänen karvoille, onneksi ei ollu kalu pillussa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v käsipelii vuotaa nuoremman serkkupojan kanssa...

Vierailija
2/21 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni niin että likka sano suoraan että aletaanko panemaan. No alettiin mutta ei onneksi kerinny työntää sisään kun jo tuli,onneksi!!! Miten teillä homma meni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa! 

Vierailija
4/21 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-16 ikäsenä naitiin serkkulikan kanssa useasti ja opeteltiin yhtä ja toista. Serkkulikka oli voimsteilija ja voi sitä kiinteätä kroppaa ja tiukkaa pillua. Vieläkin 25 vuoden jälkeen muistelen tuota villiä aikaa.

Vierailija
5/21 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viisaus pitää paikkaansa: mitä serkumpi, sitä herkumpi!

Serkkutyttö oli kaikkien aikojen paras seksikaveri! Saispa sen ajan takaisin!😻

Vierailija
6/21 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkupoika oli nuorena ihan sairaan hyvän näköinen. Minä paremmin tavallinen suomi mimmi persettä, rintoja ja hiukan pyöreyttä. Sitten kesällä kun jäimme mökille kahden näin kun hän vaihtoi housuja tuon jumalattoman elimen. En saanut tuota näkyä mielestäni ja sitten ilalla kun naukkailimme siideriä sanoin sulla on mahtava kulli. Juttelut meni seksiin ja sitten jo kohta oltiin alasti ja naitiin. Kun hän tuli minuun tuolla isolla huusiin ja kiljuin, näin tähtiä ja orgasmi tuli muutamalla työnnöllä. Harrastimme seksiä koko yön monella lailla ja seuraavana päivänä tiesin saaneeni.

Vierailija
7/21 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iso mulkku oli taas kerran pääosassa!

Vierailija
8/21 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelimme pikkuserkkuni Ritan kanssa autolla kun oikeen kaunis tyttö käveli tallia kohti ratsastusvatteissa. Sanoin että, oi tommosta kun sais johon Rita tota raipaa vaan kuolaat. Menin punaiseksi ja Rita sanoi arvasin haluaisit alistua naiselle. Sanoin paistaako noin kovaa läpi et kieltämättä ois kiihottavaa kun nainen piiskaisi. Meni joku päivä ja sain Ritalta viestin, minua jäi vaivaamaan se piiska juttu minua alkoi kiihottamaan ajatus että voisin piiskata sut. Mietin hetken ja vastasin, oon vamis jos annat piiskaa. 2 viikon kuluttua Ritan vanhemmat oli viikonlopun poissa ja sovimme että silloin sitten koitetaan. Menin perjantaina Ritan luo ja kun hän avasi oven hänellä oli päällä lyhyt nahkahame, korsetti mustat kiiltävät sukat ja saappaat. Rita sanoi, laittauduin hiukan dominaksi ja nyt poika vaatteet pois ja mä sidon sut käsistä yläkerranrappujen kaiteeseen. Kohta roikuin rapuista kulli pystyssä ja Rita silitteli pyllyäni ja sanoi, Nämä minä suomin raitaseksi kohta. Rita otti ratsupiiskan ja alkoi sivaltamaan pyllyäni kirvelevä polte levisi ja ruikutin häntä lopettamaan. Rita sanoi hiljaa ja piiskasi reisiä, pyllyä ristiin rastiin.Piiskaus loppui ja minä itkeä pillitin Hän otti kullista kiinni ja runkkasi muutaman vedon ja laukesin paineella. Rita sanoi, täytyy tunnustaa et ole ensimmäinen jonka piiskaan, nautin kun piiskaan. OSA 1. Jatkuu.

Vierailija
9/21 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuserkkuni Rita osa 2

Rita vapautti minut ja lysähdin lattialle ja sain komennon nuolla nesteeni lattialta. Tehtäväni suoritettuani Rita meni nojatuoliin kontille ja sanoi, konti nuolemaan minua rontti. Kontin hänen taakseen ja nostin nahkahameen Ritan lanteille ja aloin nuolemaan valtoimenaan valuvaa pillua. Sukkanauhat ja sukat korkokenkien kera lisäsi vaan kiimaani ja nuolin myös Ritan pyllynreikää. Aikani nuoltuani reikiä alkoi hänkin sitten tulla ja tuli pitkään ja monta kertaa. Sitten siirryimme Ritan huoneeseen sänkyyn jatkamaan seksiämme. Lauantaina sain lisää piiskaa ja olla Ritan orja ja palvella häntä. Sunnuntai aamuna sain vielä kerran piiskaa ja sitten käskyn mennä kotiin. Harrastimme noin vuoden minun piiskaamistani ja julkistimme seurustelu suhteen. Nyt olemme olleet 6 vuotta yhdessä minä kotikurissa ja rakas Ritani dominana.

Vierailija
10/21 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkupoika oli nuorena ihan sairaan hyvän näköinen. Minä paremmin tavallinen suomi mimmi persettä, rintoja ja hiukan pyöreyttä. Sitten kesällä kun jäimme mökille kahden näin kun hän vaihtoi housuja tuon jumalattoman elimen. En saanut tuota näkyä mielestäni ja sitten ilalla kun naukkailimme siideriä sanoin sulla on mahtava kulli. Juttelut meni seksiin ja sitten jo kohta oltiin alasti ja naitiin. Kun hän tuli minuun tuolla isolla huusiin ja kiljuin, näin tähtiä ja orgasmi tuli muutamalla työnnöllä. Harrastimme seksiä koko yön monella lailla ja seuraavana päivänä tiesin saaneeni.

Moi Pera, jäikö äikänläxyt tekemättä? 

Vierailija
11/21 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aivan mutta lähellä oli. 

Kesällä oltiin yhden yhteisen tätin syntymäpäivillä. Oli aika kireät bileet kun vanhuksilla oli taas jotain vanhaa hampaankolossa. Kalkki muut yhtään nuoremmat sukulaiset olivatkin jättäneet tulematta. Niinpä hengattiin serkun kanssa oikeastaan koko reissu kahdestaan. Selvää silmäpeliä ja flirttiä oli, pari ohimenevää kosketustakin. Kumpikaan ei kuitenkaan vienyt juttua sen fyysisemmäksi. Vähän kaduttaa. 

Siinä 25 ollaan molemmat 

Vierailija
12/21 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Pera, jäikö äikänläxyt tekemättä? 

Kas taas joku tiukkapipo vauhdissa. Mene vaikka mensan sivuille kitiseen.

Vierailija
13/21 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta seksiä olen harrastanut serkkupojan kanssa. Pervokiihkossa ehkä se kun rakastelin veljen kanssa 16 vuotiaana voittaa, mutta jos sen unohtaa niin salaseksit serkun kanssa oli 28 ikävuoteen saakka upeinta aikaa seksielämässä. Meillä alkoi salasuhde yläasteella jolloin hän oltiin usein samoissa bileissä. Me ei kehdattu kertoa siitä kellekään, vaikka aina koko illan pillua kuumotti kun odotin että päästään häipymään ja mentiin yhteen latoon joka oli meille päin menevän pururadan varrella. Sitten seuraavana aamuna kouluun ja se järkyttävä kiihko ja odotus että koulupäivä loppuu että saadaan kävellä kotiin yhdessä. Välillä kun yleensä niillä oli porukat poissa, mentiin niille jatkoille ja siellä kun sai naida oikein oikeassa parisängyssä aamuun asti. Ihanaa. Lukiossa yksi jätkä oli kiinnostunut minusta ja seukattiin yhden talven verran. Se oli vain siksi että minä ja serkku ei silloin ajateltu että tulisi jotain enempää koska me luultiin että se meidän seksi oli kiellettyä. En kuitenkaan nainut poikaystävän kanssa kertaakaan vaan säästin itseäni että pääsin naimaan treffien jälkeen serkun kanssa. Olin aivan hulluna häneen. Petin ihan surutta. Tää tyyppi tajusi varmaan itsekkin etten ollut täysillä mukana kun kevätlukukaudella jätti minut. Sitten lähdettiin opiskelemaan ja baareissa tavattiin ja myöhemmin työelämässä järjesteltiin että päästiin tapaamaan salaa kun kumpikin seurusteltiin ja sitten napsahti. Tulin paksuksi ja tiesin että odotin serkulle. Oli pakko ottaa selvää että mitä voidaan tehdä ja paljastui että me oltiin ihan laillisia tekemään mitä halutaan. Onneksi en ollut seurustellut kauaa ja kun jätkälle paljastui että olen pettänyt ja olen paksuna se suhde loppui nopeasti. Serkulla kesti kuitenkin  vuoden kunnes sen muija lähti ovet paukkuen kun hän ymmärsi että serkku tykkäsi minusta enemmän. Kun täytettiin 28, pistettiin hynttyyt yhteen ja mentiin naimisiin ja sitten ei tarvinnut salata.

Vierailija
14/21 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin tekisi mieli nussia serkkua, tai serkkuja

Vierailija
15/21 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha viisaus pitää paikkaansa: mitä serkumpi, sitä herkumpi!

Serkkutyttö oli kaikkien aikojen paras seksikaveri! Saispa sen ajan takaisin!😻

Joo, sama. Ne ajat kun sais takaisin. Nyt aikuisena kaikki niin tylsää ja tavallista.

Vierailija
16/21 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisinä täti laittoi serkkutytön  kanssani samaan sänkyyn nukkumaan parin viilon ajaksi. Tuntui aluksi ettei siinä mitään kummaa ollut. Jossain vaiheessa kuitenkin huomasimme että hiukan koskettelemme toisiamme eri paikoista. Siitä muuta seurannut kuin hiukan hihitystä. Jossain vaiheessa huomasin että tytön sormi viihtyy paljon jalkovälissä. Kysyin tyhmänä miksi. Kertoi sen tekevän höpöä. Myös minä kokeilin, myös lopulta kielellä. Teki kuulemma myös höpöä!

Vierailija
17/21 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö kutsui yökylään! Pyysi tuomaan punkkua. Ei oltu tavattu viosiin. Vein pari pulloa. Istuimme iltaa ja höpisimme hauskoja. Lopulta tuli nukkumaan menon aika. Ohjasi minut sohvalle ja meni makkariin. Yksinäisessä yössä olin kuulevinani surinaa

Vierailija
18/21 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana poikasena oltiin sukujuhlissa mökillä (itä-suomessa), jossa oli itse asiassa aika paljonkin sukulaisia. Taisi olla jotkin isoisän 70-vuotis-juhlat tai vastaavat.

Sielä oli kuitenkin serkkutyttö, suht samaa ikää, jonka olin nähnyt joitain kertoja aikaisemminkin. Kuitenkin kyseisen serkun ulkonäkö oli aikaisemmin näkemästä muuttunut huomattavasti naisellisemmaksi. Rinnat oli kasvaneet ja yritinkin vakoilla, jos jotain moisista näkyisi. Olihan kuitenkin kuviossa saunomista, rapujuhlia ja vodkan juontia (aikuisilla tietysti).

Junnuna itsellä ei paljoa muuta tekemistä ollut kuin tumputtaa kaikissa mahdollisissa tilanteissa, joissa se vain mahdollista oli. Soudin esimerkiksi lähisaarelle tekemään asian. Se oli turvallista, eikä kukaan voinut päästä yllättämään kun vene oli itseni käytössä.

Kuitenkin, aikuiset oli humalassa ja osa nukkumassa ja ties missä. Loput jaaritteli omiaan ja me juniorit jouduttiin olemaan aika paljon keskenään. Olinkos mä jotain hampaita pesemässä sauna-rakennuksen takana, kun serkkutyttö tuli sinne. Heitti suoraan, että taisit vakoilla häntä, näki jossain yhteydessä. Sitten hän vetikin paidan pois ja sain ihan käsin kokeilla rintoja. Kuitenkin, huomasin yhtäkkiä jotain koskettavan mun (tietysti kivikovaan) alapäähän, shortsien päältä kouri. Pidin tilannetta hieman epäreiluna, kun mä sain koskea vain rintoja ja serkku hyväilee mun kalua. Vedin shortsit ja kalsrit nilkkoihin ja annoin serkun kosketella ihan itse asiaa. Tämä taas päätyi siihen, että serkkutyttö veti multa käteen (yksinkertaisesti oltiin molemmat seisaaltaan toisiamme vasten) ja alle minuutissa tulin sen käteen/masulle.

Serkku meni pesemään käsiään/masuaan saunarakennukseen ja mä hilpasin siitä karkuun. Se oli kuitenkin hieman jopa noloa.

Siinä kaikki, muuta ei tapahtunut. Juhlat taisi olla vain päivän päästä ohikin jo ja lähdettiin kotimatkalle.

Vierailija
19/21 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssuin talven sukulaisten luona kun kävin oppikoulun ensimmäistä luokkaa. Talo oli iso, mutta talvella lämmitettiin mahdollisimman vähän huoneita. Serkkutytön kanssa meidät pantiin asumaan pieneen kamariin. Kiinnnostus toista kohtaan oli kova. Samoin ujous ja arkuus. Mitään lähestymistä ei tapahtunut, mutta monesti totesin molempien hyväilevän itseänsä. Seksuaalinen jännite oli aina läsnä. Onneksi se lopulta pääsi laukeamaan, mutta siihen kului monta vuotta!

Vierailija
20/21 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ssuin talven sukulaisten luona kun kävin oppikoulun ensimmäistä luokkaa. Talo oli iso, mutta talvella lämmitettiin mahdollisimman vähän huoneita. Serkkutytön kanssa meidät pantiin asumaan pieneen kamariin. Kiinnnostus toista kohtaan oli kova. Samoin ujous ja arkuus. Mitään lähestymistä ei tapahtunut, mutta monesti totesin molempien hyväilevän itseänsä. Seksuaalinen jännite oli aina läsnä. Onneksi se lopulta pääsi laukeamaan, mutta siihen kului monta vuotta!

No kerro miten? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi