Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lihava ravitsemusasiantuntija uskottava?

Vierailija
24.02.2010 |

Entä juoppo ja tupakoitseva lääkäri?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihat välttämättä ymmärrä mitään ravitsemuksesta. Laiha ja terveys ei ole sama asia!!

Useat laihat mässäilevät roskaruokaa ja karkkia (koska geenit pitävät hoikkana)eivätkä syö kasviksia ja salaatteja eivätkä liiku kuten useat lihavat. Luottaisin siis lihavaan!

Vierailija
22/31 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sellaisen kanssa olisi jopa mukavampi jutella kuin sellaisen kanssa, jolla ei ole ikinä esim. ollut paino-ongelmia, koska he eivät välttämättä ymmärrä sitä, mitä kaikkea ylipainoisuuteen liittyy.

Ylipainoinen ymmärtää paremmin niitä asioita, joiden kanssa ylipainoinen asiakas kamppailee. Itse ottaisin mieluummin neuvoja hiukan pyöreämmältä ravitsemusterapeutilta/terveydenhoitajalta, kuin joltain kuivan kesän oravalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää, mistä puhuu. Mutta aivan sairaalloisen ylipainoinen ei enää ole uskottava ravitsemusasiantuntija tai terveydenhoitaja.

Vierailija
24/31 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseton lastenhoitaja?

Vierailija
25/31 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kävi työterveyslääkärillä tarkastuksessa. Lääkäri oli kehottanut pudottamaan vähän painoa ja muutenkin tarkkailemaan syömistä. Mieheni sanoi että voinut ottaa lääkäri tosissaan kun tämä oli huomattavasti lihavampi kuin mieheni itse.

Vierailija
26/31 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lapseton lapsenhoitaja" tai "miesgynekologi" =)

Ehkei kannata tätä keskustelua noin pitkälle viedä. Ehkä =)

Vierailija
27/31 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kävi työterveyslääkärillä tarkastuksessa. Lääkäri oli kehottanut pudottamaan vähän painoa ja muutenkin tarkkailemaan syömistä. Mieheni sanoi että voinut ottaa lääkäri tosissaan kun tämä oli huomattavasti lihavampi kuin mieheni itse.

tiedät ettei lääkäri itse ollut myös dieetillä?????

Vierailija
28/31 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin tuo nainen ollut sairaalloinen pallo jo niin kauan kuin minä muistan. Ilmeisesti karppaa kun ostaa kuohukermaa kaupasta.. =0)

Vierailija
29/31 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän paino ja laihduttava ruokavalio ole ainoat osa-alueet todellakaan ravitsemusasiantuntijoiden työssä... Tekeväthän he paaaaljon muutakin......

Mitenkä ravitsemusasiantuntijan paino liittyy esimerkiksi munuaispotilaan ruokavalioon???

Vierailija
30/31 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavaa monipuolisesti ja terveellisesti syövää uskottavampana kuin laihaa mässyttelijää!!!

Vierailija
31/31 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka antoi diabetesruokavalio-ohjeita. Sanoi jossain välissä, että kyllähän moni nämä jutut teoriassa tietää, mutta käytännön toteutus on sitten vaikeampaa... kyllä hän oli ihan uskottava ja empaattinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän