Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari päivää sitten collegetakeissa ei saanut olla huppua ja nyt sitten pitäisi! Argh!

Vierailija
24.02.2010 |

Mistä näitä mielipiteitä oikein kumpuaa? Onkohan kaverit koulussa sanoneet? Kyse 8-vuotiaasta tytöstä.

Koko talven olen yrittänyt löytää paksuja collegepuseroita ja aina vaan törmänny huppareihin, joita ei tyttö ole suostunut pitämään. Nyt olen haalinut kaappiin huputtomia collegetakkeja, kun ei noita puseroitakaan kaupoissa ole. Ja ei! Tänä aamuna sitten niissä pitäisikin olla huppu!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti on saanut lapsensa puhuttua ympäri, kuinka hupulliset collegetakit ovat niiii...iin ihania ja kaikista parhaimpia. Sillä tosiaan kaupoista ei tahdo muuta saada ja näin tämä äiti on sitten päässyt vähemmällä kiertämisellä.

Mihin ihmeeseen onkin kadonnut kaupoista tavallinen collegepusero?

Vierailija
2/4 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tietysti opettaa lapsi siihen että neiti saa mitä neiti haluaa,ja äiti juoksee sitten hikipäässä etsimässä :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee pätemään. Meillä on kuusivuotias vaatteistaan hyvin tarkka neiti, jonka maku vaihtelee välillä päivittäin, välillä mennään onneksi kuukausiakin samalla tyylillä. Äidin hermojakin joskus koetellaan, mutta pääsääntöisesti otan tilanteesta ilon irti: minulla on vaatteista kiinnostunut shoppailukaveri, jonka kanssa vietetään iltoja postimyyntiluetteloita selaillen ja tehdään kivoja ostosreissuja aina silloin tällöin.

kannattaa tietysti opettaa lapsi siihen että neiti saa mitä neiti haluaa,ja äiti juoksee sitten hikipäässä etsimässä :).

Vierailija
4/4 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa hupun irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi