Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä erosta kun sitä ei itse halua?

Vierailija
03.02.2010 |

Kertoisitteko kokemuksianne jos olette olleet vastaavassa tilanteessa.

Eli meillä mies tahtoo todennäköisesti erota. Meillä on ollut vaikeaa ja jopa suorastaan hirvittäviä riitoja sekä todella huonoa käytöstä puolin ja toisin.

Itse en kuitenkaan haluaisi erota vaan yrittää vielä kerran ihan tosissaan. Mutta ilmeisesti mies on nyt saanut tarpeekseen. Toisaalta luulen, että hänkin vielä välittää mutta on niin "lukossa" ettei pysty sitä näyttämään. Eri asia on sitten se, välittääkö kuten vaimosta pitäisi.

Miten olette selvinneet vastaavasta? Muutto, lasten huolto sekä asuminen? Meillä 3- ja 4 -vuotiaat lapset. Miten olette järjestäneet ja oletteko onnistuneet eroamaan sovussa?

Mies valittaa jo nyt ettei sitten maksa penniäkään elareita, hän ei minua ala elättämään.. Mulla kuitenkin on ihan hyvä työpaikka, palkka tosin reilusti pienempi kuin hänellä. Mies kun sattuu tienaamaan tosi hyvin.

Tarkoitus olisi että lapset asuisivat puoliksi molempien kanssa. Enkä mä niitä elareita varmaan edes tarvitsisi, pärjäisin ilmankin. Voiko niistä jotenkin luopua?

Tulipa pitkä vuodatus.. Ahdistaa jotenkin älyttömästi tämä tilanne, paikallaan junnaaminen ja miehen erolla uhkailu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes mitään elareita tarvitse maksaa, kummankaan. Sitten jos lapset asuvat pysyvästi vain yhdessä paikassa, niitä yleensä maksaa se joka ei vastaa lasten jokapäiväisestä elatukseseta. Näin minä olen sen ymmärtänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän