Lue keskustelun säännöt.
toinen päivä laihiksella
23.02.2010 |
ei nälän tunteesta mitään mut tekemisen puute. näköjään oon syöny tänki ajan ku lapsi nukkuu päikkäreit. automaattisesti kävelen kokoajan keittiöön, siis hirvee tapa. olis niin ihana hakee hunaja sokeri muroja kaapista ja alkaa kattoon telkkaria, ja ei haittaa vaikka ei mitään hyvää tv:stä tuliskaan ku huomio olis ihan siinä murojen ihanassa maussa. tylsää nyt...
Kommentit (2)
Laihdun aina kun mulla on projekteja meneillään, sitten taas lihon kun ei ole muutakaan tekemistä..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan mitä vaan paitsi syömistä: kirjota av:lle, pelaa tietsikalla, tee käsitöitä, maalaa...