Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toinen päivä laihiksella

Vierailija
23.02.2010 |

ei nälän tunteesta mitään mut tekemisen puute. näköjään oon syöny tänki ajan ku lapsi nukkuu päikkäreit. automaattisesti kävelen kokoajan keittiöön, siis hirvee tapa. olis niin ihana hakee hunaja sokeri muroja kaapista ja alkaa kattoon telkkaria, ja ei haittaa vaikka ei mitään hyvää tv:stä tuliskaan ku huomio olis ihan siinä murojen ihanassa maussa. tylsää nyt...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mitä vaan paitsi syömistä: kirjota av:lle, pelaa tietsikalla, tee käsitöitä, maalaa...

Vierailija
2/2 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun aina kun mulla on projekteja meneillään, sitten taas lihon kun ei ole muutakaan tekemistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi