Lue keskustelun säännöt.
lumenpoisto
23.02.2010 |
missähän voisin ilmoittaa tekeväni lumenpoistoja katolta.olen tällähetkellä työttömänä joten olis mukava saada jotain tekemistä,ja lisätienestiä.tampereella tekisin.pimeesti tietenkin.
Kommentit (3)
"Teen lumenpoistoja pimeesti." ja siihen sitten nro perään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
saisit ostaa muutaman ison kirjaimen ja välilyönninkin!
Tee samalla vaikka muutama luomenpoistokin.