Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi otatte mustia tuhrutatutointeja ?

Vierailija
13.02.2010 |

En siis omista tatuointia ja en aio koskaan hankkiakaan. Ihmettelen tatuoinneissa sitä että miksi otatte mustia tuhrulla tehtyjä tatuointeja, jotka ovat kuin tylsällä kajalilla tehty ja vieläpä lapsen tekemiä. Onko ne taidokkaasti tehdyt kalliita ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten niitä tuhruja on siellä täällä ympäri kehoa. makunsa kullakin joo, itsellä reidestä olkapäähään ylettyvä kaunis väritatuointi ja kallis oli :)

Vierailija
2/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatteko kuvalinkkejä kiitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämuodostuma :/ En ymmärrä miksi jotkut pitävät niistä.

Vierailija
4/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatteko kuvalinkkejä kiitti.

Vierailija
5/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ovat selkeitä. Mutta jokainen tatuointi "leviää" vuosien myötä, ääriviivat eivät ole enää niin teräviä. Tulee suttuisen näköisiä, toisinsanoen. Siksi niitä täytyisi aina uudelleenvärittää ja korjailla ettei näin käy :)



Itse olen tarkka tatuoijastani, samalla olen kaikki kuvani ottanut. En ymmärrä ihmisiä jotka yrittävät päästä mahdollisimman halvalla, kun usein jälkikin on sen mukaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä