Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko mitään vihata enempää

Vierailija
22.02.2010 |

kuin miestäni? Voi jumalauta että on kusipää!!!! Ai s'''ana että mä jätä tuon!

Ai jumal'''ta mitä raivoa tunnen sitä kohtaan. tää on ihan pelkkää patoutunuttta vihaa!

V'''u, olkoon koko helkkarin paska!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se niin pääsee sekin nauttimaan elämästään. ;)

Vierailija
2/2 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että elämä hänelle on jossain muualla, mutta itsepintaisesti vain vetelee naruista täällä.

Oikeasti toivin hänelle muuta, mutta hän haluaa olla tässä. Ja kukaan ei ymmärrä mitä kaikkea tähän liittyy, eli ei tarvii vastailla! kunhan purin vihani tänne!

mun on kai pakko olla se joka ratkaisut tekee! ja se lähtee heti ens viikolla -en kestä enää viikkoakaan tuota.

Ei kannata alkaa kenenkään selittämään yhtään mitään -mikään ei kannata! löytäjä saa pitää ja olkoon onnellinen! me emme sovi toisillemme. Osaaan kyllä ajatella asioita moneltakin erikantilta. Hän ei ole narsisti, minä en ole nasristi - suljetaan tässä pois nää ensimmäiset mahdolliset kysymykset. Olemme liian erilaiset, Ja vuosia on takana riittävästi, eli tiedän kyllä mistä kenkä puristaa.

Ja jos jollakin nousee niskakarvat pystyyn tekstini provosoivuudesta, niin ei kannata yrittää. Hän pystyy kaikkeen!

Olen toisaalta onnellinen että olen hänet tavannut, ilman häntä en tietäisi mistään mitään!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan