Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen han kurkkuani myöten täynnä tuon lapsen nykyistä tapaa

Vierailija
22.02.2010 |

vinkua vänistä ja valittaa niin helvetin tympääntyneenä lähes kaikesta!!!!!!!!

Ja lapsella siis ikää 8v4kk.

Lähes kaikessa pitää olla vastahankaan ja kun vielä luonteenpiirteenä se että jää junnaaamaan asiaan niin *KRRRRRAAAAAAHHHHHH*!!!!!!!!!!!!!!!!

Katsoivat aamulla lätkämatsia, aloitti siitä vinkumisen eli ettei halua enää katsoa vajaan 1h jälkeen. Pelasivat joululahjaksi saamaansa legopleikkapeliä 1h samalla kun kodinkoneen korjaaja hyöri meillä, sitten passitin heidät ulos jotta saan pestyä ja siivottua mm kylppärin joka korjaajan jäljiltä täynnä kuivurin nukkaa ja sormenjälkiä yms. Aloitti siitä vinkumisen miten ei halua ulos jne.

Nyt 7v kuopus kävi ovella valittamassa että veikka vain istuu ja nurisee eikä tee mitään hänen kanssaan, heidän piti mm lumivuorensa kimpussa jatkaa.

Siis oikeasti, on tod kivoja nämä lomapäivät yhdessä tuon apinan kanssa:((((

Ei puhettakaan omasta ilosta saati nautinnosta vaan tuota kitinää vikinää vänkyämistä ja valitusta ja nurinaa.

Ja kun on arki niin valitetaan arkipäivien mälsyydestä.

APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yrittäisin ehkä itse vastaavassa tilanteessa sitä. Ensin selittäisin että ei kannata lomaa käyttää riitelyyn ja jos on pikkuveikan kanssa sovinnossa vaikka 2 h, niin viet heidät vaikka heseen syömään tms.

Vierailija
2/5 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yrittäisin ehkä itse vastaavassa tilanteessa sitä. Ensin selittäisin että ei kannata lomaa käyttää riitelyyn ja jos on pikkuveikan kanssa sovinnossa vaikka 2 h, niin viet heidät vaikka heseen syömään tms.

lahjontaa kasvatusmenetelmänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ollut pikku veljen kanssa kunnolla ulkona niin illalla pääsee pulkkamäkeen koko perheen kanssa tai pidetään peli ilta jos marinaa ei kuulu.

Vierailija
4/5 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuitenkin lomalla.

Muutenkin viestistäsi näkyy selvästi, että lapsi haluaisi tehdä jotain SINUN kanssasi, mutta sulla on koko ajan jotain tärkeämpää tekemistä.

Vierailija
5/5 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi katsoi kiltisti lätkämatsia tunnin (joka on tosi kilttiä kun se on niin tylsää), pelasi pleikkaa kiltisti tunnin, lähti ulos ja murjotti siellä (siis tosi kiltisti sinua kohtaan), niin sitten SINÄ kehtaat valittaa? Ethän edes itse ole tehnyt koko aamuna mitään lastesi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan