Mielestäsi pahin "hirvitys" minkä vaatetuksessa voi tehdä?
Mun mielestä liian lyhyet lahkeet,varsinkin naisilla jos korkkarit jalassa.Miehillä liian ahtaat puvunhousut joissa vielä liian lyhyet lahkeet:)
Kommentit (7)
ja avokkaat tai jopa korkkarit jalassa... Voi puistatus... Eikä edes mitenkään ihan hirveen harvinainen näky jokunen vuosi sitten.
Liian pienet vaatteet ihan minkä kokoisella vaan. (semmonen nakinkuori efekti...)
itsekin syyllistynyt, kun ei jaksa/ehdi vaihtaa laukkua :)
olen nähnyt viime aikoina useammalla, itseni ikäisellä, nelikymppisellä.
Taalla Englannissa siita on viime aikoina kohistu kun joku kauppaketju kielsi pyjamaan pukeutuneita tulemasta ostoksille. On kuulemma todella yleista joillain alueilla. Puolustukseksi joku pyjamaan pukeutunut nainen sanoi etta han jopa vaihtoi paremman pyjaman paalle kun lahti ostoksille! Ja aamutossut kai sitten kuuluvat myos tahan asukokonaisuuteen. Itse en onneksi ole tahan tormannyt. Noita tiukkaan ja lyhyeen toppiin ja tiukkoihin verkkareihin pukeutuneita, joilla valista pursuaa 15 senttia laskimakkaraa, nakee tosin useinkin.
Taalla Englannissa siita on viime aikoina kohistu kun joku kauppaketju kielsi pyjamaan pukeutuneita tulemasta ostoksille. On kuulemma todella yleista joillain alueilla. Puolustukseksi joku pyjamaan pukeutunut nainen sanoi etta han jopa vaihtoi paremman pyjaman paalle kun lahti ostoksille! Ja aamutossut kai sitten kuuluvat myos tahan asukokonaisuuteen. Itse en onneksi ole tahan tormannyt. Noita tiukkaan ja lyhyeen toppiin ja tiukkoihin verkkareihin pukeutuneita, joilla valista pursuaa 15 senttia laskimakkaraa, nakee tosin useinkin.
Asuin Englannissa 3 kk vuonna reilu 10 v sitten. Silloin jo mieheni kanssa kauhisteltiin nuoria naisa kun näytti, etteivät yhtään katso peiliin kun lähtevät ulos. Varsinkin kun menivät bilettämään, niin kaikkein pulleimmatkin vetivät hirvittävän tiukat ja paljastavat vaatteet, topit ja minihameet päälle. :) Sitä pursuamista näkyi siis jo silloinkin. Ehkä he ovat jo siellä niin tottuneet siihen, ettei se ole heistä enää mitenkään kummallista. :)
pursuaa ja tursuaa edelleen!
t. toinen enkkulainen pohjoisesta
Taalla Englannissa siita on viime aikoina kohistu kun joku kauppaketju kielsi pyjamaan pukeutuneita tulemasta ostoksille. On kuulemma todella yleista joillain alueilla. Puolustukseksi joku pyjamaan pukeutunut nainen sanoi etta han jopa vaihtoi paremman pyjaman paalle kun lahti ostoksille! Ja aamutossut kai sitten kuuluvat myos tahan asukokonaisuuteen. Itse en onneksi ole tahan tormannyt. Noita tiukkaan ja lyhyeen toppiin ja tiukkoihin verkkareihin pukeutuneita, joilla valista pursuaa 15 senttia laskimakkaraa, nakee tosin useinkin.
Asuin Englannissa 3 kk vuonna reilu 10 v sitten. Silloin jo mieheni kanssa kauhisteltiin nuoria naisa kun näytti, etteivät yhtään katso peiliin kun lähtevät ulos. Varsinkin kun menivät bilettämään, niin kaikkein pulleimmatkin vetivät hirvittävän tiukat ja paljastavat vaatteet, topit ja minihameet päälle. :) Sitä pursuamista näkyi siis jo silloinkin. Ehkä he ovat jo siellä niin tottuneet siihen, ettei se ole heistä enää mitenkään kummallista. :)
mutta liian lyhyet housut on aika pahat ja samoin liian kireät vaatteet tukevalla.