Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Telttailijoita palstoilla????

Vierailija
21.02.2010 |

Hei! Kertokaapas kun tässä talvimyrskyssä alan jo innostumaan ensi kesän lomareissuista ja vaikkapa ihan pidennetyistä viikonlopuista, niin minkälaisia telttoja teillä on ollut käytössä? Miten luulette 2v. ja pian 4v. viihtyvän telttailemassa ja nukkuvan. Nyt on kova suunnittelu teltan ostoa varten ja sitten tietysti suositelkaa hyviä Camping paikkoja pikkulapsiperheille! Mieluiten Keski/Etelä/Itä-Suomessa.

t.Vanha partiolainen

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipailin tätä, ihan vaan kun kukaan ystäväni ei ole innokas telttailemaan ja innostuin itsekin sinun innostuksesta suunnittelemaan kesää.

Mikäs teidän tilanne on? Vieläkö odotat kesää?

T: 8/13 ja mitä muita noita vastauksia olikaan.

Vierailija
62/65 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas! Pikku hiljaa alkaa taas telttailusuunnitelmat! Viime kesän negatiiviset kokemukset jätetään omaan arvoonsa ja täytyy alkaa suunnittelemaan uusia retkiä. Itä-Suomi ja Saimaa kiinnostaisi! Toivottavasti ne yöunet vain on näin vuotta myöhemmin kehittyneet hiukan paremmiksi.

Onkos muita innostuneita?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä. Olen myös vanha partiolainen;)

Kivoja leirintäalueita löytyy kautta maan.

Vierailija
64/65 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan tätä kesää. Olen palannut töihin kotiäitivuosien jälkeen ja lomaahan minulla ei sitten siis ole ollenkaan.. Täytyy siis panostaa viikonloppuihin ja melko lähellä oleviin leirintäalueisiin. Ei viitsi lähteä liian kauaksi ainakaan joka viikonloppu, jotta ennättää tehdä muutakin kun istua autossa ja pystyttää telttaa. Lapset odottavat aivan täpinöissään kesää ja telttailua. Isompi viimeksi eilen illalla sanoi "takapihalla on jo vähän nurmikkoa, voiko jo pystyttää teltan?" Sekös minun campingsydäntäni lämmitti kovin :-)

T: 8/12/13 jne

Vierailija
65/65 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon muuten tuollaisilla Camping alueilla on telttailijoita? Ja onko helppo löytää oma hiljainen nurkkaus esim. siellä Yyterissä? Varmasti reissuun lähdettäis joku perjantai aamu, joten toivottavasti kovimmat ryysikset sillä olisi selätetty.

Tällä hetkellä kuopus herää naputettuna klo. 5.00

: ((((.

Saa nähdä mitä tästäkin tulee. Alkaa tulla pupu pöksyyn. Mutta ainakin on makuupussit pesty.