Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivähoidosta

Vierailija
01.02.2010 |

Tuli tuota toista ketjua lukiessani mieleen kysellä, että milloin olisi hyvä hakea päiväkotipaikkaa lapselle? Olen mahdollisesti palaamassa töihin niin, että hoitopaikka olisi tarpeellinen elouusta alkaen.

Asumme nyt Nurmijärvellä mutta olemme muuttamassa Vantaalle. Vaikuttaako se asiaan? Onko Ylästön päiväkodit aivan tupaten täynnä? Ja jos saisimme lapsellemme paikan päivvähoidosta ja sitä emme sitten tarvitsisikaan niin pystyykö paikkaa pitämään ikäänkuin varalla jonkinaikaa?

Kiitos jos osaatte vastata!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä voi hiukan siirtää aloitusta päätöksen tultua (me siirrettiin vain viikolla, mutta käsittääkseni ainakin kuukauden siirto olisi vielä onnistunut)

Vierailija
2/6 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen palaamassa työelämään kanssa elokuussa ja laitoin jo nyt hakemuksen päiväkotiin. Mutta Vantaallakin on kai se 4 kuukautta ennen hoidon tarvetta haettava. Kannattaa varmaan laittaa jo nyt hakemus.

Ainakin Helsingissä pystyy paikan pitämään "varalla" muistaakseni oliko max. 6 kuukautta.

Kannattaa netistä katsoa ja soittaa suoraan alueen päiväkotiin/päiväkoteihin.

Eräs tuttu antoi vinkin että ennen kuin hakee, käy vertailemassa päiväkoteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksistanne :) Olisi erittäin hyvä kyllä jos saisi "varalla" pitää tuon muutaman kuukauden kun en ole tosiaan vielä yhtään selvillä omista työkuvioista, eikä kyllä ole esimiehenikään :) ap.

Vierailija
4/6 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota paikka vastaan, maksa se ja anna lapsesi harjoitella.

Vierailija
5/6 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon osasin itsekin päätellä, että ei varmasti ilmaista huvia ole.

Jos kuitenkin olen kotona, on aika turhaa viedä lapsi hoitoon vain harjoittelun vuoksi. Se maksukin mietityttää.. Jos lapseni olisi hoidossa esim. 2h muutaman kerran vkossa niin paljon silloin pitää maksaa siitä maksusta? ap.

Vierailija
6/6 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuttava lykkäsi viime vuonna töihin menoa puolella vuodella. Paikka pidettiin sen aikaa pojalle eivätkä he maksanut mitään siitä ajasta. Tietenkään poika ei ollut hoidossa ollenkaan tuona aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä