Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uskotteko että sikapiikki on vaikuttanut jotenkin syntyvään lapseenne

Vierailija
21.02.2010 |

lähinnä kiinnostaa ne, jotka saaneet rokotuksen siinä raskauden puolessa välissä.Itse otatin sen raskausviikolla 21.Kolme viikkoa laskettuun aikaan enää minulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hyvin todennäköisenä, ettei sikapiikki ole vaikuttanut vauvaan, koska mitään sen suuntaista ei sen ainesosissa tms. ole ollut tiedossa.

Mutta varmahan ei tässä maailmassa voi olla mistään. En kuitenkaan hetkeäkään kadu piikin ottoa, sillä mahdollinen sikainfluenssa olisi voinut olla minulle ja vauvalle vakava.

Minulla ei ole muutenkaan tapana jäädä jälkikäteen miettimään, onko jokin vaikuttanut jotain vauvaan. Olen joutunut raskauksissani mm. syömään antibioottikuureja. Turha niitäkään on jäädä vatvomaan. Ihan terveitä lapsia olen saanut.

Vierailija
2/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus viikolla 12 tai ennemmin, niiden lapsilla voi olla jotain hermostosairauksia tai jotain..Toi edellinen mamma veti melkoiset herneet nenukkaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin joskus ihan alussa. heti kun olin plussannut.

Vierailija
4/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus viikolla 12 tai ennemmin, niiden lapsilla voi olla jotain hermostosairauksia tai jotain..Toi edellinen mamma veti melkoiset herneet nenukkaan..

ihan sama millä viikoilla rokotus otettu.

Vierailija
5/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sai samaan aikaan keskenmenon kuin sai piikkin, saatto olla sattumaa tai sitten ei.

Vierailija
6/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sai samaan aikaan keskenmenon kuin sai piikkin, saatto olla sattumaa tai sitten ei.

kaikki ei sovi kaikille,joidenkin elimistö ei vain hyväksy ja sitten tapahtuu tällaista.

Vierailija
7/7 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustatte tämän pelon?