Katsoiko joku Maria!aa eilen? Mitäs missillämme oli sanottavaa?
Kommentit (18)
on kuulema kaunis ja ihanan eläväinen. Mies on sentäs lääkäri, että ihmettelen tosiaankin.
ja hyvät arvot omaava ihminen. Joten lopettakaa se haukkuminen.
ja hyvät arvot omaava ihminen. Joten lopettakaa se haukkuminen.
siivota ja passata. Ihquu ja silleen.
tyhmä kuin minkä kuvan antaa niinku itsestään. Eihän? Kai joku laittaa esiintymiskurssille tai ainakin niinku jonnekin missä opetellaan mediassa olemista niinku.
kuinka onnekkaita suomalaiset nuoret on koska täällä voi kouluttautua vaikka opettajaksi jos tahtoo. Tämä kaikki oli siis samaa vastausta yhteen kysymykseen..
muuallakin kuin av-palstalla kasvottomana ja niemttömänä.
3kk yhdessä. ihanaa silloin onkin tehdä toisen puolesta vaikka mitä, mutta jos mies 3vuoden päästä odottaa että en syö leipää jos viivi ei sitä leikkaa, niin ei viiviä enää naurata. nyt se on vaan söpöä passata.
mun tuli sama olo kun se bb-pari oli siellä. vaik ne oli rumempia.
kuinka onnekkaita suomalaiset nuoret on koska täällä voi kouluttautua vaikka opettajaksi jos tahtoo. Tämä kaikki oli siis samaa vastausta yhteen kysymykseen..
yleensä missit puhuvat vaan jääkiekkoilija poikaystävistään taikka yrittävät vakuutella kuinka tavallisia ja nöyriä he pohjimmiltaan ovat.
vaikka ollaan oltu yhdessä lähes kuusi vuotta, ei kyllästytä. Vastalahjaksi saan kukkia, vaatteita ja ylimääräistä rahaa omiin tarpeisiini.
Ihmettelen eikö muut naiset passaa miehiään?
. mun tuli sama olo kun se bb-pari oli siellä. vaik ne oli rumempia.
tiesitkö sen?
kaikesta kaiken. likka 20v, mene kasvamaan
. mun tuli sama olo kun se bb-pari oli siellä. vaik ne oli rumempia.
tiesitkö sen?
ai kun en edes muista sen parin nimeä? ja en tiä mitä sitä olla tarkoittaa?
vaikka kysymys esitettiin jollekin toiselle, esim. Petskulle.
Selvästi Viivi on sanavalmis tyttö ja hiukka malttamaton. Ei anna muille tilaa.
Niinku mitä sanottavaa sillä niinku missillä olisi edes niinku voinut olla, daa?