Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääseekö päiväkotiin lastenhoitajaksi ilman lähihoitajan koulutusta?

Vierailija
20.02.2010 |

Jos pääsee, mikä mahtaa olla palkka?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päivääkään ei ole työkokemusta, vain omista 7 vuoden ajalta. Mutta tämä on suhteellisen pieni paikkakunta, jossa lastenhoitajista pulaa.

Mulla brutto on 1690e kuussa.

Hyvin olen pärjännyt, tosin enhän mä noista virallisita kasvatusperiaatteista tiedä mitään, mutta kyllä sitä talon tavoille äkkiä oppii.

Tykkään työstäni, ja nyt ens syksynä aloitan oppi-sopimuksella samassa paikassa opinnot lastenhoitajaksi.

Vierailija
62/68 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan koulutusta ei ole, siksi alempi palkka.

Reilu 1500€ brutto oli palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisee, ei niillå papereilla mitään tee..

Vierailija
64/68 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emäntäkoulun yhteydessä saanut perhepäivähoitajan koulutuksen, siis ihan erillisenä vapaaehtoisena iltakouluna. lisäksi on laitoshuoltajan koulutus, ja olen ollut siivoamassa päiväkotia.

kyllä nykyään vaaditaan lähihoitajan tai sosionomin pätevyys

Vierailija
65/68 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päivääkään ei ole työkokemusta, vain omista 7 vuoden ajalta. Mutta tämä on suhteellisen pieni paikkakunta, jossa lastenhoitajista pulaa.

Mulla brutto on 1690e kuussa.

Hyvin olen pärjännyt, tosin enhän mä noista virallisita kasvatusperiaatteista tiedä mitään, mutta kyllä sitä talon tavoille äkkiä oppii.

Tykkään työstäni, ja nyt ens syksynä aloitan oppi-sopimuksella samassa paikassa opinnot lastenhoitajaksi.

Missä voi vielä opiskella lastenhoitajaksi?

Vierailija
66/68 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäsi lastasi voi opettaa ei pätevä? Käyt lääkärillä, kellä ei "papereita"? Mielenkiintosta, ja itse olen täysin erimieltä

Vierailija
67/68 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo soveltuva tutkinto on ihan tasan pakollinen. Se tarkoittaa sitä että _vakituiseksi_ tai määrä-aikaiseksi ei voi oikein muita ottaa.

Työkkärin harjoittelu on ihan eri asia, tämmöistä ei voi jättää lapsen kanssa yksin. Sama epäpätevälle sijaiselle.

Vierailija
68/68 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Kyllä pääsee töihin. Ystäväni oli apulaisena ensin 2vuotta ja nyt on ollut töissä jo 5vuotta tuon lisäksi lastenhoitajana päiväkodissa. Sama palkka on kuin koulutetuilla. On siis työkokemusta vain :)